Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Nei, jeg ser dem hver gang jeg er innom Oslo S (og da oftest oppom Outland også en tur). Sitter en gjeng i alt for stor HIM-genser, diverse fargeri håret/flosshatt og klenger på guttene(?) sine hele dagen lang.

Så en vakt gikk bort og jagde dem bort en gang, han slang med "Dere får gå og leke Kumba-Ya en annen plass" (de satt på gulvet i en ring med masse crap i midten)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fly away now, fly away now, fly awaaaaaaay.

Yeah, yeah, yeah...

wallbash.gif Klistret til hjernen slik som "Fuwa Fuwa Ru, Fuwa Fuwa Ri" fra Bakemonogatari.

Man kan si hva man vil om Gainax og hevde at det faller dem helt naturlig å lage slike serier med den ene hensikt å provosere. Må likevel huske på at de står bak utrolig mange populære titler som Tengen Toppa Gurren Lagann, Kare Kano, Neon Genesis Evangelion, Nadia: The Secret of Blue Water, Gunbuster / Diebuster, FLCL og Cowboy Bebop-filmen. Er ingen dårlig filmografi det der akkurat.

Lenke til kommentar

Strike Witches er ikke en dårlig serie fordi den har mye fanservice.

Det er ikke så mye story i serien, men jeg liker det som er av story.

Ellers så er det en helt grei serie, jeg var litt skeptisk selv når jeg så den første episoden (på grunn av fanservice) men det gikk over etter noen episoder.

Dette er min mening, jeg har sett serier med ecchi før så bryr meg egentlig ikke så mye om fanservice. Det er storyen og personene i denne serien som fikk meg til og fortsette.

I går starta jeg på Hajime No Ippo og er på episode 10 jeg må si so far so good :)

Lenke til kommentar

Hajime no Ippo er ett bra valg! En av favoritt seriene mine :D

Å ja - streaming < nedlastet :cool: Har aldri brukt streaming egentlig da men =P

Nedlastning ftw :D

Jeg så hele Dragon Ball på stream skikkelig dårlig kvalitet pluss at det var dub :(

Så Dragon Ball er den eneste animen jeg ser med eng dub, det blir bare rart og se med japansk tale når jeg har sett ca halveis i dbz :p

Endret av paraxsystemz
Lenke til kommentar

Jeg lastet ned Hellsing Ultimate med to lydspor. Den engelske versjonen fant jeg overraskende godt gjort.

Hellsing Ultimate er blant fåtallet serier der dubben rivaliserer en godt utført originalversjon. Nå skal det likevel sies at Norio Wakamoto i rollen som karakteren Alexander Anderson trolig er nok til at jeg foretrekker denne.

Bare meg eller er Cowboy Bebop fryktelig treigt? Har bare sett 5 episoder, men uansett :ermm:
Cowboy Bebop har mange uavhengige episoder i seg som er rent karakterbyggende. Det tar rett og slett for seg det farlige livet til en person som er ute etter å sko seg. Forholdet mellom Vicious og Spike som du så i denne episoden, vil bli mer sentralt mot slutten. Fortsett å se. :)

Voksne menn som sitter å ser på tegneserier, det er skammelig.

Du forstår vel at animasjon er en visuell teknikk, og ikke en indikator på innhold? At noe er barnslig fordi det er animert synes jeg blir usaklig.

Endret av Agentspoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...