n4w Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 46 episoder av Code Geass unnagjort på et døgn, og er igjen mind-blown av slutten.. Fikk list til å se Geass på nytt selv nå! :> Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) 15,33 timer dersom vi teller 20 min per episode. Varer litt lengre da, men jeg skipper som regel introgreiene og gidder ikke se outro. Om jeg ikke tar helt feil gikk 8 timer til søvn, 20 min til mat og 20 min ble spredt litt utover den dagen. Hvis det ikke var for at jeg så de 4 første dagen før ville jeg nok klart 50 Advarer andre som har planer om å gjøre det samme om at du vil gå mind-blown de nærmeste dagene. Denne gangen ble ikke slutten ødelagt av pappa som hoiet etter skihopp i bakgrunnen så alt var hundre ganger mer epic. 46 episoder av Code Geass unnagjort på et døgn, og er igjen mind-blown av slutten.. DAMN! har du ikke et liv eller var det bare en av de nothing to do dagene? En blanding av begge. Hadde selvfølgelig alternativet WoW, men Code Geass er farlig avhengighetsskapende. Endret 22. februar 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Da eg anbefale er og ta ein venne gjeng over for helgen, sjå gjennom ein heil serie. Det er konge når eg har prosjektor og heile pakken i kjelleren. Anbefale matpause og andre pauser sån folk ikkje blir "gal" etter frisk luft etter ein helg med serie Har foresten sett heile Negima serien i helge fungerte toppers Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hadde vært morro med en tråd som omhandla dette? Noen som vil starte en (jeg vet ikke hva jeg skrive i førstetråden, så er unnskyldt) eks på overskrift: Hvor lang tid bruker du på å se anime serier? eller noe slikt (noen som kanskje klarer å forkorte, det jeg skrev ovenfor) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Laster ned alt i HD nå, og blir nok enda en dag med "ikke fullt så mye sosial aktivitet" snart. Jeg kan bare ikke forstå hvor fantastisk god og avhengighetsskapende denne animeen er. edit: Kan denne være noe mens jeg venter? Har sett første episode tidligere. Ble ikke veldig imponert, men plottet kommer vel fram litt senere Endret 22. februar 2010 av ArilC Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Laster ned alt i HD nå, og blir nok enda en dag med "ikke fullt så mye sosial aktivitet" snart. Jeg kan bare ikke forstå hvor fantastisk god og avhengighetsskapende denne animeen er. edit: Kan denne være noe mens jeg venter? Har sett første episode tidligere. Ble ikke veldig imponert, men plottet kommer vel fram litt senere helt OK serie.. ikke noe man trenger å se egentlig, men helt om man trenger litt fyll i mellom downloads Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Sitter og ser på "Welcome to the NHK!". Verdens beste slutt-sang. http://www.youtube.com/watch?v=NqUZ65GQcY4 HONYAAAAAAAAA Endret 10. mars 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Akkurat nå holder jeg på med begge FMA seriene, Code Geass, Clannad, Elfen Lied og Naruto. Foreløpig ville jeg rangert de slik: 1. Naruto 2. CG 3. FMA 4. FMA B 5. Clannad 6. Elfen Lied Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Stort sett serier som startet denne sesongen. Durarara!!, Bakemonogatari, Angel Beats, Rainbow. Ingen av dem er helt gale. Endret 1. mai 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Zonix0 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Akkurat nå holder jeg på med begge FMA seriene, Code Geass, Clannad, Elfen Lied og Naruto. Foreløpig ville jeg rangert de slik: 1. Naruto 2. CG 3. FMA 4. FMA B 5. Clannad 6. Elfen Lied Hva med Death Note da? Du har tross alt "L" som profil bilde, hvorfor unlater du å nevne det? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 hvorfor unlater du å nevne det? Jeg holder ikke på med Death Note fordi jeg har sett den ferdig. Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 For tiden holder jeg på med: Anime: - Blade of the Immortal - Bleach - Fairy Tail - Gantz - Samurai Champloo - Shaman King - Valkyria Chronicles - xxxHolic Manga: - Bleach - Death Note - Fairy Tail - One Piece - Tsubasa Reservoir Chronicle - Vinland Saga - xxxHolic (og skal straks starte på Claymore, handlingen etter animeen) Mange baller i luften? Næææh! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er da ingenting. Sjekk manga-listen min du (signatur) med "reading". Begynner å bli en del serier jeg venter på... Claymore er absolutt å anbefale. Mye blod action, og serien er "snart" ferdig. Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det er da ingenting. Sjekk manga-listen min du (signatur) med "reading". Begynner å bli en del serier jeg venter på... Claymore er absolutt å anbefale. Mye blod action, og serien er "snart" ferdig. Der var det en del ja. =) Jeg har så lyst til å begynne med ALT jeg, for alt ser så gøy ut. Men klarer å begrense meg litt ihvertfall. Hm, må legge inn myanimelist i signaturen min jeg også. Jeg har sett animeen av Claymore og likte den kjempegodt (kanskje med unntak av den siste episoden ) og tenkte å bare fortsette mangaen der animeen sluttet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) FOr å si det sånn, så har Claymore-animen en helt annen slutt enn hva mangaen har. Om jeg husker korrekt, begynner "forandringen" når de kommer til byen i nord. Jeg mislikte selvsagt anime-slutten svært mye. *edit* sendte en friends-request på MAL. Endret 31. mars 2010 av Slimda Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Da var Ai Yori Aoshi sett ferdig 6/10 Score Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Holder på med Fairy Tail, Manga og anime må si at den er veldig bra til no. Manga er langt framfor anime men gjer ingen ting siden det vert som og lese manga på nytt når eg ser på anime-en. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Full Metal Alchemist Brotherhood Herlig! Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ser elfen lied nå, er i 2. episode og det ser ganske bra ut så langt :] Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da fikk jeg sett "The girl who leapt through time". Et mesterverk, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå