Gå til innhold

Vil noen kjøpe ati8500 usa retail?

tjuddi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei dette var for å spørre om jeg skulle gidde å stresse med å ta med et par hjem(ikke for å tjene noe da men siden tilgjengeligheten er dårlig(retais er her 300usX9=2700+evt mva hvis alt gjøres riktig.

Kansje jeg kan ta med to-tre kort jeg må ha 2500 pr stk.+porto innen Norge. Dette var kun for å lodde stemningen hakke kjøpt noe ennå.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-24 15:29, tjuddi skrev:

Hei dette var for å spørre om jeg skulle gidde å stresse med å ta med et par hjem(ikke for å tjene noe da men siden tilgjengeligheten er dårlig(retais er her 300usX9=2700+evt mva hvis alt gjøres riktig.

Kansje jeg kan ta med to-tre kort jeg må ha 2500 pr stk.+porto innen Norge. Dette var kun for å lodde stemningen hakke kjøpt noe ennå.

Jeg er absolutt interessert hvis prisen er 2500kr, men det må være ATI kort og retail (noe nevner seff, men best å være sikker).

Har allerede sendt deg email tidligere på dagen.

Telcontar

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-24 12:08, Telcontar skrev:

Same here, er god pris så kan det hende jeg slår til.

Bender, Futurama ruler (antar at det er der du har navnet fra).

Telcontar

Seffern er det fra Futurama, og for de som er futurama intereserte betyr Bender å ha seg en skikkelig tur på byn og/eller uberparty....alle vet hva bender er og gjør i serien :smile:

Beklager at jeg er off-topic her, men jeg følte det som en forpliktelse å medele dette :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...