Zodihax Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Har lyst på en ny anime å se på, eller en manga å lese. Liker veldig godt shonenserier med urealistisk action tydeligvis -- typ Naruto og Bleach, men også Death Note. Likte veldig godt Full Metal også til tross for at jeg ble snytt med å se den første serien istedetfor Brotherhood. Er åpen for å se Brotherhood hvis den er VELDIG mye bedre enn eneren (hater å se ting omigjen) -- ellers vil jeg gjerne ha anbefaling om andre serier som ligner på Naruto og Bleach. Gjerne korte for den saks skyld. Ja, jeg liker barnslige animer og mangaer. EDIT: Oops, posta jeg kanskje i feil tråd? EDIT2: Ser ut til at jeg går for Code Geass foreløpig. Endret 24. august 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 FMA Brotherhood er likt kun de første episodene. Resten er helt annerledes. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Bortherhood er veldig mye bedre en den orginale. Hvis du liker action: Black Lagoon eller Ghost in the Shell Hvis du liker overnaturlig: Baccano eller Darker Than Black Ellers kan jeg anbefale noen fra litt andre sjangere som etter min menig er velig bra og kan kanskje falle i smak for deg: Detroit Metal City Higashi no Eden ef - tale of memories Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Vil ikke si at Ghost in the Shell er action. Det er veldig, veldig rolig action i så fall. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Sånn, da var jeg i gang med Be-ru-se-ru-ku, eller Berserk. Håper dette blir bra! Det høres ut som om folk liker den, så da liker jeg den sikkert også. EDIT: Forresten, er det noen som har noe forhold til Pokémon Adventures mangaen? Bra, dårlig, kjedelig, morsom... ett eller annet? Endret 24. august 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Berserk er... interessant. I starten er den god, men når man begynner på det som er kjent som "golden years", øker kvaliteten drastisk. Romansen som er der er akk så deilig óg. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hehe trodde du skulle si at den ble dårligere, men den blir altså bedre, da ... Har nådd side 94 i første volum nå, og jeg har ingen planer om å avslutte. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har lyst på en ny anime å se på, eller en manga å lese. Liker veldig godt shonenserier med urealistisk action tydeligvis -- typ Naruto og Bleach, men også Death Note. Likte veldig godt Full Metal også til tross for at jeg ble snytt med å se den første serien istedetfor Brotherhood. Er åpen for å se Brotherhood hvis den er VELDIG mye bedre enn eneren (hater å se ting omigjen) -- ellers vil jeg gjerne ha anbefaling om andre serier som ligner på Naruto og Bleach. Gjerne korte for den saks skyld. Ja, jeg liker barnslige animer og mangaer. EDIT: Oops, posta jeg kanskje i feil tråd? EDIT2: Ser ut til at jeg går for Code Geass foreløpig. Tror Soul Eater er midt i blinken for deg Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Noen som har sett Bakemonogatari? Hvordan er det? Verdt og bruke tid på, eller? SÅ akkurat et kort klipp og det var drøyt fett. Bruken av farger var så hinsides at jeg kremet vilt rundt i rommet mitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Noen som har sett Bakemonogatari? Hvordan er det? Verdt og bruke tid på, eller? SÅ akkurat et kort klipp og det var drøyt fett. Bruken av farger var så hinsides at jeg kremet vilt rundt i rommet mitt. Den er ganske god for anime å være, men jeg mislikte bruken av ensfargede bilder med en liten tekstbit på. AgentSpoon derimot, syns det er kjempebra. Men det er en god Anime. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Yay, ny sesong av Natsume Yuujinchou. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Ble akkurat ferdig med Princess Mononoke, etter at jeg så at de sendte den på Canal+ på morgenen i dag, så benket jeg meg foran TV'en og så gjerne hele filmen (Med norske tekster, litt uvandt...) Jeg må ærlig talt si at dette er noe av det beste jeg har sett innen anime, en knallgod historie og akkurat nok action til å holde deg underholdt. Anbefalt til alle som er ute etter en god anime(film) som setter fokus på historien istedenfor slossing osv. 10/10 Endret 6. september 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Da slenger jeg ut Steamboy, The Girl Who Leapt Through Time og Spirited Away. Det er tre filmer jeg har sett som jeg rangerer på samme nivå som Princess Mononoke. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Har allerede sett The Girl Who Leapt Through Time, men har tenkt til å se Steamboy og Spirited Away. Burde kanskje gjøre dette nå som jeg er syk og ikke kan bevege meg ut av huset Endret 6. september 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Gjør det nå. Steamboy er en særdeles genial Steampunk-film, og Spirited Away er barnslig romantisk. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Skal gjøres, bare laste dem ned på PC'en og streame dem via mediaserveren til PS3'en da kanskje om det er mulig Endret 6. september 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Spirited Away er fantastisk. Lett 5/5 stjerner hos meg! Steamboy var ikke helt min cup of tea, men det skal ikke tas særlig objektivt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva? Likte du ikke Steamboy? Hva likte du ikke? Fortell, fortell! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Howl's Moving Castle er av sammen folkene bak Spirited Away. Jeg likte den veldig godt, og kan hende den faller i smak for dere som likte Spirited Away. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har ikke sett den ennå, men skal få sett den en dag... en dag jeg gidder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå