Geirimation Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er ikke noe lyd. Og når jeg dobbelklikker på det lydsymbolet nederst til høyre, så står det: "Det er ingen tilgjengelige mikserenheter. Du kan innstallere mikserenheter ved å BLA BLA BLA. Programmet avsluttes." Hvorfor i h******e står det det?! For litt siden hadde jeg jo lyd men nå har det bare sletta seg av seg selv! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 prøv å reinstaller lydkortet ditt Lenke til kommentar
Geirimation Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Du skal ha en cd som du fikk med pc'en hvor det står noe alle dette på: Drivere/Drivers. Hvis du har mange cd'er hvor det står drivere på må du finne den som har med lydkortet å gjøre / sound card Hold windows knappen på tastaturet inne og trykk deretter på PAUSE/BREAK knappen. Du får da opp system properties. Klikk deretter på maskinvare/hardware og Device manager/enhetsbehandling. Er det noe kryss eller et gult utropstegn på noen av enhetene? Hvis ja på lydkortet sett i cd og følg veiledning for å installere. Hvis nei, prøv å sett i cd og gjør det samme. Det du evt kan gjøre er å finne lydkortet ditt i enhetsbehandlingen og velge avinstaller/uninstall, sett deretter inn cd og installer på nytt. gjør dette på eget ansvar:) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Først av alt: Du HAR prøvd å starte maskinen på nytt? Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 og en ting til; hvis lyden forsvant mens pc'en stod på, at du ikke har restartet eller slått av pc'en i mellomtiden kan du også forsøke en system restore hvis en restart ikke hjelper. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Først av alt: Du HAR prøvd å starte maskinen på nytt? støttes^^ det kan også funke om du tar ut lydkortet starter opp uten, slår av igjenn og setter det på plass. Lenke til kommentar
Geirimation Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Først av alt: Du HAR prøvd å starte maskinen på nytt? Uhm.. Straks tilbake. :!: EDIT: Det fungerte! Tusen takk! (At jeg ikke tenkte på å restarte ) Endret 18. juli 2009 av Geirimation Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 mulig dette er litt usaklig, men rekasjonen min var latter^^ ikke så sykt som dette: men ikke så langt i fra :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Først av alt: Du HAR prøvd å starte maskinen på nytt? Uhm.. Straks tilbake. :!: EDIT: Det fungerte! Tusen takk! (At jeg ikke tenkte på å restarte ) Hahahaha! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå