petternilsen92 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 det er sikkert en del topic'er som denne men nylig etter at jeg fikk en ny router kan jeg ikke koble til xbox live, den funker helt fint på alle pcene... er en nextgentel router hvis det er betyr noe... Lenke til kommentar
Aureum Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 det er sikkert en del topic'er som denne men nylig etter at jeg fikk en ny router kan jeg ikke koble til xbox live, den funker helt fint på alle pcene... er en nextgentel router hvis det er betyr noe... Samme har skjedd med meg, aner ikke hvordan man fikser det :S Lenke til kommentar
Roug Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei, har akkurat samme problem, fikk xboxen 11 juli, skulle gå på nett i går med kabel, den klarer ikke network sjekken, noen som vet hva man kan gjøre? nextgentel router her også Lenke til kommentar
Aureum Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei, har akkurat samme problem, fikk xboxen 11 juli, skulle gå på nett i går med kabel, den klarer ikke network sjekken, noen som vet hva man kan gjøre? nextgentel router her også som jeg sa så hadde jeg samme problem, prøvde og kabel.. så fant jeg ut problemet igår prøv å oppdater firmwire`en til routeren, da fant jeg nettverket på xboxen med en gang Lenke til kommentar
Roug Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 http://www.ngtforum.net/viewtopic.php?t=665 prøv denne siden, fikk det til å fungere når jeg fulgte info neders på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå