Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke serier er verdt å få med seg denne vinteren?

Noe jeg mangler?

Listen over det jeg ser på av nye serier denne vinteren (untatt Naruto, Bleach og lignende):

- Beelzebub

- Fractale

- Gosick

- Kore wa Zombie Desu ka?

- Level E

- Toaru Majutsu no Index II

- Yumekui Merry

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Den minner meg på et av de få positive aspektene ved Angel Beats. Pianospillet til Kanade. Det er fryktlig bra animert. Vel, det meste av serien har fantastisk animasjon. Det er tross alt Kyoto Animation som står bak. De skal vel ikke akkurat ta på seg skylden for at handlingen i seg selv er sub-par for en Key produksjon. =/

Lenke til kommentar

Da er vi to! Jeg husker at jeg alltid hoppet forbi den. Nummer 2 har samme type animasjon, men er mye mer overkommelig. Det og så har sangen et irriterende fengende refreng uansett hvor surt YUKI synger. Litt som Bob Dylan det. harhar.gif

Første endingen blir du derimot ganske glad i etter hvert. :)

Lenke til kommentar

Er ferdig med Honey and Clover sesong 1 nå. Utrolig bra serie hittil! Veldig morsom, trist, gir mye mening og alt :) Lenge siden jeg har ledd så mye av en anime (Forrige gang var vell av Great Teacher Onizuka).. Skal begynne på sesong 2 nå, dumt det bare er 12 episoder :-/

I mappen med sesong 1 jeg lastet ned, så er det 26 episoder, men jeg tror det bare er 24 i sesongen? Hmm, er vell 2 OVA'er. Liker ikke OVA :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jenten? Det eneste som egentlig irriterer meg i serien er hvor mye fokus som er på Ayumi Yamada, liker ikke når halve serien handler om att hun gråter og syter fordi hun ikke blir elsket tilbake av Takumi Mayama.

Animasjonene synest jeg er OK. Ansiktsuttrykkene er morsomme osv :) Men liker ikke helt animasjonen av Hagumi Hanamoto

Lenke til kommentar

Jeg liker egentlig dramatikken med Yamada. Spesielt slutten av episode 6, tror jeg det var.

Yamada: Takumi wa suki.

Takumi: Hai.

Yamada: Suki.

Yamada: Dai suki.

Yamada: Hontou... suki.

Takumi: Hai... Arigatou.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...