Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rar følelse under mitt nederste ribbein på høyre side


Carlgutt

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje litt hypokonder aktig men det fantes ikke noe "mini helse problemer" tråd(eller noe i den dur) så jeg får lage min egen tråd. Jeg begynte for litt siden å få en kraftig pump "effekt" ut av vet ikke helt hva jeg skal kalle det men med magen min like neden for mitt nederste ribbein (litt under det kanskje) på min høyre side jeg kunne se at det var noe som bevegest seg ut og inn, det var nesten som en lang stripe begynnelsen når det var på sitt verste og jeg kynne tydelig se at det bevegde seg før det slakket av litt. Det holder ennå på litt svakt det gjør ikke dirkete vondt men det var veldig ubehaglig, føles ikke som en vanlig magesmerte eller noe i den duren har aldri opplevd noe lignende som dette før, noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Er det tyngdefornemmelse, som om no tungt elns? Har hatt noe lignende på venstre side av ribbeinet. Har gått over nå så tenker ikke på det lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...