Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du aner ikke hvor presist det var! Har sett nøyaktig 3.95 ganger flere episoder enn deg. Riktignok har jeg fremdeles en god vei fram til en kompis med 22 300 episoder. laugh.gif

Edit: Og forsåvidt er det gode muligheter for å ta meg igjen. Har 30 serier igjen på "Plan to Watch", mange av dem filmer, og etter det er det slutt. :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Det hadde vært så nostalgisk at det nesten blir magisk. ^_^

Du aner ikke hvor presist det var! Har sett nøyaktig 3.95 ganger flere episoder enn deg. Riktignok har jeg fremdeles en god vei fram til en kompis med 22 300 episoder. laugh.gif

Edit: Og forsåvidt er det gode muligheter for å ta meg igjen. Har 30 serier igjen på "Plan to Watch", mange av dem filmer, og etter det er det slutt. :)

Challenge accepted! xD Hvis du har 4 ganger mer en Slimda, har du ca dobbelt så mange episoder som meg. Kan ta tid. ><

Jeg har et øye for tall...

... og en liten kjærlighet for å lese fremfor å se.

Motsatt av meg, jeg leser ikke manga. Hadde det vært noen steder i nærheten å kjøpe fysiske manga så kunne det vært noe, men klarer rett og slett ikke å lese digitale scans.

Lenke til kommentar

Motsatt av meg, jeg leser ikke manga. Hadde det vært noen steder i nærheten å kjøpe fysiske manga så kunne det vært noe, men klarer rett og slett ikke å lese digitale scans.

Ikke nok med at jeg leser digitale scans, jeg leser de på mobiltelefonen min! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så bra! smile.gif Det er i alt 29 volum, mens oversettingen knapt har begynt på volum 26. Er 4 kapitler per volum cirka. Slik jeg har opplevd det har lanseringen av nye kapitler vært ganske uregelmessig. Man får gjerne et kapittel hver eller hver andre måned, og så av og til dukker det plutselig opp 3 kapitler på rad. Heldigvis er det en serie som det er lett å sette seg inn igjen i etter litt pause.

Når vi først snakker om uregelmessige lanseringer... er det noen som har peiling på hva som blir av Liar Game? hmm.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...