Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver også med Naruto Shippuden i blant, men husker ikke hvor langt jeg er kommet. Hvis jeg ikke husker feil så var det siste jeg så at

Gaara ble vekket til live igjen

Naruto er på mange måter arvtageren til Dragonball og skaperen sier selv at han ble inspirtert av Toriyama til å begynne med manga. Hvis man leser/ser begge to er det lett å se mange likhetstrekk i hvordan historien er bygd opp, men jeg synes allikevel Naruto er en hakket mer intelligent serie, og ikke like kynisk uthalt for å tjene penger (selv om det absolutt er en svakhet med Naruto og).

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Har ikke sett Dragonball, så kan ikke uttale meg om hvor lik de er, men er enig i at Naruto er halt ut en smule, men synes egentilg det er greit så lenge det ikke direkte går ut over historien, blir mer underholdning å se. ^_^

Driver også med Naruto Shippuden i blant, men husker ikke hvor langt jeg er kommet. Hvis jeg ikke husker feil så var det siste jeg så at

Gaara ble vekket til live igjen

Mener det er episode 30 - 31. Serien er nå kommet til episode 228. :p

Jeg liker lange serier, og prøver å oppdatere meg på de store. Er up to date på Naruto Shippuuden og Pokèmon, og er snart up to date på Bleach. Da mangler bare One Piece, hvis det ikke er noen jeg har glemt da?

Lenke til kommentar

Brukt akkurat ETT år og EN dag på å bli ferdig med Dragonball :D Hahaha xD

Hehe, ganske annerledes enn meg, som brukte 1 mnd på å se Naruto + Naruto Shippuuden til der den var da (episode 192). :p

Ja, da er man dedikert :p (Tok mattestykket på hvor lang tid det er: .... = minimum 5 timer hver dag :!: )

PS: dette er hvis man ser alle 220 første episodene av Naruto, altså inkl fillerne etter ep. 136? eller no sånt.

Ifølge MAL:

Naruto - 220 Episoder ~ 85 hours, 48 minutes,

Naruto Shippuuden - 168 Episoder ~ 64 hours, 49 minutes (Jeg har ikke kommet lengere :p )

192 - 168 = 24 Episoder * 20 Minutter = 8 Timer

Avrunder litt opp for sikkerhetsskyld:

86 Timer + 65 Timer + 8 Timer = 159 Timer / 30 dager = 5,3 timer om dagen :!:

Lenke til kommentar

Avrunder litt opp for sikkerhetsskyld:

86 Timer + 65 Timer + 8 Timer = 159 Timer / 30 dager = 5,3 timer om dagen :!:

Hehe, du skal ikke se bort fra at jeg brukte 5 timer om dagen, kanskje mer enn det også (var jo noen dager jeg var borte og ikke fikk sett noen episoder), hadde uansett ikke så mye annet å gjøre den perioden. Og rett før det hadde jeg sett ferdig Katekyoshi Hitman Reborn, som også er på 200-og-noe episoder. :p

Det var faktisk en deilig periode. Hente nydelig pizza fra Pizzabakeren bare 100 meter unna, ta med hjem, sette seg ned foran tv'n koble til pc'n og nyte god mat og god anime i flere timer. :new_woot:

Og enig i at mye av fillers i Naruto er bra. Når du ikke direkte merker at det er fillers, da er det bra fillers. Eller hvis de klarer å gjøre en bra side-historie ut av det (f.eks. Zampaktou-arc i Bleach). :)

@Spartapus: Rurouni Kenshin, er det en bra serie? Verdt å sjekke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...