Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FMA: BH hadde sin første solide 9/10 episode. cool.gif

@ Zodihax: Det handler om standarder. For en som vokser opp med Naruto, Pokemon eller Dragon Ball vil det være det beste som går på TV. Når man etter hvert går videre til mer ungdommelige / voksne serier, vil disse tvert imot begynne å bli en smule kjedelige. Det kjenner jeg selv på One Piece, selv om det som shounen så desidert er bedre enn både Naruto og Bleach for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Synes det er en ganske vag påstand å si at Naruto ikke er en ungdommelig/voksen serie. Musikken, stemningen og til tider storyen er ikke noe som passer seg for barn, imo.

Og til tross for at jeg har sett andre animer, har jeg ikke endret syn på Naruto som en fantastisk anime. :p

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Dersom du er 16 eller eldre burde du ta en kikk på Bakemonogatari. Den er på kun 15 episoder og burde vise et ganske skarpt skille mellom Naruto som er i grenseland for å sende usensurert i morgentimene på norsk TV, og så en serie som aldri i livet ville blitt godkjent på noe som helst tidspunkt takket være masse tabu. :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Den og Durarara!! representerer en slags surrealistisk verden fylt til brimmen av intelligens som jeg strengt tatt aldri har sett maken til i vestlige medier. Når folk kommer opp til meg og sier at Inception og Shutter Island er såkalte mindfucks, må jeg nesten bare humre litt. Samtidig ville jeg aldri i livet turt å anbefale en slik serie til en som ikke følger med på anime. Bakemonogatari er rett og slett japansk av uoffisiell, krass definisjon. laugh.gif

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg her og ser på Naruto. Må si at det er faktiskt en god ánime, men at det er litt dumt når de bruker "dramatiske-hendelser" med de samme animasjonene til å hale ut tiden, hele tiden!

Har kommet til episode 93, slik at ingen sier noe jeg ikke vil høre. x)

Lenke til kommentar

Edit: Se der. Episode 17 begynner å nærme seg 10er-kvalitet nå.

Håper virkelig Roy Mustang har en eller annen mesterplan, og iscenesatte den personlige henrettelsen av Maria Ross. Det ville vært utrolig heftig med tanke på det alvorlige skuespillet han isåfall hadde ført, men hvis ikke klarte han iallefall å få meg rasende på min favoritte i FMA. :p

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Jeg venter på at Black Lagoon: Roberta's Blood Trail skal bli ferdig før jeg kjører maraton av det. Vet du hvor mange OVA-er som skal komme ut? :)

Nå begynner forresten Fullmetal Alchemist å bli pokker så spennende. Gleder meg til neste frihelg, sier jeg bare!

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Jeg ser for øyeblikket 2 (19).... :ph34r: 19 i lista mi, men har bare ikke orket å endre status til "on hold" :whistle:

Liste:

Aoki Densetsu Shoot! - Denne ser jeg

Asu no Yoichi!

Bleach

Dragon Ball

Dragon Ball Z (Original) - Denne ser jeg

Eyeshield 21

Highschool of the Dead

Hunter x Hunter

Ichiban Ushiro no Daimaou

Kazemakase Tsukikage Ran

Naruto: Shippuuden

One Outs

One Piece

Pokemon

School Rumble

Seitokai Yakuindomo

Shiki

Soul Eater

Zero no Tsukaima: Futatsuki no Kishi

Resten er egentlig på pause

Lenke til kommentar

Sykt, hvordan klarer dere å fokusere på mer enn 1 ánime om gangen? :hmm:

De fleste har det slik at de ser på flere serier som er pågående. Altså at det kommer en ny episode ut hver uke. I tillegg til dette har man ofte en til to ferdige serier som man ser, og så kanskje et par som slipper uregelmessig (Hellsing Ultimate OVA f. eks.).

Akkurat nå ser jeg bare Fullmetal Alchemist: Brotherhood og holder tritt med One Piece. Samtidig er Bleach på vent (fillers) og Detective Conan på vent (lar den få 100 episoders forsprang igjen), samt at jeg ser Hellsing Ultimate som ikke kommer ut særlig ofte akkurat (tenk på det som filmserie). Var langt mer aktiv før i sesonger med bedre serier enn det vi har nå dessverre. Foruten det holder jeg tritt med 12 mangaer (5 uregelmessige).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...