Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Jeg ser på Hellsing nå. Likte konseptet, men synes foreløpig at de er litt treige på å bygge opp under rollene. De får liksom ikke god tyngde og viktighet for seeren. Men uansett:

Er Hellsing Ultimate bedre enn Hellsing, og burde man ha sett Hellsing før man starter på Hellsing Ultimate?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hellsing Ultimate er en serie på 10 filmer (eller OVA'er om man vil være nøyaktig). Den første oppsummerer hele anime'n, så det er ikke nødvendig å se den egentlig. Kvaliteten på film er uansett alltid mye bedre enn vanlige episoder, spesielt i de senere kapitlene. :)

Er på kapittel 560 av Hajime no Ippo nå. Litt ekstremt at jeg bare såvidt har kommet over halvveis. :p

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar. Tror jeg ser gjennom Hellsing uansett, siden det bare gjenstår 5 episoder å se. Men fint å høre at Hellsing Ultimate er bedre.

Hvor er det dere leser mangaer, egentlig? Noen anbefalte sider? Er det mulig å finne dem på japansk også? Er litt interessert i å lære grunnleggende japansk, ettersom jeg har lært å lese kana.

Eller kjøper dere hundrevis av ma(n)gasiner? :roll:

Endret av MækkTævvish
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi kjøper hvert magasin for 50 kroner normalt. For Hajime no Ippo har jeg snart brukt over 3000 kroner, og den prisen dobler seg nesten når jeg tar det igjen. :)

Neida...

Vi bruker gratis nettsted som mangareader.net og mangafox.com. Haven-Reader har egentlig best kvalitet, men sidene lastes også fryktlig tregt inn her. Om man har en serie som har gjort dypt inntrykk, så er det selvfølgelig greit om man prøver å lokalisere "pocket-bøkene" i butikker eller via nettbutikker.

Endret av Agentspoon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har postet noe her nå.

Har så smått begynt å lese meg inn i History's Strongest Disciple Kenichi. Helt OK manga med stilige kamp scener.

Men trenger en anime, noen forslag? Anything goes!

Velkommen tilbake, har savnet deg! inv_biggrin.gif Vil anbefale Kimi ni Todoke 2 med mindre du bare har glemt å oppdatere listen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...