Konkulf Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Av de store anime'ene så mangler jeg vel egentlig bare Code Geass og FMA, burde kanskje få bakenden i gir og få sett dem Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du kommer nok ikke til å angre. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Av de store anime'ene så mangler jeg vel egentlig bare Code Geass og FMA, burde kanskje få bakenden i gir og få sett dem Bare husk å se Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Starta nettopp på FMA:Brotherhood.. Etter å ha sett FMA for noen år siden virker det veldig likt. :/ Den vil nok være lik den 'orginale' animen i noen episoder. Så vil den følge mangaen til punkt og prikke. Mens den originale animen begynner på sin egen historie. Endret 10. september 2011 av n4w Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg ser faktisk FMA: brotherhood nå det er ganske fett, er på episode 14. Har nådd volume 27 i Berserk nå. Gatts er rett og slett helt heftig! Og Pakk er morsom som faen av og til. Endret 10. september 2011 av MækkTævvish 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Noen som har peil på når det nye Pastel kapitlet er ute eller? Sitter og venter og venter, men det kommer jo aldri Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Intro-sangen til Planetes er hinsides dårlig. Jeg får krampetrekninger. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg syntes den er fin jeg :O Edit: Skal du høre en dårlig intro? Prøv denne. http://www.youtube.com/watch?v=7TBoqGM7qpg Hører til historien at hele animen er søppel forresten. Endret 11. september 2011 av Benny 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) DearS var noe ufattelig dårlig... Endret 11. september 2011 av vesleengen 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg ble imponert av hvordan FMA hadde den ene kule introen/outroen etter den andre. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Startet på FMA:B, er på episode 6 og må si meg imponert, trodde ikke det skulle være så bra Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Akkurat sett ut Terra e... Var bedre enn jeg hadde trodd, og deilig med en forandring av de vanlige, avarage seriene i sommer-sesongen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 8 Episoder av Planetes under beltet. God serie så langt, utenom intro og slutt-låta. Når jeg sa dårlig, så mente jeg dårlig. Fyren som synger høres så utrolig falsk og fake ut, at man skulle tro det var en parodi. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 D= Fuck off, jeg elsker OPen til Planetes Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Snakker vi om samme OP? http://www.youtube.com/watch?v=CZ-OyT4ivkM Jeg takler ikke vokalen på fyren. Virkelig ikke. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har akkurat startet på "Addicted to Curry" og "Noblesse" (manga og manwa) og Sacred Seven (anime). Virker ganske lovende! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Den sangen er faktisk konge, Slimda. Er dog enig med slutten. Planetes er en av mine favoritter. Siden jeg er i Forsvaret har jeg ikke hatt tid til så mye annet enn ting knyttet til plassen her. Fikk likevel sniklest de siste shounen kapitlene og litt Hajime no Ippo. Skal snart bestille bærbar sånn at jeg har noe mer fleksibilitet her oppe, og da forventer jeg nesten at dette vil endres litt. Savner anime og manga noe helt utrolig. Så folkens, bare prøv å ta en måned fri eller noe sånt. Det gjør litt av en forandring. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fokusér på å ha det gøy i militæret du, fremfor å tilbringe for mye tid her på forumet. Var i samme tropp som en dude fra AnimeNord, og han gjorde ikke stort annet enn å syte over fysiske anstrengelser, danse stepmania på lerret og se på anime. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg har ofte lange perioder uten å se anime, men jeg føler jeg har nådd et punkt der jeg har sett det meste av det som virkelig fascinerer meg, og jeg finner sjelden nye serier som jeg synes er mer enn ok. Jeg er også blitt mer sensitiv på klisjeer og lange serier som er dratt ut for å håve inn mest mulig penger på ukritiske fans. De to siste seriene som jeg så og virkelig likte var Gantz og Wolf's Rain. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Sliter med det samme innen manga. Begynner å bli vanskelig å finne en manga som virker interessant. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Spartapus, sleng ut en liste så skal jeg se hva jeg kan få til. Slimda og jeg har nesten motsatt smak, så han orker jeg ikke å foreslå noe til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå