Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merket att animen kunne ha vært mye lengre ja. Spessielt på de episodene hvor Onizuka hadde problemer med å skaffe penger til klassen, så de kunne dra til Okinawa. Ene episoden for han ut med båt, og neste episode var det PLUTSELIG noe helt annet, jeg forstod faktisk ingenting :!:

Er den første animen jeg har sett som ikke inneholder action og lignende, og må si jeg likte den utrolig godt :-)

Edit: Er det noen som har sett Clannad, og kan anbefale en lignende anime?

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Hehe, jeg har ikke sett Claymore engang. tongue.gif

Ble nettopp ferdig med å se ferdig en kolleksjon av Nostromo-videoer der jeg sorterte dem etter lanseringsdato. Utviklingen hans er helt astronomisk, helt fra han for to år siden ble akseptert av de fleste som den beste redigereren i verden til i dag, når han er enda mer suveren. Er mulig jeg dedikerer en tråd til ham litt senere. ^_^

Lenke til kommentar

Akkurat sett ferdig Eureka 7, den var mye bedre enn forventet.

Forventet egetnlig ikke noe, men fikk en bra story, characterene reagerte naturlig og hadde en god utvikling. En stund siden jeg ble såpass revet med en serie. Eneste som manglet fra 10 var noen episoder som var dårlige, personlig likte jeg ikke anmiasjonen så særlig + slutten var altfor åpen. En god 9'er.

Eureka 7 var en veldig koselig og underholdende mecha/romance. Lenge siden jeg så den sist. Men endte vel opp med en 9/10 i min bok også. Hvis du ikke har sett Tenga Toppen Gurren Lagann enda, anbefaler jeg den sterkt som neste anime du burde se. Meget god historie med fantastiske karakterer og god build.

Tenkte jeg skulle annonsere at legenden Nostromo har lagt ut en ny AMV. Er ikke slik at jeg legger ut all den slags, men denne fyren begynner faktisk å nærme seg Hollywood hva kvalitet angår. :)

http://vimeo.com/17476780

:love:

Thanks for sharin the luv.

Argh, ok da! nupe2.gif Hvis jeg skal rangere favorittseriene mine i den sjangeren blir det slik:

Clannad > Honey & Clover > NANA > Pastel > Toradora > Ef > Bakemonogatari > Kare Kano >

Air > Kimi ni Todoke > Boku wa Imouto ni Kou o Suru (film) > Kanon > 5CM Per Second (film)

Alle er fordømt gode, men jeg klarer å plassere de på en hårsbredd.new_woot.gif

Skal muligens se Youjouhan Shinwa Taikei, Lovely Complex (uvisst), Skip Beat (meget uvisst), Junjou Romantica (like uvisst!) og Kaichou wa Maid Sama (vil vel bare ikke innrømme det laugh.gif).

Må si meg helt 100% enig med rangeringen din. Har dog ikke fått rotet meg til å se NANA.

Men skal se den til helgen! :D

Jeg anbefaler deg at du tar en titt på Lovely Complex. Fantastisk underholdene, men kan være litt treg til tider. Litt som Bokura ga Ita hvis du så den. Men uten det samme dramaet.

Kaichou wa Maid Sama klarte jeg personlig ikke og like. De dro den ut alt for lenge og det ble ubehagelig og se de samme punchlines bli gjentatt vær episode.

*knis* Du skrev Youjouhan. *knis*

Yojouhan Shinwa Taikei er rett og slett fantastisk.

Tror du kan ha stor glede av den. :)

Junjou Romantica...? Really?

Trodde ikke du likte Shounen Ai. :tease:

*host* Boku wa Imouto ni Koi o Suru *host*

:w00t:

*edit*

Kimi ni Todoke Sesong 2

Bessatsu Margaret magazine is announcing that anime Kimi ni Todoke is getting a second season. It will start airing the next anime season, that is in January.

ANN og MAL følger opp:

ANN

MAL

K-ON Movie, for de som ikke har fått det med seg enda:

ANN

Moetron

MAL

Endret av n4w
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eureka 7 var en veldig koselig og underholdende mecha/romance. Lenge siden jeg så den sist. Men endte vel opp med en 9/10 i min bok også. Hvis du ikke har sett Tenga Toppen Gurren Lagann enda, anbefaler jeg den sterkt som neste anime du burde se. Meget god historie med fantastiske karakterer og god build.

Skal se Tengen Toppa Gurren Lagann ikveld da :)

Men hva er rekkefølgen?

Antar at serien først, men hva med de to filmene + OVAs?

Har noen sett Rahxephon?

Leste at den er veldig lik NGE, men siden jeg ikke har sett den ennå så vet ikke jeg om det er bra eller ikke.

Lenke til kommentar

Skal se Tengen Toppa Gurren Lagann ikveld da :)

Men hva er rekkefølgen?

Antar at serien først, men hva med de to filmene + OVAs?

Har noen sett Rahxephon?

Leste at den er veldig lik NGE, men siden jeg ikke har sett den ennå så vet ikke jeg om det er bra eller ikke.

Serien først, så OVA og deretter Gurren-Hen (film) også Laggan-Hen(film)

Selv klarte jeg aldri og like Rahxephon. Men ga den heller aldri en real sjangs, så skal ikke si så mye. :)

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Junjou Romantica...? Really?

Trodde ikke du likte Shounen Ai. :tease:

Det hadde jeg ikke fått med meg, men et blikk på plakaten dens burde jo være nok. Da skal jeg IKKE se den nei, til tross for høy rating. nupe2.gif

Høy rating = fangirls... lots of fangirls.

Lenke til kommentar

Og med fangirls menes fjortisjenter i emo-klær med plastkrone i håret som henger på benkene nedenfor Outland på Oslo S til de blir jaget vekk? No thanks :)

Jeg ser du har erfaring med fangirls... :tease:

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...