Agentspoon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har på følelsen at du ville likt Black Lagoon mye bedre enn den der. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Elsker One Piece og Bleach nå, begge seriene er utrolig spennende. Føler Naruto blir bare verre og verre, med alle de tåpelige fillerene, blir jo aldri ferdig heller. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Elsker One Piece og Bleach nå, begge seriene er utrolig spennende. Føler Naruto blir bare verre og verre, med alle de tåpelige fillerene, blir jo aldri ferdig heller. Episode 197 som kommer til uken er ikke-filler. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Serriøst? Har vært fillere noen måneder nå, gler meg sykt til det kommer inn på selve historia igjen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hentai Det er en sjanger, ikke en serie, med mindre du mener Ultimate Hentai Kamen!!!-serien. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hentai Det er en sjanger, ikke en serie, med mindre du mener Ultimate Hentai Kamen!!!-serien. Chubby Hentai XxX heter serien , hørt om den? haha neida , ser ikke på anime.. men har sett noen episoder av Naruto som var ganske bra Når vi allerede er inne på det så kan jeg jo trekke frem mine favoritter med det samme. mine Favoritter er Gaara og jiraiya mener jeg ( en sånn dude som kan bli eller rir på en frosk ) vet ikke om det er fler som kan det men han dør mot en ond en. Endret 7. februar 2011 av CrispyBlowfish Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er nokk Jiraya som er ''en sånn dude som kan bli eller rir på en frosk'' ja Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Er nokk Jiraya som er ''en sånn dude som kan bli eller rir på en frosk'' ja Avsløring lagt i spoiler Da sa jeg riktig han dør dessverre mot Pain.. that sucks. Endret 7. februar 2011 av Hårek Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Er ikke så fælt med Naruto, men det var faktisk et fjols som gjorde det samme mot meg med NANA. Da holdt jeg nesten på å ta kvelertak på ham. Endret 7. februar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er fælt uansett. Spoilere er slemt. Ikke at jeg noen gang kommer til å røre på Naruto... Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Oh unnskyld ._. Var ikke meninga å spoile ._. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hoho, klarte å lure ei vennine inn i anime verdenen! Så Clannad i helgen sammen med hun og to andre venniner som fremdeles ikke hadde rotet seg til å se den. Det blir vel... 9. gang jeg ser Clannad nå. Endret 7. februar 2011 av n4w Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du er en syk, syk person. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor det da? Clannad kan man se så og si et uendelig antall ganger. Jeg har likevel valgt å ikke gjøre det, i og med at jeg ikke har troen på at å se den på ny vil matche inntrykket av første gang jeg så den. ... Jeg lurer likevel litt på hvordan du våget å se serien sammen med venninner. Skulle tro stemningen ville bli enormt pinlig etter hvert hvis de griner i en av de tidligere episodene og du tenker til deg selv: "Nei, vi har ikke kommet til noe egentlig trist enda... >.>". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dating 101. Lån bort en skulder. Og så litt til. og litt til. Plutselig sitter du der med bobil og 4 unger. 2 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Slett. Endret 7. februar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Med fire forskjellige mødre? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Beelzebub er hysterisk morsom :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå