Fred7555 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Har hatt den på PC-en i evigheter ser jeg nå, aldri sett den av en eller annen grunn Begynner på den ikveld. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Flottings. VI kan se hvem som blir først ferdig mellom deg & NANA og jeg & Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Blir nok deg, har fult av oppgaver som må leveres i helgen =_= Men hvis jeg ikke hadde det, hadde jeg nok vunnet. Ikke noe problem med 47 episoder på 2 dager Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Noen som har tips om en anime som handler om teknologi / IT? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Sånn litt futuristisk, tenker du? Eden of The East? Ghost in The Shell? Ellers må jeg si at jeg er totalt blank. Får ikke akkurat mange filmer om Facebook osv. i anime form. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Tenkte mer pc / nanoteknologi-aktige greier. XD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Får ikke akkurat mange filmer om Facebook osv. i anime form. Endret 18. mars 2011 av Slimda 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Får ikke akkurat mange filmer om Facebook osv. i anime form. Right, sjansen for at det er en hentai link eller noe annet fishy er høy. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Hold musa over teksten, så ser du linken nede til venstre. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Får ikke akkurat mange filmer om Facebook osv. i anime form. Never gonna give you up! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Etter 10 episoder føles ikke Fullmetal Alchemist: Brotherhood ut som om det har tyngden til å kunne få en 10/10 vurdering. Hughes kunne definitivt blitt gjort bedre, selv om både human transmutation og chimera ble gjort ganske bra. Serien mangler likevel litt det kvasse taket som man ofte finner i de litt eldre som spiller på krigsenheter. Men er kun på episode 10, så det endrer seg sikkert. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Finnes det en serie lik Mushishi? Har googla men no he encontrado nada! :[ Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Natsume Yuujinchou... Argh, jeg klarer virkelig ikke å interesse meg så mye i FMA akkurat nå. Det virker som om den er full av klisjeer, og noen av dem er ikke særlig godt utført heller. Det er noen episoder (11 f. eks) som også virker totalt overflødige. Foreløpig en 7er, samt grov mistanke om at den er like overvurdert som forgjengeren. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ikke gi opp. Det er ikke før midten eller senere at den blir et mesterverk Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Er det verdt å se den når jeg har sett den første anime-serien av FMA? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ikke gi opp. Det er ikke før midten eller senere at den blir et mesterverk Neida, jeg skal fortsette å kjøre på. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Skal begynne med Naruto anime, noen som har forslag til gode nettsider? Har enda et lite spørsmål: Hva er Naruto Shippuden? Takker for svar! Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Selv ville jeg lastet ned alle episodene, da det er mye bedre kvalitet, da du kan velge en subber-gruppe, så du får den samme kvalitetet hver gang, istedenfor varierende fonts, navn osv. Mye enklere å bare lage en spilleliste med episodene sider du starter med en såpass lang serie også, så du slipper å skifte, loade video osv. mellom hver episode. Men om du absolutt skal se det online, ville jeg brukt GoGoAnime, eller andre kjente (bare søk på Google). Naruto er første sesong (1 - 220), mens Naruto Shippuuden er andre sesong (220 - nå). Noen vil garantert si at du ikke burde begynne med Naruto, men ikke hør på de Er faktisk en god serie når du får sett noen hundre episoder 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Naruto er en fantastisk serie, og det sier jeg på tross av (litt i alle fall) erfaring fra andre animer også. Noen er bra, men ikke bra på samme måten som Naruto. Kan prøve beskrive det med at jeg helst ikke vil at Naruto noen gang skal være over, men at jeg alikevel ønsker det for å se hvordan det ender.. Blir litt som en såpeopera når jeg tenker over det jeg nettopp har skrevet - men det er i alle fall feil, lol. Og ja, først Dattebayo for de første episodene, deretter Taka fansubs (og Horriblesubs dersom det er nødvendig?).. Dattebayo heta vel Anbu-one eller noe før. Endret 19. mars 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå