Shotgun Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Har lenge sittet å verket etter å stille spørsmålet, og det høres sikkert helt forferdelig ut... Jeg har ikke så mye erfaring med å spille online. Har endelig fått meg ADSL, og har blitt helt hektet på å spille Vietcong. Problemet er at jeg blir kicket av serveren hele tiden, p.g.a høy ping. Hva er det som egentlig menes med det? Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre det? :oops: Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ping er tida det tar for en informasjonspakke og tilbakelegge distansen mellom deg og serveren. Måles oftest i millisekunder. Ved å spille på servere som er nærmere deg, vil du få en lavere ping da antallet potensielle trege bindeledd blir færre. Ved å kjøre "command->tracert ???.???.???.???" der ? står for ip, vil du få opp informasjon om eventuelle flaskehalser, og hvor mange servere signalet må innom før det når spillserveren du vil nå. En annen grunn kan være at du laster opp/ned på linjas fulle kapasitet samtidig som du spiller, noe som medfører at spillpakkene blir forsinket. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 spiller du imot noen som har over 200ping i cs så dreper du de før du dukker opp på skjermen deres, så da skjønner du kanskje hvorfor folk klager over ping? :wink: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Eks. 100 ping = 10 hundredelers forsinkelse i forhold til serveren.. (grusomt mye i cs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå