Slimda Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Sweet, serien er ferdig å bli laget? Da skal det lastes ned! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Ikke helt. Er et sjette avsnitt som kommer ut snart. Edit: Har folk forresten fått med seg at den nye Berserk-filmserien skal produseres i løpet av 10 år? Fantastisk, sier jeg. Da får kanskje Miura-sensei gjort seg ferdig med mangaen. Edit 2: Etter første episode tror jeg at jeg allerede kan konkludere med at Ano Hana er forrige sesongs beste serie. For en stemning den klarte å lage på bare 20 minutter. Liker alle karakterene allerede. Forhåpentligvis en 10/10 når jeg har sett den ferdig. Endret 15. juli 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Åja, det er slikt det er satt opp. For på MAL-siden stod den som Fullført med 5 episoder. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Ano Hana er enkelt forrige sesongs beste serie Gledet meg som bare til hver fredag med en ny episode. Men er du sikker på at det er en sjette? På oversikter over vårens episoder, på MAL, AniDB og diverse står det at 5. er den siste episoden. Endret 15. juli 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Oi, beklager. Jeg så på Wikipedias oversikt over episoder, og la bare merke til at de ikke hadde lagt inn noe resyme på den siste episoden. Virker som det kun er 5 ja, og isåfall er alle utgitt. Herlig. Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg leser Mesterdetektiven Conan og holder på å se filmene til serien, i tillegg til at jeg holder på med Vampire Knight Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvilke serier har dere bestemt å følge med på denne sesongen? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Isåfall sikkert greit å vite hvilke serier som kommer ut denne sesongen. Jeg gjør som jeg har gjort det siste året: hvis det ikke er oppfølgere til serier jeg har sett før og vet er gode, så avventer jeg til at sesongen har blitt ferdig og ser den beste (kanskje de to beste) seriene. Det er nemlig så vanskelig å avgjøre bare på bakgrunn av litt tekst og et bilde. Ano Hana så neppe særlig interessant ut da det ble annonsert, f. eks. Utførelse er tilnærmet lik alt! Men de som det er mest forventninger til er sikkert Usagi Drop og Natsume Yuujinchou. Sistnevnte passer ikke smaken min i det hele tatt. En av de verste seriene jeg har sett, men den ligger skyhøyt på MAL og ANN. Litt som Angel Beats. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Mye bra! Glede meg til f.eks nye ep av Black Lagoon osv Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Ao no exorcist OVA/Extra, wuhu! Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Enig med deg Agentspoon angående Natsume Yuujinchou, likte ikke den noe særlig. Men skal begynne på Usagi Drop senere ikveld, så håper den ikke skuffer Selvom jeg gleder meg enda mer til høstens sesong: Endret 16. juli 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Når ble Rock en beinhard mesterhjerne som kalkulerer en hel krig på forhånd? Ikke at jeg misliker hans nye rolle, men skal si de har bestemt seg for å bygge videre på karakterer i Roberta's Blood Trail. Har kun nummer 5 igjen nå, og etter de fire første er forventningene høye til denne finalen. Edit: Endte opp med en 10/10 som forventer. Ikke en innertier, men har ganske enkelt ikke stort å trekke for. Rock stod for den intelligente biten, Revy og Roberta fikk blodet til å bruse i voldsscener som vanlig og hele historien var lagt opp på godt vis. Kanskje ikke en forbedring over selve serien, men ikke mye dårligere heller. Føltes naturlig imotsetning til Darker than Black: Gaiden. Endret 16. juli 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Mer Deadman wonderland, jaa ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Mangaen til Deadman Wonderland nærmer seg vel slutten, vil jeg tro. Ser iallefall slik ut i storyen. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Så de siste 6 episodene av Ano Hana i dag. Det var en underlig, men vakker serie. Virker som om den lånte inspirasjon fra litt av hvert. Menma ligner på Mizusu fra Air, og hele "spøkelses"-fenomenet er typisk for Key generelt. Stemningen minnet meg om J. C. Staff sine verker (tenker da spesielt på Toradora). Syntes det ble dratt litt ut når vi får vite motivet såpass tidlig i serien og alle karakterene sentreres rundt dette. Ting overdramatiseres rett og slett. Fra action-serien Baccano! vet vi at såpass korte serier kan by på langt mer variasjon enn som så. Derfor er jeg litt misfornøyd etter at førsteinntrykket var veldig, veldig bra og kvaliteten ellers også helt ypperlig. Score 8 av 10. Nå føler jeg for å se noe gammelt, så Legend of The Galactic Heroes er neste. Endret 17. juli 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Gråt som en liten unge på slutten av AnoHana. Selve scenen var egentlig sær og overdrevet, og når jeg ser den nå etterpå må jeg bare le. Anyway, serien var absolutt verdt å se. Fikk 4/5 stjerner hos meg. Nå ser jeg Puella Magi Madoka Magica. Jeg hadde forventet en barnslig serie med småjenter som hoppet rundt og bekjempet tullete monstre. Nå, etter å ha sett 4 episoder sitter jeg bare og tenker "Hva i all verden røykte de når de kom på dette her? " Jaja, jeg nyter den nå hvertfall. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Ano Hana: Hehe, problemet er at jeg har sett, skal vi se... 1, 2... ja, 3 serier som har samme opplegget med en jente som egentlig ikke eksisterer og går bort når ønsket hennes blir oppfylt. Når den i tillegg ikke har nubbesjans på f. eks. Kare Kano, Honey & Clover og NANA i det dramatiske aspektet, så blir det liksom bare en hyggelig opplevelse. Jeg fikk også frysninger i sluttscenen, men det var en mild frysning. Og du... dersom du ser navnet "SHAFT" i forbindelse med en serie, aldri tro at den er barnslig. De lager utelukket mindfucks av sooooolid kvalitet. Bakemonogatari og Ef er favorittene så langt, men skal se Madoka snart jeg også. Endret 17. juli 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Har sett svært lite av sorten, så det var en fresh opplevelse for meg. Enig i at den ikke var i overkant dramatisk, og at det var en.. Ja, som du sier, hyggelig opplevelse. Forelsket meg veldig i de forskjellige personene though. De var rimelig elskbare alle sammen, egentlig. Fikk meg aldri til å se Bakemonogatari, ble lei på en av de første par-tre episodene. Følte at serien ikke kom noen vei.. Får se om jeg plukker den opp en gang. Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Så akkurat "My Wife Is a High School Girl". Virkelig morsom humor og kul historie, spesielt hvis du er glad i high school og lærer-elev-forhold. Serien er på 13 episoder, så den er ganske kort. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Har du sett Onegai Teacher? Lærer-elev-forhold der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå