Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt (episode 10) ligger den et sted blant topp 25 og 50 for min del. Altså en god serie, men ikke sånn at jeg setter hjertet i halsen. ^_^'

Og Slimbda, når du har sett Nodame Cantabile ferdig, søk opp "Tokyo et Paris Violin" på YouTube. Det er en av de beste instrumentalene jeg har hørt. Elsker kombinasjonen av piano og violin fra sanger som denne og åpningen til Boku wa Imouto ni Kou o Suru. :)

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med Durarara! nå, var mye bedre enn jeg trodde, hadde vel egentlig ikke store forhåpningene til denne serien, men den overrasket meg :)

Gir Durarara en 9/10, følte at mange av spørsmålene jeg hadde om de forskjellige personene ikke ble helt besvart, men sånn får det nå være :)

Følte også at selve animasjonen i serien var top-notch, håper det kommer en sesong 2 :)

Lenke til kommentar

Og Slimbda, når du har sett Nodame Cantabile ferdig, søk opp "Tokyo et Paris Violin" på YouTube. Det er en av de beste instrumentalene jeg har hørt. Elsker kombinasjonen av piano og violin fra sanger som denne og åpningen til Boku wa Imouto ni Kou o Suru. :)

Skal fullføre Finalen til Nodame først. Ble litt hindret i helga av en kompis som snublet innom med spillelyst.

Bare seks korte episoder igjen. :love:

*edit*

PS; det er Slimda.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med Durarara! nå, var mye bedre enn jeg trodde, hadde vel egentlig ikke store forhåpningene til denne serien, men den overrasket meg :)

Gir Durarara en 9/10, følte at mange av spørsmålene jeg hadde om de forskjellige personene ikke ble helt besvart, men sånn får det nå være :)

Følte også at selve animasjonen i serien var top-notch, håper det kommer en sesong 2 :)

Tjohei! Du kjører et skikkelig tempo får man si. Om du likte Durarara!! bør du prøve Baccano. Den er også kun en sesong (noe kortere), og laget av de samme folkene. Mens jeg er enig i at DRRR!! er en 9/10 (eller svak 10er), er dette en innertier spør du meg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tjohei! Du kjører et skikkelig tempo får man si. Om du likte Durarara!! bør du prøve Baccano. Den er også kun en sesong (noe kortere), og laget av de samme folkene. Mens jeg er enig i at DRRR!! er en 9/10 (eller svak 10er), er dette en innertier spør du meg. :)

Skal sjekke ut Baccano :)

Slimda, jeg kan ihvertfall anbefale Durarara, underholdte meg gjennom alle 26 episodene :)

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Hehe. Ja, se Clannad først. Jeg likte ikke Clannad SÅ godt som andre her gjør, men men...

Er ikke så superglad i shojou-stilen på samtlige karakterer i animen. For mange feminine mannfolk og rare jenter. Men sett 6 episoder (6-eren spolte jeg litt, siden det bare var en recap), så får ta mer imorra ellerno. :)

Lenke til kommentar

Det stemmer sikkert det du sier. Uansett burde han se Clannad bare fordi det er en serie verdt å se. Jeg anbefaler han å se den nå av personlige grunner, og ikke siden. Støtter helt opp rundt at NANA og Welcome to The NHK skal sees når tiden bare er moden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...