nizze90 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei Lurer litt på om det er noen her som går på Petroleumslogistikk? Har kommet på HiM i Kristiansund, men er veldig usikker på om eg skal gå der.. Har hørt det er veldig ettertraktet og lett å få seg jobb, så frister jo litt. Men er ikke verdens beste i engelsk, så vet ikke hvordan det går med lesingen da, noen som har erfaring med dette? Så er det dette med lønn, kommer jo aldri over det.. Hehe. Lurer også litt på brønteknikk, og ser jo der at begynnerlønna er på 450-460 i året, mens den på petroleumslogistikk er på mellom 330-390 tusen i året. Er jo ganske mye mer på brønnteknikk, noen som vet hvordan lønna utvikler seg på petroleumslogistikk? Mvh Alexander Lenke til kommentar
qzapp Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg skal også starte på Petroleumslogistikk i Kristiansund nå i August og er veldig interessert i å høre fra folk som har erfaringer innen området. Når det gjelder lønn så har jeg lite peiling annet enn at det skal være "godt betalt". Men nå er det visst også gode muligheter for å gå videre ved HiM og ta Master i logistikk og greier.. Lenke til kommentar
nizze90 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Åja, godt å høre at det faktisk er andre som skal starte på samme linje.. Eg har ikke helt bestemt meg enda, tenkte kanskje å ringe lit HiM i morgen for å forhøre meg litt. Har blandt annet veldig lyst å begynne offshore, siden det er veldig fine ordninger der Er veldig fan av 2-4, hehe.. Er også litt usikker på om eg rekker det forkurset i matte, som skal begynne 2 uker før selve skolen, føler eg kanskje trenger dette. Angående lønn so hørte eg at det er snitt på 330 i året på petroleumslogistikk, men at det ligger på 390 på det som er utdannet i fra HiM. Stusser også litt på dette med engelsk-kunnskaper og hva som ligger i det å være "god" i engelsk, slik at man kan beherske lærebøkene ol. Dette ble kanskje litt rotete, men.. hehe Lenke til kommentar
qzapp Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja jeg skulle også så absolutt hatt det forkurset i matte da jeg har svært svake karakterer i matte, men jeg velger å droppe det ettersom det for det første ikke er så vanvittig mye matte totalt sett på kurset og for å få lengre ferie før skolestart. Hvem har sagt at snittlønnen er 330/390 på petroleumslogistikk? Virker ikke usannsynlig, men hadde vært greit å visst hvem som står bak utsagnet. Når det gjelder engelsk på kurset viser dette seg å være ganske så minimalt og jeg tviler på at du vil oppleve det som et problem med mindre du har sykelig svake karakterer i engelsk. Hvor er du fra forresten? Lenke til kommentar
nizze90 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hm, kanskje eg skal gjøre det samme.. Får bare 2-3 dager ferie viss eg ska begynne rett på det forkurset i matte, hadde nok trengt det, men føler eg trenger litt ferie og. Når det gjelder lønna, så klarer eg ikke å finne igjen de tallene eg har skrevet, så enten må eg ha drømt noe kraftigt, eller så er eg bare veldig dårlig å lete. Men eg skal legge kilden ut viss eg finner den Ja, hørte at engelsken ikke skulle være så verst. Og selv om en ikke forstår alt som står i de bøkene som er på engelsk, så er jo undervisningen på norsk, så det går vel greit. Eg kommer i fra Tysnes, ei øy i Hordaland--> Her:1 Hvor kommer du fra? Endret 24. juli 2009 av nizze90 Lenke til kommentar
qzapp Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) ah, jeg er fra *********. skaffet deg hybel/leilighet enda da? Endret 2. september 2009 av qzapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå