Vent180dager Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Battle Girls - Time Paradox Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Uff, ikke si sånt. Da får jeg forventninger igjen. Hehe, ok da. Det jeg mente var at: Shouji er den desidert kjedeligste personen i NANA. De som kommer fram senere har mye større dybde enn den high-school romansen som det har vært til nå. Det blir mer voksne komplekser. Dessverre er det virkelig slik at det bare er et par episoder som gir deg vill merlyst og får deg til å sette på neste episode. Det er seanser man må tvinge seg litt igjennom, men det er verdt det for de store øyeblikkene. Episode 19 hadde en frisk vri for eksempel. Litt av den virkelige dybden (slik som i Great Teacher Onizuka) starter ved episode 32. De aller siste episodene virker litt aklimatiske for å være en finale, men det er fordi anime-serien stopper her, mens mangaen rett og slett bruker det som en mellomscene til neste arc. Og det er mangaen (anime-serien tar for seg cirka halvparten) som er garantert best. Men episode på 30-tallet alene gjør serien verdt det . Endret 1. juni 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg digger mangaen til GTO. Den er uten tvil bedre enn anime-versjonen. Men har ikke sett på NANA på et par dager nå. Skal se om jeg får tatt noen episoder nå i "ferien". Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg ser den på ny jeg! Begynte litt etter deg, men er oppe i episode 33 nå. Midt oppi høydepunktene, og snart med enda høyere punkter. Hehe, det har satt en brutal stopper for 20th Century Boys og Last Exile riktignok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Haha. Du har nok sett litt mer aktivt enn meg. Jeg måtte gå igjennom mobiltelefonen min og laste den full av manga også, slik jeg har noe å lese til/fra jobb. Holder på med Ichigo 100% der. Har hatt den for lenge på "to read"-lista mi, så nå skal den konsumeres. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvordan i all verden orker du å lese manga på mobilen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det går da fint det. 10-15 minutter hver vei, så da har jeg noe å gjøre på. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Joda, men det virker litt strevsomt på en knøttliten mobilskjerm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Skjermen min er ikke SÅ liten, faktisk. Jeg har tross alt en slik superfancy Smartmobil. eneste jeg sliter med er å lese de dobbel-sidene, men da zoomer jeg bare inn. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Alt under iPad (9,7") er for lite for meg. Hater å måtte scrolle og zoome inn for hvert bilde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg er ikke så påvirka av det egentlig. Alle bildene i hvert kapittel kommer i en lang remse nedover, så jeg fortsetter bare å scrolle nedover til neste side uansett. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Og der var jeg ferdig med 30-talls episodene i NANA. Bravo, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Leser Fairy Tail. Jeg er en liten snik og har hoppet midt inn i mangaen der animen stopper. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hvor mye har skjedd siden: Arcen til Happy? Har den blitt bedre / returnert til gammel god kvalitet? Mangaen altså. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 holder på med angel beats.. hadd snær 5 mnd pause nu xD Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Begynt på Black Lagoon, elsker serien så langt (episode 5) 2 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ikke så rart. Tror ikke jeg har sett en eneste sjel som ikke liker Black Lagoon. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Var nødt til å ta en liten pause fra anime, da jeg hadde sett så mange på en såpass kort tid at jeg nesten ble lei Tror jeg skal prøve å holde meg til en serie av gangen nå Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Og der ble jeg ferdig med både Black lagoon og Secong Barrage Begge får en svak 9'er av meg, noe som jeg synes er en fortjent karakter, da de holdt meg underholdt gjennom alle episodene Nå må jeg vel kanskje begynne på Baccano! tenker jeg (PS: Sorry for dobbelpost.) Endret 19. juni 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå