Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Nei, jeg ser dem hver gang jeg er innom Oslo S (og da oftest oppom Outland også en tur). Sitter en gjeng i alt for stor HIM-genser, diverse fargeri håret/flosshatt og klenger på guttene(?) sine hele dagen lang. Så en vakt gikk bort og jagde dem bort en gang, han slang med "Dere får gå og leke Kumba-Ya en annen plass" (de satt på gulvet i en ring med masse crap i midten) Endret 6. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har sett 220 ep av One piece nå så man kan si det går fremover ellers har jeg sett på Trigun:Badlands rumble som var helt ok Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Fikk meg til å trekke på smilebåndet i hvert fall. Selv om jeg ikke bor i Oslo. Endret 19. januar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vel. Jeg tok nettopp en titt på Strike Witches animen. Flyvende jenter i miniskjørt, maskingevær og rakettkastere, og panty-shots hvert 5 sekund. Tror jeg står over... Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nettopp det jeg betegner som ytterst sære serier, haha. Over my dead body! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Er morsomt å få med seg hva folk klarer å produsere da. Nå, hva var den derre andre serien.. pants and stockings ellerno. *edit* Joda... http://www.youtube.com/watch?v=nEpy0znKHWs Endret 6. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Lillebror viste meg litt Strike Witches i jula..konstante boob og pantyshots, virket mere som en serie for gamle griser/pubertale 14-åringer enn otakus.. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fly away now, fly away now, fly awaaaaaaay. Yeah, yeah, yeah... Klistret til hjernen slik som "Fuwa Fuwa Ru, Fuwa Fuwa Ri" fra Bakemonogatari. Man kan si hva man vil om Gainax og hevde at det faller dem helt naturlig å lage slike serier med den ene hensikt å provosere. Må likevel huske på at de står bak utrolig mange populære titler som Tengen Toppa Gurren Lagann, Kare Kano, Neon Genesis Evangelion, Nadia: The Secret of Blue Water, Gunbuster / Diebuster, FLCL og Cowboy Bebop-filmen. Er ingen dårlig filmografi det der akkurat. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Strike Witches er ikke en dårlig serie fordi den har mye fanservice. Det er ikke så mye story i serien, men jeg liker det som er av story. Ellers så er det en helt grei serie, jeg var litt skeptisk selv når jeg så den første episoden (på grunn av fanservice) men det gikk over etter noen episoder. Dette er min mening, jeg har sett serier med ecchi før så bryr meg egentlig ikke så mye om fanservice. Det er storyen og personene i denne serien som fikk meg til og fortsette. I går starta jeg på Hajime No Ippo og er på episode 10 jeg må si so far so good Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg så 10 minutter på en dårlig streaming-side også da. Elendig kvalitet på lyd og bilde. Frista ikke særlig da 1 Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg så 10 minutter på en dårlig streaming-side også da. Elendig kvalitet på lyd og bilde. Frista ikke særlig da Åja jeg har lasta ned serien. Jeg slutta med å se anime på stream for noen år siden pga elendig kvalitet Det er så mye bedre å se i bra kvalitet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Selvfølgelig, men jeg skulle bare titte og se om det var noe... tess... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hajime no Ippo er ett bra valg! En av favoritt seriene mine Å ja - streaming < nedlastet Har aldri brukt streaming egentlig da men =P Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hajime no Ippo er ett bra valg! En av favoritt seriene mine Å ja - streaming < nedlastet Har aldri brukt streaming egentlig da men =P Nedlastning ftw Jeg så hele Dragon Ball på stream skikkelig dårlig kvalitet pluss at det var dub Så Dragon Ball er den eneste animen jeg ser med eng dub, det blir bare rart og se med japansk tale når jeg har sett ca halveis i dbz Endret 7. januar 2011 av paraxsystemz Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg lastet ned Hellsing Ultimate med to lydspor. Den engelske versjonen fant jeg overraskende godt gjort. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har ikke sett Hellsing Ultimate enda shame on me. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bare meg eller er Cowboy Bebop fryktelig treigt? Har bare sett 5 episoder, men uansett Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Voksne menn som sitter å ser på tegneserier, det er skammelig. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg lastet ned Hellsing Ultimate med to lydspor. Den engelske versjonen fant jeg overraskende godt gjort. Hellsing Ultimate er blant fåtallet serier der dubben rivaliserer en godt utført originalversjon. Nå skal det likevel sies at Norio Wakamoto i rollen som karakteren Alexander Anderson trolig er nok til at jeg foretrekker denne. Bare meg eller er Cowboy Bebop fryktelig treigt? Har bare sett 5 episoder, men uansett Cowboy Bebop har mange uavhengige episoder i seg som er rent karakterbyggende. Det tar rett og slett for seg det farlige livet til en person som er ute etter å sko seg. Forholdet mellom Vicious og Spike som du så i denne episoden, vil bli mer sentralt mot slutten. Fortsett å se. Voksne menn som sitter å ser på tegneserier, det er skammelig. Du forstår vel at animasjon er en visuell teknikk, og ikke en indikator på innhold? At noe er barnslig fordi det er animert synes jeg blir usaklig. Endret 7. januar 2011 av Agentspoon 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå