krt16 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ok har et problem som på en måte ikke er til noe bry da jeg ikke har peiling på hvor lenge det har vært slik, men skulle gjerne ha ordnet det: Lydikonet nede sammen med ikonene ved klokka er bortevekk,det samme er også ikonet for driveren til lydkortet mitt, og jeg kan ikke slå den på igjen i egenskaper for det feltet heller, MEN lyden fungerer i beste velgående og jeg kan justere nivået med touch-knapper. (Har en HP Pavilion DV5-1095eo bærbar PC)Slenger med et skjermbilde sånn at dere kan se: Og for de som skulle lure kjører jeg Vista Home Premium 32 bits med "uoriginalt" tema Lydkortet mitt er et IDT High definition audio CODEC (Ifølge enhetsbehandling som forresten sier at lydkortet er helt i orden) Eneste alternative lydkilder på dataen min er lyden fra HDMI-utgangen fra skjermkortet mitt, men den har jeg deaktivert. Som sagt så er ikke dette en feil (Hvis det er en feil) som plager meg så veldig mye siden jeg ikke har oppdaget det før, men det er slike småfeil som irriterer meg og som jeg bare må få ordnet. Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Les det som står her: http://forums.cnet.com/5208-6122_102-0.html?threadID=240870 Jeg tar så klart ikke ansvar for det som står der eller hva som måtte skjer med pc'en din når du prøver det;) Lenke til kommentar
krt16 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Takker for svaret og kan meddele at jeg fikk ordnet det ved å starte opp "regedit" og søke på ""iconstreams" og slette alle treff som hette ""iconstreams" eller "past"iconstreams", deretter restarte datan min og så få frem igjen ikonet som det normalt skal gjøres. (Høyreklikk på systemstatusfeltet og velge egenskaper også markere Volum i feltet for Systemikoner.) Jeg gjorde dette som det sto postet i det forumet du linket til:) Endret 19. juli 2009 av krt16 Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Supert! Jeg fant linken ved å søke på google, hadde ikke snøring på hvordan det skulle løses på forhånd. Så moralen er altså: prøv google, evt lær å bruke søkemotorer;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå