MariaM Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Skal starte på lav karb diet og kjøre kardio 1 time hverdag.Det jeg lurer på om vil HCA Diet og Grønn Te kapsler øke fremgangen? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kosttilskudd hjelper som regel lite og ingenting når du skal ned i vekt. Det er kombinasjon av sunt kosthold og trening som gjelder. 1 time kardio kan fort bli mye, spesielt dersom du er fersk, noe som du sikkert er siden du skriver slikt innlegg i forum. Lenke til kommentar
MariaM Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Kosttilskudd hjelper som regel lite og ingenting når du skal ned i vekt. Det er kombinasjon av sunt kosthold og trening som gjelder. 1 time kardio kan fort bli mye, spesielt dersom du er fersk, noe som du sikkert er siden du skriver slikt innlegg i forum. Ja jeg er fersk,veninne skal sette opp mat og trenings program.Hvor lenge bør jeg trene kardio da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det finnes ingen fasitt. Her snakker vi trening mot hvor mye du får i deg. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 eg vil ned i vekt men får det ikkje heilt til, eg har ein pakke kytos, er det noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 eg vil ned i vekt men får det ikkje heilt til, eg har ein pakke kytos, er det noen som har prøvd den? Hva med å bare trene og spise mindre? Kosttilskudd vil ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 hvilke treninger er anbefalt då så vil hjelpe godt? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det er jo bare å bevege på seg! Du går ned i vekt dersom du forbrenner mer enn du tar inn, det er jo ikke vanskelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Får å gå ned i vekt kreves et mindre inntak av mat enn det du bruker. Anbefaler alle om å lese litt rundt på internett (tar maks 5-10 minutt) for å skaffe seg litt generell kunnskap om kosthold. Dermed vil du selv klare å begå vekttapet. Men her er hovedregelen: Vekttap = Energi inn < Energi ut Opprettholde vekt = Energi inn = Energi ut Vektøkning = Energi inn > Energi ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå