Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser Dengeki Daisy og kan anbefale den :) Humoren er "spot-on" og den veksler veldig bra mellom humor/drama/romance "scener"

Da velger jeg den! Takk skal du ha! :)

Driver å leser Berserk selv for øyeblikket. Serien irriterer meg faktisk veldig mye, for jeg blir sittende alt for lenge oppe for å lese "bare ett kapittel til".

Plausibelt verdens beste manga med de mest uforutsigbare kapittellanseringene. Miura-sensei tegner så og si greia alene, og går i hiatus hele tiden på ubestemt tid. Når du først tar igjen historien (som forsåvidt begynte i 1988), vil forskjellen i tempo være som dag og natt. laugh.gif

Lenke til kommentar

Det er bare bra. For jeg trenger virkelig å få sove 8 timer om natta. :p

*edit*

Forresten, kom på at noen spurte meg på profilen min om Sundome-mangaen. Forhåpentligvis kommer den engelske oversettelsen snart, slik jeg får fullført den serien.

Sundome er... meget spesiell

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Det kan du trygt si :p

På den siden jeg leser den på så har de kun lastet opp til chapter 58.

Siste bokvolum skulle komme ut i desember 2010, men vet ikke om det har gjort det. Oversetterene har derimot gitt opp serien, siden Yen Press plukket den opp og lager dermed en profesjonell oversettelse. Noe som er helt forståelig, da slike amatør-oversettere gjør det fordi seriene ikke er tilgjengelige på engelsk. Når det blir tilgjengelig, trengs de ikke mer.

Sitter selv og venter i spenning på hvordan serien avsluttes.

Lenke til kommentar

Skaff deg noen bedre serier enn de never-ending seriene der.

Har du sett One Piece ?

Jeg så jo 3-4 episoder på PC-en din i TG. Var ikke helt min stil. :p

Du er sær. Beste shonen animen som er. Kanskje bortsett fra Hunter X Hunter.

Lenke til kommentar

Ikke lenge siden jeg avsluttet Higurashi no naku koro ni - den var knall. venter litt før jeg ser andresesongen.

Akkurat nå går det i

- Bleach (men det ser ut som om de straks havner på fillerkjøret igjen, så da melder jeg meg nok ut. Nok en gang.)

- Sett 1 ep. av Blood +. Lovende

- Baccano! er vel "hovedserien" min nå. Gode karakterer, godt driv i historien, plottet er kult... jej!

- Så 1. episode/film av Kara no kyoukai. Graffiken var fet, historien synes jeg manglet både det ene og det andre, pluss at de prøvde liksom for hardt. Men det er mulig jeg fortsetter litt sporadisk med disse.

- Begynte på Nyan koi. For. jævla. søtt. Insulinsjokk. Morsom til tider, men måtte gi opp etter 5 ep.

- Også ser jeg og sambo sporadisk på Panty & Stocking. Den ER jo genial! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...