Kenichi-san Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Leser Dengeki Daisy og kan anbefale den Humoren er "spot-on" og den veksler veldig bra mellom humor/drama/romance "scener" 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Driver å leser Berserk selv for øyeblikket. Serien irriterer meg faktisk veldig mye, for jeg blir sittende alt for lenge oppe for å lese "bare ett kapittel til". Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Leser Dengeki Daisy og kan anbefale den Humoren er "spot-on" og den veksler veldig bra mellom humor/drama/romance "scener" Da velger jeg den! Takk skal du ha! Driver å leser Berserk selv for øyeblikket. Serien irriterer meg faktisk veldig mye, for jeg blir sittende alt for lenge oppe for å lese "bare ett kapittel til". Plausibelt verdens beste manga med de mest uforutsigbare kapittellanseringene. Miura-sensei tegner så og si greia alene, og går i hiatus hele tiden på ubestemt tid. Når du først tar igjen historien (som forsåvidt begynte i 1988), vil forskjellen i tempo være som dag og natt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Det er bare bra. For jeg trenger virkelig å få sove 8 timer om natta. *edit* Forresten, kom på at noen spurte meg på profilen min om Sundome-mangaen. Forhåpentligvis kommer den engelske oversettelsen snart, slik jeg får fullført den serien. Sundome er... meget spesiell Endret 12. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sundome er... meget spesiell Det kan du trygt si På den siden jeg leser den på så har de kun lastet opp til chapter 58. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det kan du trygt si På den siden jeg leser den på så har de kun lastet opp til chapter 58. Siste bokvolum skulle komme ut i desember 2010, men vet ikke om det har gjort det. Oversetterene har derimot gitt opp serien, siden Yen Press plukket den opp og lager dermed en profesjonell oversettelse. Noe som er helt forståelig, da slike amatør-oversettere gjør det fordi seriene ikke er tilgjengelige på engelsk. Når det blir tilgjengelig, trengs de ikke mer. Sitter selv og venter i spenning på hvordan serien avsluttes. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nå har det komt Bleach fillers :-/ Og Naruto fillers har vært i noen måneder nå.. Bare One Piece som er verdt å se på av de 3 seriene nå .. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skaff deg noen bedre serier enn de never-ending seriene der. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg har mange serier. Følger med på de 3 seriene, men ser altid på noe annet vedsidnav. Endret 12. januar 2011 av XFXforce 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skaff deg noen bedre serier enn de never-ending seriene der. Har du sett One Piece ? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skaff deg noen bedre serier enn de never-ending seriene der. Pfft. Detective Conan har 120 episoder mer enn One Piece. Om man regner Sazae-san som en serie, har den cirka 5900 episoder mer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skaff deg noen bedre serier enn de never-ending seriene der. Har du sett One Piece ? Jeg så jo 3-4 episoder på PC-en din i TG. Var ikke helt min stil. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du har vært på TG, ja? Var der i 2010, skal i år med. Håper jeg finner like mange serier i år ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jepp, jeg og Gyr0 var på TG10, vi også. Satt på HW-rekka. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ahh. Jeg satt en random plass, ved en eller annen gul stand. Høg ''techno'' musikk 24/7 med annlegg uten bass.. Ble helt gal Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Bleach kapittel var ikke helt så gale. Likte litt utviklinga nå. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Skaff deg noen bedre serier enn de never-ending seriene der. Har du sett One Piece ? Jeg så jo 3-4 episoder på PC-en din i TG. Var ikke helt min stil. Du er sær. Beste shonen animen som er. Kanskje bortsett fra Hunter X Hunter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nå er ikke jeg så glad i Shonen-serier. Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ikke lenge siden jeg avsluttet Higurashi no naku koro ni - den var knall. venter litt før jeg ser andresesongen. Akkurat nå går det i - Bleach (men det ser ut som om de straks havner på fillerkjøret igjen, så da melder jeg meg nok ut. Nok en gang.) - Sett 1 ep. av Blood +. Lovende - Baccano! er vel "hovedserien" min nå. Gode karakterer, godt driv i historien, plottet er kult... jej! - Så 1. episode/film av Kara no kyoukai. Graffiken var fet, historien synes jeg manglet både det ene og det andre, pluss at de prøvde liksom for hardt. Men det er mulig jeg fortsetter litt sporadisk med disse. - Begynte på Nyan koi. For. jævla. søtt. Insulinsjokk. Morsom til tider, men måtte gi opp etter 5 ep. - Også ser jeg og sambo sporadisk på Panty & Stocking. Den ER jo genial! :!: Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Akkurat nå går det i - Bleach (men det ser ut som om de straks havner på fillerkjøret igjen, så da melder jeg meg nok ut. Nok en gang.) Er bare neste uke/en filler igjen, så er det tilbake Endret 13. januar 2011 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå