Agentspoon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg bare tuller. Over 6000 kapitler er en ganske enorm mengde, og du som jeg har sikkert sett atskillig mer anime enn du har lest manga. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ja, du har vel en 4 ganger så mange anime-episoder enn meg. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Du aner ikke hvor presist det var! Har sett nøyaktig 3.95 ganger flere episoder enn deg. Riktignok har jeg fremdeles en god vei fram til en kompis med 22 300 episoder. Edit: Og forsåvidt er det gode muligheter for å ta meg igjen. Har 30 serier igjen på "Plan to Watch", mange av dem filmer, og etter det er det slutt. Endret 5. august 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har et øye for tall... ... og en liten kjærlighet for å lese fremfor å se. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 MyAnimeList? Pff, anime-planet master race. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 MAL har aldri feilet meg. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hadde vært morsomt å lage en AMV med klipp fra hver serie du har opplevd opp gjennom tidene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det hadde vært så nostalgisk at det nesten blir magisk. ^_^ Du aner ikke hvor presist det var! Har sett nøyaktig 3.95 ganger flere episoder enn deg. Riktignok har jeg fremdeles en god vei fram til en kompis med 22 300 episoder. Edit: Og forsåvidt er det gode muligheter for å ta meg igjen. Har 30 serier igjen på "Plan to Watch", mange av dem filmer, og etter det er det slutt. Challenge accepted! xD Hvis du har 4 ganger mer en Slimda, har du ca dobbelt så mange episoder som meg. Kan ta tid. >< Jeg har et øye for tall... ... og en liten kjærlighet for å lese fremfor å se. Motsatt av meg, jeg leser ikke manga. Hadde det vært noen steder i nærheten å kjøpe fysiske manga så kunne det vært noe, men klarer rett og slett ikke å lese digitale scans. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hadde vært morsomt å lage en AMV med klipp fra hver serie du har opplevd opp gjennom tidene. Faktisk ikke en dårlig idè, kanskje inspirasjon til en AMV dette ja Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 klarer rett og slett ikke å lese digitale scans. This. Har lest noen manga though, 5-6 korte. Likte veldig godt Hotel, forresten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Motsatt av meg, jeg leser ikke manga. Hadde det vært noen steder i nærheten å kjøpe fysiske manga så kunne det vært noe, men klarer rett og slett ikke å lese digitale scans. Ikke nok med at jeg leser digitale scans, jeg leser de på mobiltelefonen min! 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Har nå lest gjennom alle de nåværende kapitlene av Pastel, og jeg elsket dem Noen som vet noe om når vi får de neste volumene oversatt? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Så bra! Det er i alt 29 volum, mens oversettingen knapt har begynt på volum 26. Er 4 kapitler per volum cirka. Slik jeg har opplevd det har lanseringen av nye kapitler vært ganske uregelmessig. Man får gjerne et kapittel hver eller hver andre måned, og så av og til dukker det plutselig opp 3 kapitler på rad. Heldigvis er det en serie som det er lett å sette seg inn igjen i etter litt pause. Når vi først snakker om uregelmessige lanseringer... er det noen som har peiling på hva som blir av Liar Game? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Litt som homunculus, tar det volum for volum. Skal komme ut nytt snart. http://myanimelist.net/forum/?topicid=270760 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 MAL har aldri feilet meg. Ikke? Så det var ikke et halvt år der antallet serier du la inn ikke oppdaterte seg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Joda, men det er fordi jeg ikke så på serier. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Finnes det noe likt Pastel, enten det er anime eller manga, er blitt tålig hekta Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Vel, du har Parallel. Historien er prikk lik. Men den har en slutt. *edit* Og ikke glem Ane Doki!, det er også en lignende historie. Endret 7. august 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Er ikke Parallel veldig kort da? Tenkte vel mer på noe jeg kan lese over dager/uker. Men skal lese igjennom Parallel, takk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Over dager/uker? Hvor mange kapitler snakker vi om her? Jeg vet ikke hvor kjapt du leser, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå