Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Både ja og nei. Ranma 1/2 var jo alltid litt slice of life kombinert med action, so jeg har vel aldri helt ventet på noen står gåte som skal bli løst. Motivatoren for å ikke gjøre det er at serien garantert ikke kjennes like bra nå som den gjorde da. For å si det slik, Bleach føltes jo ut som verdens beste serie når jeg så de første episodene i 2004. inv_biggrin.gif

Åja, skjønner den :) Det er kanskje best å ta vare på barndomsminnene, hehe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lest en del av det og. Noe av det er faktisk overraskende bra lesing.

Slut Girl - hadde en overraskende god historie, og mye bra humor

Take on me - Mye gode idèer og tegninger, kunne bli i overkant mye som skjedde. Ellers bra

Mai chan ... - En opplevelse, noe man bare bør ha fått med seg en gang i livet. Og aldri igjen.

MEn er ikke akkuratt den type literatur jeg ser etter nå nei...

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar

Vil minne om at siden dette tross alt er storfilmer, så finnes de med norsk kvalitetsdub. Går ofte på Canal+ (Princess Mononoke gikk så sent som i går). :)

Er forresten fint å vite at de siste anbefalingene har falt i god jord. :p

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Historie bra saker =)

Men Slimda uansett hvor mye du har lest, gruser jeg deg fortsatt på andelen manga jeg har lest ^^

Eller har du bare ikke ført opp alt? Er bare litt merkelig at jeg har lest mye færre serier enn deg, men likevel lest mye mer.

Du har sikkert lest mange "never-ending"-mangaer. Det har ikke jeg gjort.

Lenke til kommentar

Historie bra saker =)

Men Slimda uansett hvor mye du har lest, gruser jeg deg fortsatt på andelen manga jeg har lest ^^

Eller har du bare ikke ført opp alt? Er bare litt merkelig at jeg har lest mye færre serier enn deg, men likevel lest mye mer.

Skal vi konkurrere? inv_biggrin.gif Neida, er sikkert mange som har lest flere serier enn meg også. innocent.gif

EDIT: Men ikke inkludert Slimda! harhar.gif Fant ut at jeg har lest cirka 8000 kapitler. En betydelig andel av dem stammer riktignok fra Dragonball bøkene som ble lest igjen og igjen i barndommen.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...