VegardStr Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 feilmelding følger på vedlagt bildet. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det står at du ble kicka fordi punkbuster ikke har nok rettigheter i OSet. Det er kanskje snakk om at den ikke får kjøre som administrator. For at det skal være lettere å svare, bør du komme med mere informasjon enn hva du har gjort her. Hvilket operativsystem kjører du, for eksempel? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Kjører vista, har akkurat oppdatert BF2 til nyeste version. googlet litt etter jeg skreiv dette inlegget, so jeg lasta ned punkBuster. "har ikkje peiling på hva det er" å la til BF2 i PunkBuster lista. Men kommer samme problemet fortsatt. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Forsøk å deaktiver UAC før du starter spillet. http://www.softwaretipspalace.com/MS_Windo...ndows-vista.php Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 No får eg denne meldinga. (btw. har ikkje gjort det du sa enda.) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Forsøk å deaktiver UAC før du starter spillet. http://www.softwaretipspalace.com/MS_Windo...ndows-vista.php kunne du hjelpt meg på norsk. finne ikkje fram Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kanskje programmet er blokkert av brannmur. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kjøres BF2.exe og pnkbstra.exe som administrator Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Kjøres BF2.exe og pnkbstra.exe som administrator har ingen anelse. hvordan skjekke eg det? Kanskje programmet er blokkert av brannmur. den er ikkje blokkert av brannmur Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kjøres BF2.exe og pnkbstra.exe som administrator har ingen anelse. hvordan skjekke eg det? Kanskje programmet er blokkert av brannmur. den er ikkje blokkert av brannmur Du sjekker ved å høyreklikke på exefila og så velger du "kompabilitet" så "kjør som administrator" Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Kjøres BF2.exe og pnkbstra.exe som administrator har ingen anelse. hvordan skjekke eg det? Kanskje programmet er blokkert av brannmur. den er ikkje blokkert av brannmur Du sjekker ved å høyreklikke på exefila og så velger du "kompabilitet" så "kjør som administrator" Punkbuster er vel ikkje instalert? det er vertfall ikke det med meg, og hvor ligger punkbuster fila? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 No funka d. Kom vertfall inn på TV2 serverane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå