space-ace Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 lurer på å kjøpe meg et plexi kabinett men det er utsolgt på mp og 3dfx og lurer på om flere plasser man kan kjøpe det. trenger linker Lenke til kommentar
Man|Drake Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 vakke flere igjen der heller :/ Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Sier jo litt at du bør holde deg unna et sånt kabiss ! Vil du virkelig ha et kabbinett som abselutt alle andre har? Just askin :wink: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hmm tja, jeg kan ikke akkurat si jeg har sett så mange slike kabbiser. Mulig det er mer sørpå? Anyway, skal man rigge til harrykasse nr 1, så må det gjøres med stil! Og gjør man det til det fulle, så kan det bli et ganske interessant skue uansett hva andre har eller ikke har. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 mye billigere og bedre å kjøpe seg no annet... og modde det helt opp... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Mekk SJØL! Det er alltid best! Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 De der plexi kabinettene er ikke å anbefale... De er ekstremt ustabile og sitter dårlig sammen. ok å ha hjemme men er ikke d beste til LAN... MEN d ser jo så jævla rått ut da!!! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Bygg sjøl. Så en stili en på tg03. Den kom på 2plass i casemodcomboen. (fant ikke link) Hus at plexi er dyrt, så ikke sløs Lykke til :wink: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg vet ikke hvor lurt det er og bygge plexi kasse selv... tror det er veldig krevende, i allefall hvis det skal se bra ut. Men har man mulighet å få alle platene laserkuttet, så er det plutselig veldig enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå