Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Usensurert? Så det er ting som må sensureres i serien? Da jeg bare se den.

Sjekket litt opp med dette om sensureringen... Viser seg bare å være nedtonet litt på blodet i den sensurerte... ikke mer...

Men uansett... Skal sees.. Skal bare gjøre ferdig de siste episodene av Honey and Clover

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekket litt opp med dette om sensureringen... Viser seg bare å være nedtonet litt på blodet i den sensurerte... ikke mer...

:(

Skuffaaa

Ja er det selv.. men fant usensurert versjon så no prob...

De kjører den klassiske "gjøre om fargen på blodet" Så i den sensurerte er blodet nesten sort..

Lenke til kommentar

Høres muligmens litt mer interessant ut enn Vampire Knight. Har sett seks episoder der nå, men det klarer ikke å fenge helt.

Ville ikke fortsettet med Vampire Knight hvis jeg var deg.

Så den selv ferdig for ca. en uke siden. Den begynte lovende, men bare ble bare dårligere og dårligere for hver episode...

Lenke til kommentar

Nei, jeg har prøvd å skape litt tidsrom mellom den første og Brotherhood, slik at jeg får noenlunde følelsen av at det meste er nytt. Gleder meg jeg også! smile.gif

Det meste er nytt. Det er kun de første episodene som er like. Men det skader jo ikke å vente litt. FMA Brotherhood holder seg nok godt. Den er legendarisk bra.

Lenke til kommentar

Joda, jeg vet at historiedelen er hovedsaklig ny, men jeg tenkte mer på å bruke reset knappen også på karakterenes personligheter osv.

Og jeg har så absolutt forventninger til FMA: BH om å komme inn nokså høyt på topp 10. Den første serien er sterkt overvurdert hos mange og i mine øyne kun en 8/10, men denne skal så visst være markant bedre. inv_biggrin.gif

Lenke til kommentar

Da så jeg første episode av Highschool of the dead.

Joda. Hoppende pupper, trusebilder støtt og stadig, og en enorm mengde blod.

Om jeg skal se mer må jeg nesten tenke på. Takler egentlig jævlig dårlig slike skumle ting. Ikke at den er veldig skummel, men det er nok... -.-

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stort sett bare å lete etter "ecchi" så finner du truse/pupper serier aplenty. Lillebror viste meg en serie som het et eller annet Witches..Bullet witches? Strike Witches?

Var stort sett bare damer som fløy rundt og var badass og zooma på puppene og trusene deres konstant.

Ikkutousen (?) er også lignende, bare at damene er karatebitches.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har vært slack med å se anime i det siste.

Men begynte å se de 9 episodene av Gosick som er ute.

Og selvom jeg ikke er noe særlig til en tsundere loligoth så syntes jeg mysteriene bak animen var veldig interessant.

Lenke til kommentar

Om du har flere truse/blod serier du veit om Slimda kan du gjerne dele :thumbup:

Truse/blod? Jasså, liker du mensen? :tease:

Vel, du har jo klassikeren Elfen Lied. Hele første-episode inneholder mangfoldige litre med blod og innvoller, samt en naken jente.

Eksempel

Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan er jo stappfult av blod og ecchi det også, men på en annen måte:

2+-+Bokusatsu+Tenshi+Dokuro-chan.jpg

Maria Holic har blod og ecchi også, men blodet er "dessverre" bare neseblod når jenta ser pene jenter. :p

Utenom det kommer jeg ikke på noe i farten. Har ikke sett SÅ mange serier med blod/vold og pupper. Definitivt noe som må fikses på. :p

Lenke til kommentar

Nå vil ikke jeg kalle Elfen Lied en standard truse-blod/pantie-blood serie. Det er blod der, men vil ikke si at det er så mye fokus på å zoome inn på truser o.l. Og blodet er på et helt annet nivå enn de andre. Serien er heller ikke ment til å være en pantie-blood serie heller. Så om du starter på den med forventningene til en standard echi med ungdommer blir du nok skuffet(eller glad).

Ville heller sett på Strikw Witches, HOTD, Seikon no Qwaser, Ichiban Ushiro no Daimaou eller lignende da.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Om du har flere truse/blod serier du veit om Slimda kan du gjerne dele :thumbup:

Truse/blod? Jasså, liker du mensen? :tease:

Vel, du har jo klassikeren Elfen Lied. Hele første-episode inneholder mangfoldige litre med blod og innvoller, samt en naken jente.

Eksempel

Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan er jo stappfult av blod og ecchi det også, men på en annen måte:

2+-+Bokusatsu+Tenshi+Dokuro-chan.jpg

Maria Holic har blod og ecchi også, men blodet er "dessverre" bare neseblod når jenta ser pene jenter. :p

Utenom det kommer jeg ikke på noe i farten. Har ikke sett SÅ mange serier med blod/vold og pupper. Definitivt noe som må fikses på. :p

Seen em all ;)

Takk for at dere bidrar til det dårlige ryktet anime har hos mange. dontgetit.gif

FMA: BH svarer til forventningene så langt. :)

Halvparten av de jeg kjenner tror at anime er hentai da :p

Men har klart å konvertere en 3-4 av de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...