Vetikkeheltjeg Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Har begynt på Honey and Clover nå, nettop ferdig med 1 episoden Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Får vel pøve en 3. gang etter jeg har rewatched FMA:B da Elsket Toradora!, så håper jeg begynner å like den også. Og ja, The Big Bang Theory er genial Endret 19. februar 2011 av Fred7555 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Begynt å se på Gosick. Så langt en veldig spennende og mystisk serie. Verdt å ta en titt på. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Hvilke serier er verdt å få med seg denne vinteren? Noe jeg mangler? Listen over det jeg ser på av nye serier denne vinteren (untatt Naruto, Bleach og lignende): - Beelzebub - Fractale - Gosick - Kore wa Zombie Desu ka? - Level E - Toaru Majutsu no Index II - Yumekui Merry Endret 20. februar 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hmm.. Monster Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Kimi ni Todoke 2 og Mahou Shoujo Madoka Magica. Slik som forrige sesong tror jeg ikke at jeg kommer til å påbegynne noen nye serier. KimiTodo er et unntak, da jeg har sett sesong 1. Endret 20. februar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Fantastisk! Endret 20. februar 2011 av n4w Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Den minner meg på et av de få positive aspektene ved Angel Beats. Pianospillet til Kanade. Det er fryktlig bra animert. Vel, det meste av serien har fantastisk animasjon. Det er tross alt Kyoto Animation som står bak. De skal vel ikke akkurat ta på seg skylden for at handlingen i seg selv er sub-par for en Key produksjon. =/ Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Openingen på Honey & Clover er så stygg det irriterer meg hver gang Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Da er vi to! Jeg husker at jeg alltid hoppet forbi den. Nummer 2 har samme type animasjon, men er mye mer overkommelig. Det og så har sangen et irriterende fengende refreng uansett hvor surt YUKI synger. Litt som Bob Dylan det. Første endingen blir du derimot ganske glad i etter hvert. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er nokk animasjonen på openingen som irriterer meg mest! Er bare så stygt, ekkelt og .. ja >_< Og musikken er ikke noe bedre for å si det sånn Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Finnes nok verre en Honey & Clover opening.... Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Haha, det kan hende. Men jeg liker serien veldig godt hittil Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Skal se den selv så fort jeg blir ferdig med Maria + Holic Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Å blande J. C. Staff og SHAFT rett etter hverandre er en dårlig oppskrift. Kan forklare hvorfor om du vil. En fin oppvarmer ville heller vært noe slikt som Durarara!! eller mangaen Monster. Kun et instinkt som slår inn fra min side. Endret 20. februar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er ferdig med Honey and Clover sesong 1 nå. Utrolig bra serie hittil! Veldig morsom, trist, gir mye mening og alt Lenge siden jeg har ledd så mye av en anime (Forrige gang var vell av Great Teacher Onizuka).. Skal begynne på sesong 2 nå, dumt det bare er 12 episoder :-/ I mappen med sesong 1 jeg lastet ned, så er det 26 episoder, men jeg tror det bare er 24 i sesongen? Hmm, er vell 2 OVA'er. Liker ikke OVA 1 Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jepp, er 2 specials(http://myanimelist.net/anime/644/Honey_and_Clover_Specials). Hvordan overlevde du animasjonen av jenten egentlig? Endret 24. februar 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jenten? Det eneste som egentlig irriterer meg i serien er hvor mye fokus som er på Ayumi Yamada, liker ikke når halve serien handler om att hun gråter og syter fordi hun ikke blir elsket tilbake av Takumi Mayama. Animasjonene synest jeg er OK. Ansiktsuttrykkene er morsomme osv Men liker ikke helt animasjonen av Hagumi Hanamoto Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jeg liker egentlig dramatikken med Yamada. Spesielt slutten av episode 6, tror jeg det var. Yamada: Takumi wa suki. Takumi: Hai. Yamada: Suki. Takumi: Hai. Yamada: Dai suki. Takumi: Hai. Yamada: Hontou... suki. Takumi: Hai... Arigatou. Endret 24. februar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå