Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få jenta til sengs?!

Gjest unknown 15 åring

Anbefalte innlegg

Gjest unknown 15 åring

hei jeg har veldi lust å ha sex me dama men jeg vet ikke om hun vill ha det med meg.

det virker av og til slik men jeg tør ikke å bare bjunne å kle av henne dersom hun ikke vill

drit flaut viss til hun sier STOPP! :)

burde jeg bare spør om hu har lust til å knulle eller burde jeg bare gå videre når vi kliner (L)

håper på svar hilsen simon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også enig med alle ovenforstående. Vent til begge er klare, men test grenser, ellers vil man ikke vite når dette er. Det viktigste er å ta et nei for et nei, og heller gå sakte frem enn fort frem, slik at man får tid til å lese partnerens reaksjon :)

Lenke til kommentar
Gjest unknown 15 åring

vi har vert på det "tafse stadiet i 2 måner nå.

takker ijenn for svar og er åpen for flere ideer :)

Lenke til kommentar

Ta det videre etter som dere føler det naturlig. Test grensene, og ikke vær redd for avslag, men også se hvordan dama reagerer på det du gjør. Det kan godt hende at hun er for redd til å si nei, så pass på at dere ikke forhaster dere inn i noe dere kommer til å angre på :)

Etter som du er 15, regner jeg med dama også er i samme alder, noe som betyr at dere har et hav av tid.

Og hvis dere kommer til det punktet hvor dere skal ha sex, så for guds skyld husk prevansjon. ;)

Lenke til kommentar
Det kan godt hende at hun er for redd til å si nei

Akkurat det samme tenkte jeg på. Trådstarter virker ganske usikker og da er nok dama det også, så kanskje hun ikke tør å si nei når han tester ut. Så prøv kanskje å lese hennes reaksjoner i det minste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...