Gå til innhold

Nvidia blåse alt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du hadde giddet å bry deg, så kunne du bare ha sett bittelittegrann lenger ned på siden, og funnet ut at forhåndstestene sier at nv35 slår 9800 pro. Men ta allikevel resultatene med en stor klype salt, for det er nok ganske sannsynlig at de favoriserer nvidia mer enn nødvendig...

Lenke til kommentar

Det er ikke så veldig stor forskjell på Geforce FX 5800 ULTRA og Radeon 9700 pro

Og jeg tviler det vil bli så veldig stor forskjell på Geforce FX 5900 og den kommende Radeon 9800 pro 256 mb

Det er en smak sak....kortet skal snart testes og alt det du leser nå rundt om er for det meste spekulasjoner......men lever i spenning :yes:

Lenke til kommentar
st[an"]hvis du hadde giddet å bry deg, så kunne du bare ha sett bittelittegrann lenger ned på siden, og funnet ut at forhåndstestene sier at nv35 slår 9800 pro. Men ta allikevel resultatene med en stor klype salt, for det er nok ganske sannsynlig at de favoriserer nvidia mer enn nødvendig...

Forhåndstestene som Nvidia la ut av nv30 vs 9700PRO (forresten akkurat samme greia som nå skjer...den _ene_ testen som er vist til nå av nv35) viste at nv30 moste 9700PRO...så vi venter på seriøse tester, forhåndstester er aldri til å stole på!

Lenke til kommentar

Forhånds tester er det juks med. Litt raskere minne, noe høyere clocks.

Og en del slikt.

Men løpet fremover nå blir vell dødt og kjedelig, ikke flere kraft sprang som GeForce4 vs 9700 Pro. det blir samme leksa, 100 3D Mark poeng foran, men mye dyrere.

Og sånn vil fortsette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Dei sa også att GeforceFX5800 skulle være så mye bedre en Radeon 9700 Pro. Eg tror ingen ting om dette kortet før Tomshardware og andre har testet de.!

joda, det er smart,skjermkort testene deres er like seriøs som testene deres av intel p4...

tomshardware, eneste hw site som kom frem til at p4 3,06 med ht på gav en ytelsesforbedring som var fantastisk :roll:

Lenke til kommentar
Dei sa også att GeforceFX5800 skulle være så mye bedre en Radeon 9700 Pro. Eg tror ingen ting om dette kortet før Tomshardware og andre har testet de.!

joda, det er smart,skjermkort testene deres er like seriøs som testene deres av intel p4...

tomshardware, eneste hw site som kom frem til at p4 3,06 med ht på gav en ytelsesforbedring som var fantastisk :roll:

Er enig i det. P4 pleier å få litt bedre på THW enn alle andre steder. Skal ikke si noe negativt om THW, men jeg har begynt å tvile litt på CPU testene deres, noe som selvfølgelig også går ut over andre tester. Men de er store og annerkjente, så jeg har fortsatt for det meste tro på dem.

Lenke til kommentar

Noen her som kjøper skjemkort til 5000,- bare for at det har fått høyest score og er best i hele verden?, uten at skjermkortet har noe stor betyding for dagens spill? har spillprodusenter gidda og laget spill så komplex, at det er bare folk med GF:FX eller Raedon9800 som kan spille dem, da kommer jeg kanskje til og vurdere og selge mitt GF4 4200 og kjøpe nytt :wink:

At enkelte spill ser litt bedre ut med max anti-aliasing og andre fancy stuff på, er ingen grunn til og kaste bort 5000,- på nytt skjemkort. eller brife med god score i 3dmark03, eller 400fps i quake3 :D

Lenke til kommentar
Noen her som kjøper skjemkort til 5000,- bare for at det har fått høyest score og er best i hele verden?, uten at skjermkortet har noe stor betyding for dagens spill? har spillprodusenter gidda og laget spill så komplex, at det er bare folk med GF:FX eller Raedon9800 som kan spille dem, da kommer jeg kanskje til og vurdere og selge mitt GF4 4200 og kjøpe nytt :wink:

At enkelte spill ser litt bedre ut med max anti-aliasing og andre fancy stuff på, er ingen grunn til og kaste bort 5000,- på nytt skjemkort. eller brife med god score i 3dmark03, eller 400fps i quake3 :D

Ser ikke bort ifra at jeg blir å kjøpe meg et til høsten.icon16.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...