Bytex Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Er jo ingenting opp imot amerikanske såpeserier som går på 30. året, slik som Days of our lives som er oppe i mange tusen episoder. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hehe, nei. Men at jeg ikke ønsker at Naruto skal slutte blir veldig såpeopera-ish. Heldigvis er kvaliteten helt annerledes fra enhver såpeopera - og innholdet likedan. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 FMA: BH hadde sin første solide 9/10 episode. @ Zodihax: Det handler om standarder. For en som vokser opp med Naruto, Pokemon eller Dragon Ball vil det være det beste som går på TV. Når man etter hvert går videre til mer ungdommelige / voksne serier, vil disse tvert imot begynne å bli en smule kjedelige. Det kjenner jeg selv på One Piece, selv om det som shounen så desidert er bedre enn både Naruto og Bleach for øyeblikket. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Synes det er en ganske vag påstand å si at Naruto ikke er en ungdommelig/voksen serie. Musikken, stemningen og til tider storyen er ikke noe som passer seg for barn, imo. Og til tross for at jeg har sett andre animer, har jeg ikke endret syn på Naruto som en fantastisk anime. Endret 20. mars 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Dersom du er 16 eller eldre burde du ta en kikk på Bakemonogatari. Den er på kun 15 episoder og burde vise et ganske skarpt skille mellom Naruto som er i grenseland for å sende usensurert i morgentimene på norsk TV, og så en serie som aldri i livet ville blitt godkjent på noe som helst tidspunkt takket være masse tabu. Endret 20. mars 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Blir 19 snart, så ja - skal skikke litt på Bakemonogatari. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Den og Durarara!! representerer en slags surrealistisk verden fylt til brimmen av intelligens som jeg strengt tatt aldri har sett maken til i vestlige medier. Når folk kommer opp til meg og sier at Inception og Shutter Island er såkalte mindfucks, må jeg nesten bare humre litt. Samtidig ville jeg aldri i livet turt å anbefale en slik serie til en som ikke følger med på anime. Bakemonogatari er rett og slett japansk av uoffisiell, krass definisjon. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nå sitter jeg her og ser på Naruto. Må si at det er faktiskt en god ánime, men at det er litt dumt når de bruker "dramatiske-hendelser" med de samme animasjonene til å hale ut tiden, hele tiden! Har kommet til episode 93, slik at ingen sier noe jeg ikke vil høre. x) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hovedkarakteren dør i episode 95, og blir gjenopplivet i episode 135. Antar jeg. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Edit: Se der. Episode 17 begynner å nærme seg 10er-kvalitet nå. Håper virkelig Roy Mustang har en eller annen mesterplan, og iscenesatte den personlige henrettelsen av Maria Ross. Det ville vært utrolig heftig med tanke på det alvorlige skuespillet han isåfall hadde ført, men hvis ikke klarte han iallefall å få meg rasende på min favoritte i FMA. Endret 22. mars 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Yaay, subs til Black lagoon ova 4 er ute on zeh interwebz. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Jeg venter på at Black Lagoon: Roberta's Blood Trail skal bli ferdig før jeg kjører maraton av det. Vet du hvor mange OVA-er som skal komme ut? Nå begynner forresten Fullmetal Alchemist å bli pokker så spennende. Gleder meg til neste frihelg, sier jeg bare! Endret 23. mars 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Er 5 ova så vidt jeg vet, siste ova kommer i mai. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er det vanlig å se mange ánimes om gangen? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er det vanlig å se flere enn en serie om gangen? Ja, for de fleste. Sånn er det vel med anime også. Jeg ser for øvrig bare på en anime. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg ser for øyeblikket 2 (19).... 19 i lista mi, men har bare ikke orket å endre status til "on hold" Liste: Aoki Densetsu Shoot! - Denne ser jeg Asu no Yoichi! Bleach Dragon Ball Dragon Ball Z (Original) - Denne ser jeg Eyeshield 21 Highschool of the Dead Hunter x Hunter Ichiban Ushiro no Daimaou Kazemakase Tsukikage Ran Naruto: Shippuuden One Outs One Piece Pokemon School Rumble Seitokai Yakuindomo Shiki Soul Eater Zero no Tsukaima: Futatsuki no Kishi Resten er egentlig på pause Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Sykt, hvordan klarer dere å fokusere på mer enn 1 ánime om gangen? Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det er da vel verdens enkleste ting? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Doh, skaperne av Highschool of the Dead gikk bare tom for penger så serien slutter bare brått med en diger cliffhanger. *skuff* Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Sykt, hvordan klarer dere å fokusere på mer enn 1 ánime om gangen? De fleste har det slik at de ser på flere serier som er pågående. Altså at det kommer en ny episode ut hver uke. I tillegg til dette har man ofte en til to ferdige serier som man ser, og så kanskje et par som slipper uregelmessig (Hellsing Ultimate OVA f. eks.). Akkurat nå ser jeg bare Fullmetal Alchemist: Brotherhood og holder tritt med One Piece. Samtidig er Bleach på vent (fillers) og Detective Conan på vent (lar den få 100 episoders forsprang igjen), samt at jeg ser Hellsing Ultimate som ikke kommer ut særlig ofte akkurat (tenk på det som filmserie). Var langt mer aktiv før i sesonger med bedre serier enn det vi har nå dessverre. Foruten det holder jeg tritt med 12 mangaer (5 uregelmessige). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå