Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nettopp startet på Honey and Clover. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Om du er det minste sofistikert, så ikke gi opp etter de første 10 episodene. I lengden er det et herlig, herlig drama. Edit: Leste de første 40 kapitlene av Hajime no Ippo i dag, fortsatte på Kimi ga Nozomu Eien og har begynt på Ano Hana og Hanasaku Iroha. Endret 20. juni 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Har akkurat nå fått sett toki wo kakeru shoujo (The girl who leapt through time), en film jeg egentlig ikke hadde noen forhåpninger til i det hele tatt, men gjett om jeg ble svept av føttene. Jeg elsker rett og slett den typen romanse, jeg likte også animasjonen veldig godt. Orker ikke skrive så altfor mye da det har blitt litt lite søvn i det siste Jeg gir filmen en 9/10, og anbefaler den til alle som er ute etter en god romanse anime-film Endret 21. juni 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg elsker den filmen. Jeg ble rørt til tårer når jeg så den på TG i 2010, og jeg ble rørt til tårer da jeg så den en andre og tredje gang. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Overraskelsesmomentet i filmen var helt utrolig, var nesten på gråten et par ganger i filmen. Garantert en av de beste anime-filmene jeg har sett så langt. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Av en eller annen grunn fykk jeg en gryende fornemmelse av at det var spoilers i tekstene over, og turte derfor ikke lese dem. Har jeg rett, eller er det trygt? Er på kapittel 100 av Hajime no Ippo nå. Det går unna, selv om jeg foreløpig foretrekker Slam Dunk og Prince of Tennis over den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Eneste den spoiler er at du blir overrasket i filmen. Ikke akkurat overraskende, er det? 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Neida, ikke noe spoiler Får vel se hva jeg velger å se nå da Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Du kan alltids se Byousoku 5 Centimeter (5 Centimeters per Second) Husk å ta en bra versjon, da animasjon er fantastisk der. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har aldri helt blitt truffet skikkelig av Makota Shinkai sine verker. Voices of a Distant Star synes jeg bare var merkelig, mens 5CM Per Second husker jeg knapt noe handling fra. Den har likevel en AMV som er helt, helt fantastisk. Anbefaler nesten heller å bare se den. http://www.youtube.com/watch?v=5s-JhOL7-Wc Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Amv'en tok helt pusten fra meg, fantastisk musikk og en knallgod timing av de forskjellige scenene Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Da burde du se den da Du burde se den i med en litt avslappet holdning. Ikke forvent mye "spenning", men sett deg tilbake i stolen/sofaen å nyt den. Om du faktisk har en sånn person som i filmen, så er det ikke mange filmer som kan overgå denne(synes hvertfall jeg). Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg har aldri helt blitt truffet skikkelig av Makota Shinkai sine verker. Voices of a Distant Star synes jeg bare var merkelig, mens 5CM Per Second husker jeg knapt noe handling fra. Den har likevel en AMV som er helt, helt fantastisk. Anbefaler nesten heller å bare se den. Regner med du har sett The Place Promised in Our Early Days også, selv om du ikke nevnte den. Er jo samme regisør. Jeg så den rett før jeg begynte på Honey & Clover som jeg ser nå, og jeg elsket den. Ikke sett 5CM Per Second ennå, men ser stilen er den samme så tror jeg vil like den også. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) "Mahou Shoujo Madoka Magica" var virkelig noe annet jeg enn forventet. Hadde forventet små-jenter som løp rundt å lekte helter og ikke noe trist ville skje, men så kommer dette istedenfor. Første gang en serie har imponert meg såpass mye mer enn forventningene mine. Her er en artikkel om du har sett den, men ikke forstod slutten helt. Der er verdt å lese om du er forvirret. Er også første serie jeg har sett på 12 episoder som har klart å fått med så mye story uten at det virket rushet. Om jeg tenker tilbake, føles serien mye lengre ut enn 12 episoder. Om du ikke har sett den, anbefaler jeg på det sterkeste å se den. Ikke bli lurt av bildene eller eventuelle introer, det er så mye mer enn det. Endret 22. juni 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Velkommen til SHAFT? De er bare sånn. Siden det er en del som har sett Bakemonogatari i det siste, så vet de hva de går i møte. Eller egentlig ikke, det er SHAFT! Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Har sett noen SHAFT før, men da visste jeg at serien ville utvikle seg til noe annet enn førsteinntrykket. Men her, plutselig etter to "vanlige" episoder, så starter den ordentlig historien som er mye, mye annerledes enn de 2 forrige episodene. Et positivt sjokk for meg. Men nå kan jeg ikke si at jeg har sett mye fra SHAFT (3-4 serier kanskje), så kan godt hende at det var som forventet av dem Vet du/noen andre om noen lignende serier som denne (uten å spoile for mye)? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Tja, ganske mange egentlig. Neon Genesis Evangelion, Revolutionary Girl Utena, Ga-Rei: Zero, Bokurano, Higurashi no Naku Koro ni, Jigoku Shoujo, Serial Experiments Lain... Samtidig blir det veldig relativt, fordi SHAFT har en helt unik måte å fortelle historier på. Det er minst like sannsynlig at du ville likt andre produksjoner, slik som Sayounara Zetsubou Sensei, Maria+Holic, Ef, Arakawa Under the Bridge og Bakemonogatari. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Så ferdig Deadman Wonderland og må si meg veldig fornøyd med serien. Animasjonen i serien var veldig bra mesteparten av tiden, og storien er veldig mørk, selv om jeg følte at serien ble veldig shounen aktig mot slutten. Serien tipper mellom en sterk 8'er og en svak 9'er, men jeg gir den en svak 9'er, da jeg er i et godt humør Orker ikke skrive så altfor mye akkurat nå, da jeg sitter i 35 varmegrader i Spania og svettter som en gal Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hoppet over fra mangaen til Hajime no Ippo til dens anime. Jeg synes at tempoet er overraskende raskt: en episode for fire kapitler. Episode 75 tilsvarte f. eks. kapittel 296. Det er dog ytterst sjeldent at en serie kan bevege seg for raskt, så dette er utelukkende positivt for min del. Håper på at den havner innenfor topp 3 i hvert fall for sportsserier. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Har nettopp begynt på Black Lagoon: Roberta's Blood Trail. Hva kan jeg si... det er akkurat slik som forventet. Ifandenvolsk bra og underholdende. Black Lagoon er ekte vare, og litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå