hvor Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 hei har en suzuki fz som ikke vil starte. jeg har sjekka reeden og stempelet (en del skraper) tennplugg. det er god gnist. men den vil ikke starte . jeg har helt i litt bensin i tennplugghullet men til ingen nytte. Når jeg kicker så kommer den nesten men så kommer det et lite smell og det kommer en lyd som er lik når man blåser med en kompressor. vis jeg gir litt gass mens jeg kicker så vil den ikke i det hele tatt. Hva kan være galt?? Lenke til kommentar
hvor Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 har fått den til å svive nå. (topp pakningen var gåen) men nå blir den glovarm etter å ha svivt i 1 min (brenner meg når jeg tar på sylinderen). og så lager den en metall mot metall lyd. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
Oleleh13 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Begynner å tenke på att den er varmeskjært! hon sylinderen og kjøp nytt stempel i å me att der var stygge skraper i de.. oljepumpe? x( da har den sikkert faila.. bland helder ut 2% å kjør på det du:)! Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Bytte stempel og alle sylinderrelaterte pakninger. Hone sylinder. Derretter blender du oljepumpe slangen og blander 2% i bensina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå