Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hentai :)

Det er en sjanger, ikke en serie, med mindre du mener Ultimate Hentai Kamen!!!-serien. :tease:

Chubby Hentai XxX heter serien , hørt om den? haha neida , ser ikke på anime.. men har sett noen episoder av Naruto som var ganske bra :)

Når vi allerede er inne på det så kan jeg jo trekke frem mine favoritter med det samme. mine Favoritter er Gaara og jiraiya mener jeg ( en sånn dude som kan bli eller rir på en frosk ) vet ikke om det er fler som kan det men han dør mot en ond en.

Endret av CrispyBlowfish
Lenke til kommentar

Hoho, klarte å lure ei vennine inn i anime verdenen!

Så Clannad i helgen sammen med hun og to andre venniner som fremdeles ikke hadde rotet seg til å se den. Det blir vel... 9. gang jeg ser Clannad nå. :new_woot:

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Hvorfor det da? Clannad kan man se så og si et uendelig antall ganger. Jeg har likevel valgt å ikke gjøre det, i og med at jeg ikke har troen på at å se den på ny vil matche inntrykket av første gang jeg så den. :)

... Jeg lurer likevel litt på hvordan du våget å se serien sammen med venninner. Skulle tro stemningen ville bli enormt pinlig etter hvert hvis de griner i en av de tidligere episodene og du tenker til deg selv: "Nei, vi har ikke kommet til noe egentlig trist enda... >.>".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...