maikenflowers Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Både ja og nei. Ranma 1/2 var jo alltid litt slice of life kombinert med action, so jeg har vel aldri helt ventet på noen står gåte som skal bli løst. Motivatoren for å ikke gjøre det er at serien garantert ikke kjennes like bra nå som den gjorde da. For å si det slik, Bleach føltes jo ut som verdens beste serie når jeg så de første episodene i 2004. Åja, skjønner den Det er kanskje best å ta vare på barndomsminnene, hehe! Lenke til kommentar
muslimen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 NARUTO FOREVER AND EVER!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Da var Nausicaä of the Valley of the Wind-mangaen konsumert. For en flott historie. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg gråt begge gangene jeg så filmen, sterkt veldig sterkt. Samme med Grave of the Fireflies Det er en film man bare må se. ---------------- Anbefale meg noe skikkelig bra å lese? Ikke baser det på det jeg har sett, leser alt untatt romanse. http://myanimelist.net/mangalist/Nebuchadnezzar http://myanimelist.net/animelist/Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Holder på med noe som heter "Hentai". 1 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Lest en del av det og. Noe av det er faktisk overraskende bra lesing. Slut Girl - hadde en overraskende god historie, og mye bra humor Take on me - Mye gode idèer og tegninger, kunne bli i overkant mye som skjedde. Ellers bra Mai chan ... - En opplevelse, noe man bare bør ha fått med seg en gang i livet. Og aldri igjen. MEn er ikke akkuratt den type literatur jeg ser etter nå nei... Endret 4. august 2011 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Great Teacher Onizuka (lang), Monster (lang), Air Gear (lang), Historie (mellomlang), Watashitachi no Shiawase no Jikan (kort), Prince of Tennis (lang). Til felles: ypperlig kvalitet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Så nettopp Spirited Away, og jeg må bare si at DÆVEN DÆVEN DÆVEN for en bra anime. Virkelig! Fantastisk historie, characters, animasjon, musikk, stemning, elsket alt! Endret 5. august 2011 av Benny Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hayao Miyazaki er Japans svar på Walter Disney. Og etter min mening har han laget bedre filmer enn noe av det Disney har produsert, inkludert Løvenes Konge. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 TOTORO SPIRITED AWAY NAUSICAA HOWLS MOVING CASTLE CASTLE IN THE SKY PRINCESS MONONOKE Nå fikk jeg sykt lyst til å se noen av disse. Leser Historie jeg, mycket bra. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Spoon: Det er en fin måte å putte det på. Når jeg tenker tilbake tviler jeg ikke på at f.eks min lillebror på 10 også kunne likt den veldig godt om han hadde forstått dialogen. Endret 5. august 2011 av Benny Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Vil minne om at siden dette tross alt er storfilmer, så finnes de med norsk kvalitetsdub. Går ofte på Canal+ (Princess Mononoke gikk så sent som i går). Er forresten fint å vite at de siste anbefalingene har falt i god jord. Endret 5. august 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Og da var Chibi Vampire også fullført. Koselig historie, med en trist/happy ending. Faen så jeg leser manga. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Historie bra saker =) Men Slimda uansett hvor mye du har lest, gruser jeg deg fortsatt på andelen manga jeg har lest ^^ Eller har du bare ikke ført opp alt? Er bare litt merkelig at jeg har lest mye færre serier enn deg, men likevel lest mye mer. Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har akkurat sett første episode av "Dararara!!". Gleder meg til å se resten, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Historie bra saker =) Men Slimda uansett hvor mye du har lest, gruser jeg deg fortsatt på andelen manga jeg har lest ^^ Eller har du bare ikke ført opp alt? Er bare litt merkelig at jeg har lest mye færre serier enn deg, men likevel lest mye mer. Du har sikkert lest mange "never-ending"-mangaer. Det har ikke jeg gjort. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Historie bra saker =) Men Slimda uansett hvor mye du har lest, gruser jeg deg fortsatt på andelen manga jeg har lest ^^ Eller har du bare ikke ført opp alt? Er bare litt merkelig at jeg har lest mye færre serier enn deg, men likevel lest mye mer. Skal vi konkurrere? Neida, er sikkert mange som har lest flere serier enn meg også. EDIT: Men ikke inkludert Slimda! Fant ut at jeg har lest cirka 8000 kapitler. En betydelig andel av dem stammer riktignok fra Dragonball bøkene som ble lest igjen og igjen i barndommen. Endret 5. august 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Syns alle burde ha MAL-profilen sin i signaturen da, slik man slipper å gjette. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Du har kun lest usselige 6400 kapitler. ~ まだまだだね Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg vet jo det, har ikke sagt at jeg har lest uhyre mye. Jeg sa bare at det gikk unna når jeg nå først har begynt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå