Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, ikke si sånt. Da får jeg forventninger igjen. :p

Hehe, ok da. Det jeg mente var at:

Shouji er den desidert kjedeligste personen i NANA. De som kommer fram senere har mye større dybde enn den high-school romansen som det har vært til nå. Det blir mer voksne komplekser.

Dessverre er det virkelig slik at det bare er et par episoder som gir deg vill merlyst og får deg til å sette på neste episode. Det er seanser man må tvinge seg litt igjennom, men det er verdt det for de store øyeblikkene. Episode 19 hadde en frisk vri for eksempel. Litt av den virkelige dybden (slik som i Great Teacher Onizuka) starter ved episode 32. De aller siste episodene virker litt aklimatiske for å være en finale, men det er fordi anime-serien stopper her, mens mangaen rett og slett bruker det som en mellomscene til neste arc. Og det er mangaen (anime-serien tar for seg cirka halvparten) som er garantert best. Men episode på 30-tallet alene gjør serien verdt det . :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Haha. Du har nok sett litt mer aktivt enn meg. Jeg måtte gå igjennom mobiltelefonen min og laste den full av manga også, slik jeg har noe å lese til/fra jobb. Holder på med Ichigo 100% der. Har hatt den for lenge på "to read"-lista mi, så nå skal den konsumeres.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Og der ble jeg ferdig med både Black lagoon og Secong Barrage :)

Begge får en svak 9'er av meg, noe som jeg synes er en fortjent karakter, da de holdt meg underholdt gjennom alle episodene :)

Nå må jeg vel kanskje begynne på Baccano! tenker jeg :)

(PS: Sorry for dobbelpost.)

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...