Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Har lyst på en ny anime å se på, eller en manga å lese. Liker veldig godt shonenserier med urealistisk action tydeligvis -- typ Naruto og Bleach, men også Death Note. Likte veldig godt Full Metal også til tross for at jeg ble snytt med å se den første serien istedetfor Brotherhood.

Er åpen for å se Brotherhood hvis den er VELDIG mye bedre enn eneren (hater å se ting omigjen) -- ellers vil jeg gjerne ha anbefaling om andre serier som ligner på Naruto og Bleach. Gjerne korte for den saks skyld.

Ja, jeg liker barnslige animer og mangaer. ;)

EDIT: Oops, posta jeg kanskje i feil tråd? :(

EDIT2: Ser ut til at jeg går for Code Geass foreløpig. :p

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bortherhood er veldig mye bedre en den orginale.

Hvis du liker action: Black Lagoon eller Ghost in the Shell

Hvis du liker overnaturlig: Baccano eller Darker Than Black

Ellers kan jeg anbefale noen fra litt andre sjangere som etter min menig er velig bra og kan kanskje falle i smak for deg:

Detroit Metal City

Higashi no Eden

ef - tale of memories

Lenke til kommentar

Sånn, da var jeg i gang med Be-ru-se-ru-ku, eller Berserk. Håper dette blir bra! :thumbup: Det høres ut som om folk liker den, så da liker jeg den sikkert også.

EDIT: Forresten, er det noen som har noe forhold til Pokémon Adventures mangaen? Bra, dårlig, kjedelig, morsom... ett eller annet?

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Har lyst på en ny anime å se på, eller en manga å lese. Liker veldig godt shonenserier med urealistisk action tydeligvis -- typ Naruto og Bleach, men også Death Note. Likte veldig godt Full Metal også til tross for at jeg ble snytt med å se den første serien istedetfor Brotherhood.

Er åpen for å se Brotherhood hvis den er VELDIG mye bedre enn eneren (hater å se ting omigjen) -- ellers vil jeg gjerne ha anbefaling om andre serier som ligner på Naruto og Bleach. Gjerne korte for den saks skyld.

Ja, jeg liker barnslige animer og mangaer. ;)

EDIT: Oops, posta jeg kanskje i feil tråd? :(

EDIT2: Ser ut til at jeg går for Code Geass foreløpig. :p

Tror Soul Eater er midt i blinken for deg :)

Lenke til kommentar

Noen som har sett Bakemonogatari? Hvordan er det? Verdt og bruke tid på, eller?

SÅ akkurat et kort klipp og det var drøyt fett. Bruken av farger var så hinsides at jeg kremet vilt rundt i rommet mitt.

Den er ganske god for anime å være, men jeg mislikte bruken av ensfargede bilder med en liten tekstbit på. AgentSpoon derimot, syns det er kjempebra.

Men det er en god Anime.

Lenke til kommentar

Ble akkurat ferdig med Princess Mononoke, etter at jeg så at de sendte den på Canal+ på morgenen i dag, så benket jeg meg foran TV'en og så gjerne hele filmen (Med norske tekster, litt uvandt...)

Jeg må ærlig talt si at dette er noe av det beste jeg har sett innen anime, en knallgod historie og akkurat nok action til å holde deg underholdt. Anbefalt til alle som er ute etter en god anime(film) som setter fokus på historien istedenfor slossing osv.

10/10

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...