Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

... Jeg lurer likevel litt på hvordan du våget å se serien sammen med venninner. Skulle tro stemningen ville bli enormt pinlig etter hvert hvis de griner i en av de tidligere episodene og du tenker til deg selv: "Nei, vi har ikke kommet til noe egentlig trist enda... >.>".

Haha, hun ene var faktisk sånn. Veldig emosjonell, så gråt på litt merkelige steder. :p

Og kanskje er jeg syk, men har bare sett Clannad alene to ganger. Resten av gangene har jeg sett med bekjente. I det minste leker jeg ikke gud. :whistle:

Og dette er ikke jenter jeg dater... nei nei nei. Vi er bare venner.

RIIIIIIIGHT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når kommer Hellsing Ultimate ep 5,6,7 med engelsk dub, da? Serien er utvilsomt best på engelsk, siden den er satt i England og den galeste karakteren av alle, Paladin Father Anderson, er skotsk i bøkene. Han har en perfekt skotsk voice actor.

Og tyskerne har den morsomme tysk-engelsk aksenten fra 70-80 talls filmer om WW2. På japansk snakker alle likt uansett aksent i bøkene, det var kjedelig. Blir bare feil å høre masse engelske aristokrater og Dronning Elizabeth snakke stakkato japansk uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

For øyeblikket følger jeg på Naruto, både manga og anime. I morgen kommer det jo ny episode i tillegg, og det ryktes at det er med den fillerene slutter. :thumbup:

En dobbelepisode, 197-198, kommer i morgen som du sa. Fillerne er over ;)

Og Bleach "slutter" fordi det bare er ca. 14 chapters igjen i mangaen som ikke er animert.

Blir som Shippuuden for Naruto som Agentspoon sa.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Der leste jeg ut Beelzebub :mad: . Altså det som har kommet ut, så nå må man smøre seg med tålmodighet å vente på nye chapters... Derfor hater jeg egentlig å lese serier som ikke er ferdig :hrm:

Men serien er kongebra da :D

Kenichi-san: "Noen som sier de har tenkt å ta en Naruto Shippuuden, (vente litt for så å komme tilbake), så man slipper haugevis med fillers?"

Tviler på Blaech avslutter nå.. Er jo så sykt mye igjen som kan skje.

Om du mener pause fra Shippuden, så har jeg allerede gjort det. Har ikke sett noen av fillerene som kom etter Naruto - Pain fighten.

Du forstod det ikke :roll:

Nei, du misforstår. Det kommer liksom en Bleach 2, slik Shippuden er for Naruto

Og Bleach "slutter" fordi det bare er ca. 14 chapters igjen i mangaen som ikke er animert.

Blir som Shippuuden for Naruto som Agentspoon sa.

Dere forstod hva jeg mente :)

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Innlegget ditt føles litt urimelig når han selv har avsluttet saken:

Ah, jeg forstår. Da er ikke det så gale.

Tror snart jeg fortsetter på Mushishi igjen. Ble egentlig veldig interessert i den etter episode 5, men så kom managen til NANA inn og forstyrret prioritetene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...