Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter Ergo proxy, EP er en anime som vil forvirre deg noe helt ut i det blå hvis du ikke er vandt med denne typen anime'er, men til syvende og sist så er det godt verdt det :)

Ergo Proxy er en av favorittene mine, da den er en anime som tør å gjør noe annet, og den gjør det godt :)

Lenke til kommentar

Voksent og voksent. Seinen er ikke nødvendigvis bare for eldre. Er på en måtte litt som aldersmerkingen i norge. Står det 18 år på en film, kan det ofte være fordi det er mye blod og gørr, og ikke fordi filmen er ment å sees av personer over 25 år.

Alla splatterfilmer, osv.

Mye seinen er dog voksent, Psykologiske thrillere og slike ting.

Pluto , MPD Psycho , Homunculus

Mens andre er bare masse blog og gørr, men likevell fantastisk bra og geniale.

Elfen Lied (Se anime og manga ) , Ichi The Killer , Mai chans Daily life

Lenke til kommentar

Akkurat sett ferdig Spice and Wolf, Spice and Wolf II + OVA + Specials.

Må si jeg likte season 1 best, den føltes litt annerledes ut, men season 2 var ikke noe dårlig av den grunn.

Deilig å se en sånn serie i blant der begge hovedpersonene har en så god kjemi, kommer godt overrens og skjønner hverandre godt. Også deilig at de kan tøyse når de kan og være seriøse når de kan uten at det virker unaturlig.

I de seriene jeg har sett i det siste har de elendig kjemi, de blir flaue bare av å holde hender og alt virker unaturlig.

Spice and Wolf var virkelig fantastisk der.

Sett at noen mener at det vil komme Wolf and Spice III, noen som vet noe mer om det?

Og om noen vet en lignende serie om Spice and Wolf, ikke nøl med å si ifra :)

Btw, noen som har noen mening om hvilken gruppes 1080p BD som er best for season 2?

EDIT: Når jeg tenkte over lignende serier, så kom jeg på Code Geass. Selvom seriene ikke er like i seg selv, så minnes jeg mye om Code Geass og forholdet mellom Lelouch og C.C. når jeg tenker på Lawrence og Holo. Det er på en måte en lignende kjemi mellom de to i seriene. Skader ikke at Lawrence og Lelouch har samme seiyuu.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Shounen - "young boy"

Seinen - "young man"

Shoujo - "young girl"

Josei - "young woman"

Og nå har jeg fullført alle 325 kapitlene i Air Gear. Nå er det bare å vente på ett og ett kapittel som kommer ut.

Etter Air Gear, begynte jeg på Akumetsu, med håp om å en gang fullføre den.

Lenke til kommentar

Akkurat sett ferdig Spice and Wolf, Spice and Wolf II + OVA + Specials.

Må si jeg likte season 1 best, den føltes litt annerledes ut, men season 2 var ikke noe dårlig av den grunn.

Deilig å se en sånn serie i blant der begge hovedpersonene har en så god kjemi, kommer godt overrens og skjønner hverandre godt. Også deilig at de kan tøyse når de kan og være seriøse når de kan uten at det virker unaturlig.

I de seriene jeg har sett i det siste har de elendig kjemi, de blir flaue bare av å holde hender og alt virker unaturlig.

Spice and Wolf var virkelig fantastisk der.

Sett at noen mener at det vil komme Wolf and Spice III, noen som vet noe mer om det?

Og om noen vet en lignende serie om Spice and Wolf, ikke nøl med å si ifra :)

Btw, noen som har noen mening om hvilken gruppes 1080p BD som er best for season 2?

EDIT: Når jeg tenkte over lignende serier, så kom jeg på Code Geass. Selvom seriene ikke er like i seg selv, så minnes jeg mye om Code Geass og forholdet mellom Lelouch og C.C. når jeg tenker på Lawrence og Holo. Det er på en måte en lignende kjemi mellom de to i seriene. Skader ikke at Lawrence og Lelouch har samme seiyuu.

Vet at MAL oppfordrer Kannagi. Kan si meg delvis enig, men når det kommer til historien og utbredelsen rundt denne er Spice and Wolf mye bedre. Kannagi er en morsom anime, men ikke veldig fengende. Kan være vært å ta en titt på uansett. :)

Over til en jeg tror vil falle i smak:

Haibane Renmei

En fantastisk og rolig anime som jeg tror kan være noe for deg.

Så denne i 2004 og hadde helt glemt den bort til jeg rotet meg borti den for 5 minutter siden.

Kan anbefales på det sterkeste. Tror Agent kan ha stor glede av denne også.

Den tar alt veldig rolig, og er ikke spesielt action fylt.

---

Ser for øyeblikket på Mayo Chiki! Sær anime som nylig har begynt. God underholdning så langt. :)

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...