Vetikkeheltjeg Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Ja, den scena likte jeg Edit: Er ferdig med Honey & Clover nå, nydelig serie. Siden jeg liker Angel Beats, Honet & clover og Clannad, så kan det hende jeg kommer til å like flere lignende serier. Noen som vet om noen? Endret 25. februar 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Rainbow - Nisha Rokubō no Shichinin, BESTE SERIEN JEG HAR SETT PÅ FLERE MÅNEDER! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Rainbow - Nisha Rokubō no Shichinin ga jeg en solid 8/10. Mens den første halvdelen var regelrett fantastisk, var den siste halvdelen noe preget av ujevne prestasjoner avhengig av hvilke karakterer som var i fokus. Jeg justerte den ned fra 9/10 etter at jeg hadde sett en mer komplett, naturlig presterende serie rett etterpå (Nodame Cantabile). Mener å huske at den var blant topp 3 i dens sesong sammen med House of Five Leaves og K-ON!!. Til deg anbefaler jeg Monster, Darker than Black eller Slam Dunk. Til XFXForce anbefaler jeg NANA, Toradora! og Ef. NANA er et godt stykke bedre enn H&C faktisk. Den konkurrerer med Clannad: After Story om beste drama, selv om Clannad er mer inntrykksbasert, mens NANA er mørkt og uendelig dypt. Du vil forstå når du har sett den. Det er litt vanskelig å faktisk foretrekke Clannad etterpå, fordi den plutselig virker så utrolig naiv i forhold. Men etter du ser tilbake på Clannad scener, innser du at den på ganske magisk vis påvirker deg minst like mye. Litt rart egentlig, men uansett, se NANA. Endret 1. mars 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Rainbow - Nisha Rokubō no Shichinin var bare helt utrolig i min mening hvertfall. Elsker att serien handler om venner som gjør alt for hverandre og er der for hverandre, i tilegg til att det skjer mye ''menneskelige'' ting. Serien føltest bare veldig ekte ^^ Toradora! og Ef har jeg sett. Eller, jeg har sett Ef - A Tale of Memories. Jeg har Melodies, men har ikke sett den enda. Skal sjekke ut Melodies og Nana Monster, Darker than Black og Slam Dunk er 3 utrolig bra serier, jeg kan å anbefale de Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Så lenge det er bra regissert og en naturlig oppbygning vil det føles ekte. Med en gang historien famler litt og reaksjonene er like ekstatiske, virker det mindre genuint og mer melodramatisk. Slik som når serien mot slutten hadde et kunstig skille der de tok for seg bakfortellingen til en karakter om gangen. Da virket det ikke så naturlig lenger, og kvaliteten var bare så som så for noen av dem. Det er det jeg mener når jeg sier at jeg følte et behov for å nedjustere den etter å ha sett en mer komplett, naturlig flytende serie som Nodame Cantabile. Pastel hadde et etterlengtet kapittel. Jeg hadde begynt å frykte at det ikke fantes oversettere lenger, noe som hadde vært en skam for en av de mest sjarmerende slice of life seriene i mangaformat. Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har begynt på Durarara!, og sett to episoder så lang. Virker lovende Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bra, for det er en eminent serie som bygger seg høyere fra start til slutt. One Piece har fillers, Bleach har fillers. Det betyr med andre ord at jeg ikke ser noen shounen serier de neste ukene / månedene. Det passer meg bra, da jeg er i et forrykende anime humør akkurat nå. I helgen skal jeg se ferdig Mushishi, samt starte på Planetes og Macross Frontier. Mangelen på virkelig gode serier denne sesongen foruten KimiTodo gjør akkurat det lekende lett. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Har skaffet Planetes, men usikker på om jeg skal se den eller ikke... Si ifra hvordan den var etter du har sett den Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg vet egentlig allerede at den er et mindre mesterverk om man kan kalle den det. Et nisjeprodukt av fantastisk høy kvalitet. Jeg skal nok gi en fyldig og god anmeldelse etterpå likevel! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I dag begynte jeg på Honey and Clover etter å ha valgt å droppe Blood+ Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Personlig likte jeg Blood+, men må si Honey and Clover er ett bedre valg Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Så 15 episoder av Blood+, og følte at serien aldri kom noe lenger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Serien er litt treig, men ting foregår der. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ser den veslengen, jeg kom til episode 13 og har ikke tatt den opp igjen siden 13 April 2009 =P Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Har ikke sett serien selv, men har ikke hørt så mye bra om den nei. :/ Edit: Har jeg noensinne sagt at Clannad har verdens beste OST? Jo vent... det har jeg. Endret 3. mars 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvor mange ganger har du sett Clannad, Agent? ^^ Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Edit: Har jeg noensinne sagt at Clannad har verdens beste OST? Jo vent... det har jeg. Har selv OST 1-3 + singles + endel mer i flac. Fantastiske sanger og kvalitet Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hvor mange ganger har du sett Clannad, Agent? ^^ Nøyaktig én. Har sett enkeltepisoder flere ganger, men unnlater av prinsipp å se hele serier om igjen basert på den teori at ditt førsteinntrykk alltid - uten unntak - er det sterkeste minnet. Dersom du anser noe som perfekt, vil det bare bli mesterlig neste gang. Deretter vil det kun bli fantastisk, og etter et par ganger til neppe mer enn veldig bra. Som du ser bruker jeg utelukket positive adjektiv da jeg aldri i livet tror serier som Clannad kan bli gjort dårlige (N4W kan vel konstatere det, hehe), men det er likevel snakk om en utvikling mot det verre. Det er dermed av respekt for serien at jeg lar dens hovedinnhold ligge, samtidig som at jeg er overbevist om at å se f. eks. NANA for første gang er sterkere enn å se Clannad for andre. Endret 3. mars 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 http://myanimelist.net/anime/1454/Kemonozume#addtolistanchor I'm sooo going to see this! Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Da var jeg ferdig med Cowboy Bebop etter å plutselig ha tatt en pause på 1 måned midt i serien.. Var ikke så bra jeg trodde den kom til å være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå