Ludogamer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei! Når man spiller av mp3 filer på enkelte mp3-spillere osv kommer det opp et bilde av albumet på enkelte sanger. Er det noen som vet hvordan man legger til et bilde på en mp3-fil som ikke har det fra før? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei!Når man spiller av mp3 filer på enkelte mp3-spillere osv kommer det opp et bilde av albumet på enkelte sanger. Er det noen som vet hvordan man legger til et bilde på en mp3-fil som ikke har det fra før? Bruk et program som kan laste ned coverart, Tag&Rename, Itunes osv. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Dersom du har iTunes eller wimdows movie player kan du gjøre det der. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Når itunes ikke finner albumbilder i sin database, er det noen som har gode tips over sider der en finner cd cover. Det er ganske mange hos meg som itunes ikke har funnet. Spesielt gamle norske samlecd'er... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Wikipedia, last.fm eller rett og slett et google søk Bruker selv MediaMonkey som tagger fra Amazon, men finner ikke alt den heller Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bare som et lite tips, siden jeg gjorde dette selv før: IKKE legg bilde til selve mp3-fila. Da blir bilde lagt til HVER ENESTE mp3-fil, og gjør dem større. Legg heller bilde i mappa til albummet og gi det navnet "folder.<filtype>". Da plukker hvertfall itunes, mediamonkey, squeezebox osv opp bilde og knytter det opp mot fila som spilles. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Min erfaring er at iTunes ikke plukker opp folder.jpg (osv) filene. Wikipedia, last.fm eller rett og slett et google søk Bruker selv MediaMonkey som tagger fra Amazon, men finner ikke alt den heller Jepp Wiki og Google prøvde jeg seff før jeg postet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå