Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden brukt mye av tiden min på å lese manga og se anime, samt skrive ned hva jeg har lest/sett og hvor langt jeg har kommet.

Husker ikke så mange navn i hodet, da de ligger på docs.google.com, som er sperra på jobb, men kan legge de inn senere idag.

Noen som jeg husker:

Suzuka (manga), romantisk komedie om noen skole-elever.

Kashimashi (manga), romantisk komedie om en gutt som blir jente grunnet et romskip som kræsjer på h*n.

Girl Friends (manga), romantisk komedie (oh really) om en jente som faller for venninna si.

My Balls (manga), ecchi-komedie om en fyr som får en demonisk leder fanget i familiejuvelene, og verdens undergang er garantert om det "går for han".

Det kommer mer, når jeg finner lista med navn. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynt å se Dance in the Vampire Bund.

Virker meget lovende så langt. Er 2 episoder som er kommet ut, og vil bli totalt 12 episoder.

Mangaen har 31 kapitler.

Genre(s): Action Drama Horror Supernatural Adult Seinen Tragedy Adventure Slice of Life Martial Arts Romance Mature School Life

:dremel:

Lenke til kommentar

Vel, det er jo bare min mening da :p Men synes 2006 utgaven har mye bedre aminasjon, stemmer og story.

2006 utgaven er jo lengre enn orginalen, noe som gjør at du føler at du blir mer kjent med personene.

Så en liten oppdatering på anime og manga fronten min:

Nettop sett ferdig Zan zayonara Zetzoubo sensei, og er godt over halveis i Eureka Seven

Har også plukka opp Fairy Tail mangan

Endret av *martin*
Lenke til kommentar
Vel, det er jo bare min mening da :p Men synes 2006 utgaven har mye bedre aminasjon, stemmer og story.

2006 utgaven er jo lengre enn orginalen, noe som gjør at du føler at du blir mer kjent med personene.

Så en liten oppdatering på anime og manga fronten min:

Nettop sett ferdig Zan zayonara Zetzoubo sensei, og er godt over halveis i Eureka Seven

Har også plukka opp Fairytale mangan

Ja, så det der :p

Har nettopp sett ferdig 2006, og vurderte å se 2002, men den va faktisk dårlig tegna og alt xD

MEN, jeg forsto ikke helt slutten på 2006 :S Hvordan kunne de andre se Ayu når hun hadde ligget på sykehuset siden hun datt ned fra treet og han dro hjem? :S Var liksom alt bare Yuishi's illusjon :S Forsto ikke helt det der ;S

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...