Spartaslap Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Monohydrat blåser meg opp for mye og Kre Alkalyn hjelper kun på styrke men jeg er ute etter noe som vil gi meg den fyldighets følelsen.KreaBolic skal visst nok være bra så for dere som har testet den,hva synes dere? KreaBolic Matrix Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Gå for vanlig monohydrat. Når kreatinlagrene er fulle er de fulle, det er ingen fancy smancy kreatin som fyller opp mer, eller forhindrer væskeansamlig. Det vil alltiv være et visst forhold mellom væskenivå i og utenfor muskulaturen. Så når kreatin gjør at man samler mer væske i muskulaturen, vil det og gi tilsvarende økning med væske utenfor muskulaturen. Å tilsette aske til kreatinen som i kre-alkalyn forandrer ingenting. Heller ikke å innta kreatin med forskjellige transportforbindelser. Med andre ord - monohydrat gjør den beste jobben, til den rimeligste prisen Lenke til kommentar
Spartaslap Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Gå for vanlig monohydrat. Når kreatinlagrene er fulle er de fulle, det er ingen fancy smancy kreatin som fyller opp mer, eller forhindrer væskeansamlig. Det vil alltiv være et visst forhold mellom væskenivå i og utenfor muskulaturen. Så når kreatin gjør at man samler mer væske i muskulaturen, vil det og gi tilsvarende økning med væske utenfor muskulaturen. Å tilsette aske til kreatinen som i kre-alkalyn forandrer ingenting. Heller ikke å innta kreatin med forskjellige transportforbindelser. Med andre ord - monohydrat gjør den beste jobben, til den rimeligste prisen Freddy jeg personlig har merket at Mono bloater meg opp mye mer enn f.eks Kre Alkalyn. Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kan det være urenheter i monohydratet du bruker? hvilket merke er det? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Gå for vanlig monohydrat. Når kreatinlagrene er fulle er de fulle, det er ingen fancy smancy kreatin som fyller opp mer, eller forhindrer væskeansamlig. Det vil alltiv være et visst forhold mellom væskenivå i og utenfor muskulaturen. Så når kreatin gjør at man samler mer væske i muskulaturen, vil det og gi tilsvarende økning med væske utenfor muskulaturen. Å tilsette aske til kreatinen som i kre-alkalyn forandrer ingenting. Heller ikke å innta kreatin med forskjellige transportforbindelser. Med andre ord - monohydrat gjør den beste jobben, til den rimeligste prisen Freddy jeg personlig har merket at Mono bloater meg opp mye mer enn f.eks Kre Alkalyn. Det er i såfall fordi du har fått i deg mer kreatin ved å bruke monohydrat, enn når du har brukt kre-alkalyn ( som er ca halvparten aske, halvparten kreatin). Det er bare å dosere mindre med kreatin monohydrat, for å unngå bloat. 2-4 gram om dagen holder. Det er overhodet ingen andre magiske grunner til at man bloater mindre av kre-alkalyn enn monohydrat. Endret 19. juli 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
Spartaslap Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Kan det være urenheter i monohydratet du bruker? hvilket merke er det? Den var fra AST. Gå for vanlig monohydrat. Når kreatinlagrene er fulle er de fulle, det er ingen fancy smancy kreatin som fyller opp mer, eller forhindrer væskeansamlig. Det vil alltiv være et visst forhold mellom væskenivå i og utenfor muskulaturen. Så når kreatin gjør at man samler mer væske i muskulaturen, vil det og gi tilsvarende økning med væske utenfor muskulaturen. Å tilsette aske til kreatinen som i kre-alkalyn forandrer ingenting. Heller ikke å innta kreatin med forskjellige transportforbindelser. Med andre ord - monohydrat gjør den beste jobben, til den rimeligste prisen Freddy jeg personlig har merket at Mono bloater meg opp mye mer enn f.eks Kre Alkalyn. Det er i såfall fordi du har fått i deg mer kreatin ved å bruke monohydrat, enn når du har brukt kre-alkalyn ( som er ca halvparten aske, halvparten kreatin). Det er bare å dosere mindre med kreatin monohydrat, for å unngå bloat. 2-4 gram om dagen holder. Det er overhodet ingen andre magiske grunner til at man bloater mindre av kre-alkalyn enn monohydrat. Hvis jeg hadde tatt dobbel dose Kre Alkalyn hadde det skjedd det samme? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvis du hadde tatt kre-alkalyn i en dosering som gjorde at du fikk i deg like med kreatin som når du doserte kreatin monohydrat, ville akkurat det samme skjedd ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå