Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er kjæresten min gravid?


Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

hei

 

Jeg og kjæresten min hadde ubeskyttet samleie men hun tok angrepille dagen etterpå. 3 dager etter hadde vi igjen ubeskyttet samleie, etter dette har hun ikke tatt angrepille for hun visste ikke at man ikke skulle ha sex før 7 dager etter man hadde tatt pillen. Nå i dagene etter det siste samleiet har hun fått veldig vondt i magen, kvalm, og orker ingenting og smerter i underlivet. Hun skulle hatt mensen 16. juli men hun har ennå ikke fått den kl 18 18. juli. Hun sa hun fikk tegnene på at hun skulle få mensen for 2-3 dager siden som er at hun blir let hissig og spiser mye.

 

Hva tror dere, har hun blitt gravid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

 

Jeg og kjæresten min hadde ubeskyttet samleie men hun tok angrepille dagen etterpå. 3 dager etter hadde vi igjen ubeskyttet samleie, etter dette har hun ikke tatt angrepille for hun visste ikke at man ikke skulle ha sex før 7 dager etter man hadde tatt pillen. Nå i dagene etter det siste samleiet har hun fått veldig vondt i magen, kvalm, og orker ingenting og smerter i underlivet. Hun skulle hatt mensen 16. juli men hun har ennå ikke fått den kl 18 18. juli. Hun sa hun fikk tegnene på at hun skulle få mensen for 2-3 dager siden som er at hun blir let hissig og spiser mye.

 

Hva tror dere, har hun blitt gravid?

hmm, ser ikke så bra ut nei :)

Lenke til kommentar
Hva mener du med ser ikke så bra ut? At hun ikke er blitt det?

Tror nok hun er det ja, beklager kommentaren der. Om det ser bra ut eller ikke kommer jo an på hva man ønsker og siden hun tok en angrepille først så antok jeg at en graviditet ikke passet akkurat nå.

Lenke til kommentar

Du må vente med graviditetstesten til det er gått over 14 dager siden samleiet eller når mensen er over en uke forsinket. Man skal også ta den før man tisser om mårran for best resultat. Er ikke sikkert at du får riktig resultat for det, så vent en uke og ta den på nytt. Utrblir neste menstrasjon også, så stikk til legen og ta en blodprøve for å sjekke.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Hun fikk faktisk mensen i dag. Heldigvis! Ingen av oss ville at hun skulle bli gravid nå.. vi er bare 17 år begge to. Det er vel 0 sjanse for at hun er gravid hvis hun får mensen vel? Men den har blitt 4 dager forsinket av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...