Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de store anime'ene så mangler jeg vel egentlig bare Code Geass og FMA, burde kanskje få bakenden i gir og få sett dem :p

Bare husk å se Fullmetal Alchemist: Brotherhood. :)

Starta nettopp på FMA:Brotherhood.. Etter å ha sett FMA for noen år siden virker det veldig likt. :/

Den vil nok være lik den 'orginale' animen i noen episoder. Så vil den følge mangaen til punkt og prikke. Mens den originale animen begynner på sin egen historie. :)

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Den sangen er faktisk konge, Slimda. Er dog enig med slutten. Planetes er en av mine favoritter. :)

Siden jeg er i Forsvaret har jeg ikke hatt tid til så mye annet enn ting knyttet til plassen her. Fikk likevel sniklest de siste shounen kapitlene og litt Hajime no Ippo. Skal snart bestille bærbar sånn at jeg har noe mer fleksibilitet her oppe, og da forventer jeg nesten at dette vil endres litt. Savner anime og manga noe helt utrolig. Så folkens, bare prøv å ta en måned fri eller noe sånt. Det gjør litt av en forandring. :p

Lenke til kommentar

Jeg har ofte lange perioder uten å se anime, men jeg føler jeg har nådd et punkt der jeg har sett det meste av det som virkelig fascinerer meg, og jeg finner sjelden nye serier som jeg synes er mer enn ok. Jeg er også blitt mer sensitiv på klisjeer og lange serier som er dratt ut for å håve inn mest mulig penger på ukritiske fans.

De to siste seriene som jeg så og virkelig likte var Gantz og Wolf's Rain.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...