rudii94 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei Når jeg kobler til min iPod touch til pcen så kommer den ikke opp i iTunes, den begynner å lade men ikke så jeg kan legge over ny musikk å slikt. Har prøvd å slette å installere på nytt men problemet er der fortsatt ? Jeg hører en "Pling plong" lyd som normalt i det jeg kobler den til men det kommer ikke opp i iTunes dette er det eneste som kommer opp i det jeg kobler den til bildr.no/view/451605 (iTunes er ikke på den llisten) Noen som vet hva jeg kan gjøre får og fikse dette probleme så hadde det vært fint ! Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Når du har den koblet til pc'en, og åpner itunes manuelt. får du da overført sanger og sånt? Men du sier at når du kobler til ipoden din så får du opp bildr.no/view/451605 (noe jeg ikke skjønner noe av), men har du ikke et valg om å velge hvilket program som skal åpnes? Browse eller noe? Lenke til kommentar
rudii94 Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Når du har den koblet til pc'en, og åpner itunes manuelt. får du da overført sanger og sånt? Men du sier at når du kobler til ipoden din så får du opp bildr.no/view/451605 (noe jeg ikke skjønner noe av), men har du ikke et valg om å velge hvilket program som skal åpnes? Browse eller noe? Når jeg kobler den til pcen kommer den ikke opp i iTunes, under der det står iTunes Store skal det stå "Christoffers iPod" som det ikke gjør av en merkelig grunn ;s Så jeg får ikke lagt over ny musikk eller noe på den. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Du får sikkert mer hjelp hvis du ikke legger innlegget ditt i Antivirusprogrammer og datasikkerhet. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Ser du iPoden din i itunes? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
rudii94 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Gå på min datamaskin og finn kristoffer ipod, så høyre klikker du på kristoffers ipod og velger egenskaper, står itunes under autokjør? Får du i det hele tatt starta itunes? Hmm jeg finner ikke Christoffer ipod inne på min datamaskin ? Ja får stata itunes Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Gå på min datamaskin og finn kristoffer ipod, så høyre klikker du på kristoffers ipod og velger egenskaper, står itunes under autokjør? Får du i det hele tatt starta itunes? Hmm jeg finner ikke Christoffer ipod inne på min datamaskin ? Ja får stata itunes Ipoden kommer ikke frem når du kobler til ipoden etter du har startet itunes? Det er ikke en enhet på min datamaskin som dukker opp når du kobler til ipoden da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå