Kenichi-san Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 One Piece ~ Har bare tatt en liten titt på denne Kenichi ~ Har sett hele og vil ha mer (leser mangaen) Yu Yu Hakusho ~ Har bare tatt en liten titt på denne å Soul Eater ~ Ikke sett, man har tenkt Inuyasha ~ Sett halve serien, helt grei Om disse seriene er så veldig gode kan diskuteres, men jeg personlig legger jeg de i samme liste som Naruto/Bleach Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hm? Samme kategori? Crap then=P? Men nei, Kenichi-san nevner nok de beste av seriene som kan sammenliknes med Naruto. Også prøv Busou Renkin, Digimon, Yu-gi-oh, Zombie Loan og prøv en ikke-shounen (Naruto katagorien) serie. Jeg anbefaler Yomigaeru sora http://a.scarywater.net/ureshii/%5BUreshii...-AC3%5D.torrent - DL link. (Det er ulovlig å stjele anime og å ha DVDene med bonuser og cover og artbook 'n' shit, så kjøp og support de som lagde den hvis du liker det). Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Takk for svar, begynte med Digimon jeg Men vet dere et sted, side, fansubbing-gruppe eller no der man kan se Digimon på Japansk med Englesk subtitle, liker ikke helt den engelske dubben. Endret 6. desember 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Takker for svar ang. OVA spørsmålet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kan noen anbefale meg en/noen gode animer?Har sett alle jeg vet om nå, men vil gjerne se fler. De jeg har sett: Death Note, Beyblade, Medabots (og Avatar: The Last Airbender, utrolig god selvom den er på engelsk) De jeg holder på med: Naruto, Bleach og Fairy Tail. Det jeg leter etter er en anime som likner på Naruto, Bleach eller Avatar, ikke helt lik, men helst noe i samme kategori. One Piece er absolutt og anbefale Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Takk, da skal jeg prøve det Lenke til kommentar
malcite Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hmmm. blir en grei liten liste der egentlig. Anime: FMA: Brotherhood Naruto Shippuuden The Sacred Blacksmith Queen's Blade (season 2) Fairy Tail Bleach A Certain Scientific Railgun holdt på med Kämpfer en stund, men den å The Sacred Blacksmith er litt verre å komme forbi brukbare subs (har en viss standard jeg ikke vil gå under) så Kämpfer er for tiden på pause. men ikke ta feil da. For de som liker litt lett ecchi saker (bare litt lett klåing ) så er den en morro serie. Ellers på manga: FMA Claymore (skulle ønske den fortsatt var anime) Mahou Sensei Negima (denne å, å at den sporet mangaen bedre) Sekirei (venter på season 2 som kommer neste år) å sist men ikke minst Fairy Tail Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kan oppdatere litt. Manga: Gamaran Cross Game Gamble Fish Historie (Anbefales!) Vagabond (Anbefales!) Claymore Beelzebub Area_no_Kishi Bakuman (Anbefales(samme tegneren som tegnet Death Note)) Naruto New Prince of Tennis Sidooh Team Medical Dragon (Anbefales!) Anime: None. Jeg er mer en mangagutt. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Skal sette meg ned og se de tre siste episodene av Zoku Sayonara Zetsubou Sensei nå, etter det blir det vel og gå rett videre på Goku Sayonara Zetsubou Sensei. Rett og slett en herlig random serie Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Naruto anime.. Gjort de det siste sikkert 5 åra. Ser litt på Full Metal Alchemist, men glemmer stadig å se det ferdig.. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Anime: Witch hunter robin Gunslinger Girl bleach naruto fma tb fairy tail The sacred blacksmith Å såg Akira igår. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Skal sette meg ned og se de tre siste episodene av Zoku Sayonara Zetsubou Sensei nå, etter det blir det vel og gå rett videre på Goku Sayonara Zetsubou Sensei. Rett og slett en herlig random serie Ikke glem å se Zan også. Though det er en sånn serie som er best sett episode for episode, fremfor sammenhengende. At hans2k: Gunslinger Girl <3 herlig serie. Endret 13. desember 2009 av 世界一 Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Skal sette meg ned og se de tre siste episodene av Zoku Sayonara Zetsubou Sensei nå, etter det blir det vel og gå rett videre på Goku Sayonara Zetsubou Sensei. Rett og slett en herlig random serie Ikke glem å se Zan også. Though det er en sånn serie som er best sett episode for episode, fremfor sammenhengende. At hans2k: Gunslinger Girl <3 herlig serie. zan er selføgelig med på lista den og Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Sitter å kikker på DMC for øyeblikket. Smått morsom anime. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Update: Ser for øyeblikket på Sola og El Cazador de la Bruja. Litt blandede følelser om begge egentlig. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vel siden ingen kunne svare meg, bestemte jeg meg bare for å begynne - ser Rurouni Kenshin - begynte med TV serien, så tar jeg OVA`en seinere "link til spørsmålet mitt" - Merkelig hvordan det ble oversett pga jeg brukte "anime diskusjonstråden" =P hadde jeg spurt her eller i en av de andre 1000 trådene om tips til anime, hadde garantert folk lagt merke til det... mye vits ved å ha den som stickytråd da Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Den er for høyt på siden. Lett å overse=P Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Holder på Yu-Gi-Oh! og Full Moon Wo Sagashite Yu-Gi-Oh! er jeg på siste sesongen, og på Full Moon er jeg på første sesong Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har lest en del manga i det siste. Suzuka Unbalance x Unbalance Koko Ni Iru Yo! Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Anime: xxxHolic: Kei Ergo Proxy Bleach De to første liker jeg veldig godt, Bleach har jeg gått møkka lei av. Satser på at det tar seg opp når fillerne er over. De jeg planlegger å se femover er Mushishi, Full Metal Alchemist: Brotherhood og Hellsing Ultimate. Manga: Blade of the Immortal Lady Snowblood Gantz Sayonara Zetsubou-sensei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå