vinzenT Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei Jeg leter etter et program som tar backup av filer og mapper automatisk, for eksempel på et klokkeslett. Programmet skal ta backup fra forskjellige pc-er i et nettverk til en server, som også er på samme nettverk. Det bør helst være enkelt i bruk! Det hadde vert fint om det var gratis, men er også villig til å betale noen kroner. Takker for alle svar -vinzenT Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 SyncBack er utrolig bra og enkelt til å være gratis. Fås til og med på norsk! Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Om du kjører Windows på maskinene, kan du jo også bruke Windows sitt innebygde Backup program, som egentlig er noe Veritas har laget. Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Combian backup er heller ikke å forakte, gratis det også. Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Combian klarte å hoppe over flere av filene mine, så det programmet stoler jeg ikke på et sekund! Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Cobian hopper ikke over, så lenge du har satt opp shadowing. Problemet med windows er at den låser filer(typisk hvis outlook kjører). Så dette er nok helst snakk om bruker feil, dette står forøvrig godt forklart i faqen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå