kafan Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kom tilbake fra ferie i dag og skulle starte opp pc'en jeg bruker til å lagre data og betale regninger o.l. med. Den starter opp som normalt i noen sekunder før det kommer melding om at windows ikke startet uten feil. Deretter får jeg alternativer for oppstart, sikkermodus, sikkermodus uten nettverk, siste fungerende konfigurasjon og start på vanlig måte. Uansett hvilket alternativ jeg velger er resultatet det samme, windows går tilbake til start. Jeg er altså i en slags evig loop. Er det noen som har tips til hva som er galt og eventuelt hva jeg kan gjøre for å få maskinen til å fungere igjen ? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Du får vel sikkert opp en blåskjerm i et lite sekund før den restarter seg? Prøv å deaktiver automatisk omstart fra oppstartsmenyen (Trykk F8 i oppstarten) Lenke til kommentar
kafan Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Nei, får ingen blåskjerm. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Har du deaktivert automatisk omstart og maskinen restartes fremdeles? Da høres det mere ut som et hardware problem. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Må innrømme jeg har tenkt tanken selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå