Gå til innhold

Lyden er plutselig borte?!

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe lyd. Og når jeg dobbelklikker på det lydsymbolet nederst til høyre, så står det:

"Det er ingen tilgjengelige mikserenheter. Du kan innstallere mikserenheter ved å BLA BLA BLA. Programmet avsluttes."

Hvorfor i h******e står det det?! For litt siden hadde jeg jo lyd men nå har det bare sletta seg av seg selv! :mad:

Kan noen hjelpe meg? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ha en cd som du fikk med pc'en hvor det står noe alle dette på: Drivere/Drivers. Hvis du har mange cd'er hvor det står drivere på må du finne den som har med lydkortet å gjøre / sound card

Hold windows knappen på tastaturet inne og trykk deretter på PAUSE/BREAK knappen. Du får da opp system properties. Klikk deretter på maskinvare/hardware og Device manager/enhetsbehandling. Er det noe kryss eller et gult utropstegn på noen av enhetene? Hvis ja på lydkortet sett i cd og følg veiledning for å installere.

Hvis nei, prøv å sett i cd og gjør det samme. Det du evt kan gjøre er å finne lydkortet ditt i enhetsbehandlingen og velge avinstaller/uninstall, sett deretter inn cd og installer på nytt. gjør dette på eget ansvar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...