Slimda Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Blir nok en stund til jeg ser den igjen, da jeg veldig nylig så den. Men Mangalista mi begynner å vokse med ting jeg skal få lest. Holder også på å lese Claymore-mangaen igjen til/fra jobb via mobilen. Og så leser jeg Mahou Sensei Negima! ellers. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Blir nok en stund til jeg ser den igjen, da jeg veldig nylig så den. Men Mangalista mi begynner å vokse med ting jeg skal få lest. Holder også på å lese Claymore-mangaen igjen til/fra jobb via mobilen. Og så leser jeg Mahou Sensei Negima! ellers. Var skuffet over Negima. Likte den ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hver sin smak. Syns den var passende å lese gjennom. Får se om jeg blir lei eller ei. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 så ferdig School days på tirsdag.. sykeste avsluttingen jeg har sett på det jeg veit... ble nesten litt gråtkvalt og redd nå ser jeg på Sekirei Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 så ferdig School days på tirsdag.. sykeste avsluttingen jeg har sett på det jeg veit... ble nesten litt gråtkvalt og redd nå ser jeg på Sekirei School Days var forferdelig. Likte den absolutt ikke! Hver sin smak. Syns den var passende å lese gjennom. Får se om jeg blir lei eller ei. Mangaen var grei, men animen var "meh." Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 regner med at neste etter Sekirei blir Ai Yori Aoshi Enishi... eller kanskje The Familiar of Zero Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 regner med at neste etter Sekirei blir Ai Yori Aoshi Enishi... eller kanskje The Familiar of Zero Den første sesongen av Zero no Tsukaima er klart best. De to andre har jeg litt varierte følelser for. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 har en haug med anime på HDDen nå.. må se litt as... blir vel også Ah! My Goddess ettervert også.. og har enda ikke fått med meg Lucky Star eller Azumanga Daioh Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Ukentlig anime. Gintama, Fairy Tail, Dance in Vampire Bound, To Aru Kagaku no Railgun. Ellers så sitt eg i 2nd season av Code Guess. (Måtte sjå Code Guess serien igjen!) Endret 19. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Holder på med ca. 11 nå, blant annet Naruto, Bleach, Fairy Tail, Death Note + Code Geass (for 2 gang), og noen lange jeg ikke husker navn på i starten. Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har nå bestemt meg for å kutte ut Bleach til fillerne er ferdig. (men kommer sikkert til å se på noen av de gamle episodene i mellomtiden) Mushishi Lucky Star Ergo Proxy Og så i går mine første to episoder av Gintama. Genialt Planlegger å se: Azumanga Daioh Fullmetal Panic! Hellsing Ultimate Fullmetal alchemist: Brotherhood Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Azumanga Daioh Fullmetal Panic! Høyt anbefalt Har satt anime på pause jeg, er derfor jeg ikke har postet (ibla Bleach/Naruto anime trådene) idet siste. siste anime episode ble sett 18 januar... Driver å fullfører spill (PS3/Xbox osv), som jeg henger etter på. Holder meg fortsatt oppdatert på manga (Bleach/Naruto) fronten da. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Begynte å se Library Wars idag. Virker litt seig i begynnelsen men løser seg opp etterhvert. Verdt å ta en titt på hvis du har sansen for romanse/action. Kan faktisk minne litt om FMP. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Gårsdagens: Mahou Sensei Negima! Over 200 kapittel lest på en dag. Dagens: Koi Kaze, Dance in the Vampire Bund, Gekkoh. Hmm, kommer ikke på mer. Får lete etter flere godbiter på nettet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 46 episoder av Code Geass unnagjort på et døgn, og er igjen mind-blown av slutten.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er ganske bra gjort! Huske eg såg Get Backers løp av ein helg på 49 episoder men 46 episoder på eit døgn er bra gjort! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hehe.. Gjør det meg trasig at jeg ligger her og hører på soundtracket nå? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 46 episoder på ett døgn? nærmere 20 timer, det. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 46 episoder av Code Geass unnagjort på et døgn, og er igjen mind-blown av slutten.. DAMN! har du ikke et liv eller var det bare en av de nothing to do dagene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå