Slimda Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Shonan 14 Days ja. Har hørt om den, og velger å vente til den nærmer seg fullførelse. Orker ikke flere "vente på oppdatering"-mangaer. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=5Ac941RYeKo Tror jeg burde begynne å intensivere pianoøvingen min. Vakrere instrument finnes ikke. Legger til et par andre YouTube-artister jeg liker. http://www.youtube.com/watch?v=Zh1hLCYcIeI http://www.youtube.com/watch?v=vPuoVCeO8sI Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg spilte piano som liten, så sluttet jeg. Har nettopp fullført Nodame Cantabile Paris Chapter, så nå skal jeg sove en god natt i ca 5 timer før jeg må opp igjen. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Akkurat blitt ferdig med Last Exile, fantastisk serie må jeg si, en klar topp 5 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Så langt (episode 10) ligger den et sted blant topp 25 og 50 for min del. Altså en god serie, men ikke sånn at jeg setter hjertet i halsen. ^_^' Og Slimbda, når du har sett Nodame Cantabile ferdig, søk opp "Tokyo et Paris Violin" på YouTube. Det er en av de beste instrumentalene jeg har hørt. Elsker kombinasjonen av piano og violin fra sanger som denne og åpningen til Boku wa Imouto ni Kou o Suru. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Akkurat ferdig med Durarara! nå, var mye bedre enn jeg trodde, hadde vel egentlig ikke store forhåpningene til denne serien, men den overrasket meg Gir Durarara en 9/10, følte at mange av spørsmålene jeg hadde om de forskjellige personene ikke ble helt besvart, men sånn får det nå være Følte også at selve animasjonen i serien var top-notch, håper det kommer en sesong 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Og Slimbda, når du har sett Nodame Cantabile ferdig, søk opp "Tokyo et Paris Violin" på YouTube. Det er en av de beste instrumentalene jeg har hørt. Elsker kombinasjonen av piano og violin fra sanger som denne og åpningen til Boku wa Imouto ni Kou o Suru. Skal fullføre Finalen til Nodame først. Ble litt hindret i helga av en kompis som snublet innom med spillelyst. Bare seks korte episoder igjen. *edit* PS; det er Slimda. Endret 24. mai 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Akkurat ferdig med Durarara! nå, var mye bedre enn jeg trodde, hadde vel egentlig ikke store forhåpningene til denne serien, men den overrasket meg Gir Durarara en 9/10, følte at mange av spørsmålene jeg hadde om de forskjellige personene ikke ble helt besvart, men sånn får det nå være Følte også at selve animasjonen i serien var top-notch, håper det kommer en sesong 2 Tjohei! Du kjører et skikkelig tempo får man si. Om du likte Durarara!! bør du prøve Baccano. Den er også kun en sesong (noe kortere), og laget av de samme folkene. Mens jeg er enig i at DRRR!! er en 9/10 (eller svak 10er), er dette en innertier spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Durarara! er lagt til "plan to watch". Nå sitter jeg og funderer over hvilken serie jeg skal ta nest... Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Akkurat ferdig med Durarara! nå, var mye bedre enn jeg trodde, hadde vel egentlig ikke store forhåpningene til denne serien, men den overrasket meg Gir Durarara en 9/10, følte at mange av spørsmålene jeg hadde om de forskjellige personene ikke ble helt besvart, men sånn får det nå være Følte også at selve animasjonen i serien var top-notch, håper det kommer en sesong 2 Tjohei! Du kjører et skikkelig tempo får man si. Om du likte Durarara!! bør du prøve Baccano. Den er også kun en sesong (noe kortere), og laget av de samme folkene. Mens jeg er enig i at DRRR!! er en 9/10 (eller svak 10er), er dette en innertier spør du meg. Skal sjekke ut Baccano Slimda, jeg kan ihvertfall anbefale Durarara, underholdte meg gjennom alle 26 episodene Endret 25. mai 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Blir nok ikke neste serie jeg begynner på. Har lasta ned en god del serier. Men den er lagt til "to watch". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Og valget falt på NANA. Da får vi se om det er noe bra. (mistenker det er det...) 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Og valget falt på NANA. Da får vi se om det er noe bra. (mistenker det er det...) Fortell meg hva du syns etter du er ferdig/har sett litt, virker interessant Endret 25. mai 2011 av Konkulf Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Se Clannad først, er du grei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hehe. Ja, se Clannad først. Jeg likte ikke Clannad SÅ godt som andre her gjør, men men... Er ikke så superglad i shojou-stilen på samtlige karakterer i animen. For mange feminine mannfolk og rare jenter. Men sett 6 episoder (6-eren spolte jeg litt, siden det bare var en recap), så får ta mer imorra ellerno. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Mhm, erkjenner det med Clannad. Synes bare det er en grei serie å bli introdusert til sjangeren med. En litt lettere serie som man kan se litt av om gangen kanskje. Endret 25. mai 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Finnes bedre Slice of Life-serien enn Clannad vil jeg si Welcome to the NHK syns jeg er en rimelig sterk Slice of Life imotsetning til Clannad. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det stemmer sikkert det du sier. Uansett burde han se Clannad bare fordi det er en serie verdt å se. Jeg anbefaler han å se den nå av personlige grunner, og ikke siden. Støtter helt opp rundt at NANA og Welcome to The NHK skal sees når tiden bare er moden. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Kan ikke si jeg syntes Clannad var så bra som alle sier... Season 2 derimot Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 En serie trenger ikke å være 10/10 for å se den. Om den er 8/10 har det vært en god opplevelse da også. Med det synes jeg at han bør se Clannad. Og nå venter jeg egentlig bare på at Slimda skal komme inn og si at han har blitt frelst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå