Gjest Gutt16 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei! Er en gutt på 16 år som trenger hjelp. De to siste gangene jeg har vært på do har urinen min luktet forferdelig. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 forbinder du lukten med noe? altså, kan den minne om noe annet? har du inntatt noe spesielt/uvanlig de siste dagene? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Du har sikkert spist noe spessielt. Går sikkert over. Lenke til kommentar
Gjest Gutt16 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Lukten kan minne om en meget illeluktende promp. Jeg har vel ikke inntatt noe uvanlig, i går spiste jeg to brødskiver med ost til frokost, en panini med chorizo til lunsj (tusenfrydmat ) og en dr. oetkers pizza pollo til middag. I dag har jeg kun spist pytt i panne krydret med hvitløk og ett par brødskiver. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 la meg gjette: urinen er gul som faen? også, har du vært mye ute i varmen? drikk mye vann i helgen, hvis det ikke går over, ta en tur til legen. det blir nok bare en urinprøve i første omgang. Ettersom du ikke føler ubehag er det nok ingen vits i å "ta en titt", hvis du skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
Gjest Gutt16 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ja, du har helt rett! Jeg jobber på tusenfryd, og da er man nødt til å stå ute i varmen hele dagen. I går drakk jeg ikke noe særlig, og i dag har jeg bare drukket iste. Får prøve å drikke mer Takk for hjelp! I'll keep you updated. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Er det ikke slikt at hvis du drikker mye får du blankt piss men hvis du ikke drikker noe særlig blir det gult? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 ja, gult piss tyder på dehydrering. Urinen blir konsentrert. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Lukt av urinen kan ha sammenheng med hva du spiser. Drikker du for lite, så urinen blir gul, hender det også at den kan lukte. Likeså morgenurinen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Lukt av urinen kan ha sammenheng med hva du spiser. Drikker du for lite, så urinen blir gul, hender det også at den kan lukte. Likeså morgenurinen. Asparges er spesielt beryktet. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 ja, gult piss tyder på dehydrering. Urinen blir konsentrert. You said it. Såvidt jeg vet er det ingen fasit på hvor mye man skal drikke pr. dag, folk sier mye rart. Men jeg vil tro det holder for en stund når hvis du drikker jevnt og trutt, og ikke for mye til urinen blir gjennomsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå