Ljóseind Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg ser på Hellsing nå. Likte konseptet, men synes foreløpig at de er litt treige på å bygge opp under rollene. De får liksom ikke god tyngde og viktighet for seeren. Men uansett: Er Hellsing Ultimate bedre enn Hellsing, og burde man ha sett Hellsing før man starter på Hellsing Ultimate? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Se begge du, og les mangaen. Hellsing ultimate er uansett en milliard ganger bedre enn hellsing. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hellsing Ultimate er en serie på 10 filmer (eller OVA'er om man vil være nøyaktig). Den første oppsummerer hele anime'n, så det er ikke nødvendig å se den egentlig. Kvaliteten på film er uansett alltid mye bedre enn vanlige episoder, spesielt i de senere kapitlene. Er på kapittel 560 av Hajime no Ippo nå. Litt ekstremt at jeg bare såvidt har kommet over halvveis. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Ok, takk for svar. Tror jeg ser gjennom Hellsing uansett, siden det bare gjenstår 5 episoder å se. Men fint å høre at Hellsing Ultimate er bedre. Hvor er det dere leser mangaer, egentlig? Noen anbefalte sider? Er det mulig å finne dem på japansk også? Er litt interessert i å lære grunnleggende japansk, ettersom jeg har lært å lese kana. Eller kjøper dere hundrevis av ma(n)gasiner? Endret 12. august 2011 av MækkTævvish 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Vi kjøper hvert magasin for 50 kroner normalt. For Hajime no Ippo har jeg snart brukt over 3000 kroner, og den prisen dobler seg nesten når jeg tar det igjen. Neida... Vi bruker gratis nettsted som mangareader.net og mangafox.com. Haven-Reader har egentlig best kvalitet, men sidene lastes også fryktlig tregt inn her. Om man har en serie som har gjort dypt inntrykk, så er det selvfølgelig greit om man prøver å lokalisere "pocket-bøkene" i butikker eller via nettbutikker. Endret 12. august 2011 av Agentspoon 3 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hehe. :!: Får sjekke det ut i morgen. Tipper jeg kommer til å kjøpe noe manga i pocketform også etterhvert. Det er best å lese på papir synes jeg. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Prøvd Cromartie meg Japansk dub? =P Ble mye bedre med engelsk for min del Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Korleis lese manga http://myanimelist.net/forum/?topicid=251613 Er mye bedre å laste ned manga, og se det på storskjerm. mangatraders + CDview Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 På kapittel 600 av Hajime no Ippo nå. Her freser vi avgårde! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Sitter på jobb og ser på OnePiece, det er ikke gæernt ass Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Korleis lese manga http://myanimelist.net/forum/?topicid=251613 Er mye bedre å laste ned manga, og se det på storskjerm. mangatraders + CDview Jeg likte det der. Takk. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har nå fått startet på K-on ettersom jeg venter på nye episoder av diverse serier, er på episode 7 og må si jeg liker veldig godt det jeg har sett Skikkelig glad-anime som jeg koser meg godt med Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hysj, det er ikke lov å like K-ON!. Den er ustyrtlig morsom, en gledesspreder av de få og bra animert, men den er for barnslig til å like... eller hvordan var det der nå igjen. Er på kapittel 700 av Hajime no Ippo nå. Nå skjer det ting. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 For barnslig, pfft Så lenge jeg koser meg med anime'en, så gir jeg blanke f'en om den er barnslig eller hva 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Lenge siden jeg har postet noe her nå. Har så smått begynt å lese meg inn i History's Strongest Disciple Kenichi. Helt OK manga med stilige kamp scener. Men trenger en anime, noen forslag? Anything goes! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ergo Proxy? Canaan? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Anime: Naruto, Bleach Manga: Naruto Er på seneste episode og kapittel på Naruto, men starta på Bleach for rundt en uke siden -- regner med jeg kommer til å lese mangaen av Bleach straks jeg har tatt igjen animen. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) @n4w, Hellsing ultimate? Kanskje du har sett den? Endret 16. august 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Lenge siden jeg har postet noe her nå. Har så smått begynt å lese meg inn i History's Strongest Disciple Kenichi. Helt OK manga med stilige kamp scener. Men trenger en anime, noen forslag? Anything goes! Velkommen tilbake, har savnet deg! Vil anbefale Kimi ni Todoke 2 med mindre du bare har glemt å oppdatere listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå