Agentspoon Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Tenkte jeg skulle annonsere at legenden Nostromo har lagt ut en ny AMV. Er ikke slik at jeg legger ut all den slags, men denne fyren begynner faktisk å nærme seg Hollywood hva kvalitet angår. http://vimeo.com/17476780 Endret 3. januar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ferdig med GTO Har så mange serier, vet ikke hva jeg skal begynne på nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ferdig med GTO Har så mange serier, vet ikke hva jeg skal begynne på nå. Ferdig med GTO, men ingen kommentar? Hva skjer? Mangaen til GTO tar forresten historien videre, da Animen sluttet på en oppdiktet måte. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Great Teacher Onizuka sin manga har 200 kapitler, mens dens anime kun har 41 episoder. Det sier seg dermed litt selv at de har kuttet ut masse bra. For alt i mangaen er egentlig like bra (og slutten mye bedre, spør du meg). Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kompis holder på med over 100 forskjellige mangaer på samme tid nå ;P Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg merket att animen kunne ha vært mye lengre ja. Spessielt på de episodene hvor Onizuka hadde problemer med å skaffe penger til klassen, så de kunne dra til Okinawa. Ene episoden for han ut med båt, og neste episode var det PLUTSELIG noe helt annet, jeg forstod faktisk ingenting :!: Er den første animen jeg har sett som ikke inneholder action og lignende, og må si jeg likte den utrolig godt :-) Edit: Er det noen som har sett Clannad, og kan anbefale en lignende anime? Endret 4. januar 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Edit: Er det noen som har sett Clannad, og kan anbefale en lignende anime? Kanon Har begynt å se på anime igjen etter en lengre pause nå, har snart sett ferdig Angel Beats!. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Air? Endret 19. januar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Toradora! har jeg sett, men får sjekke ut Kanon og/eller Air Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Argh, ok da! Hvis jeg skal rangere favorittseriene mine i den sjangeren blir det slik. Endret 19. januar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Haha, jeg klarte å lese "Claymore" isteden for Clannad. Begynte å lure på hvorfor Agentspoon plutselig sa at "Claymore" var favorittserien hans, for så å pøse på med tips på andre romantiske serier... Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hehe, jeg har ikke sett Claymore engang. Ble nettopp ferdig med å se ferdig en kolleksjon av Nostromo-videoer der jeg sorterte dem etter lanseringsdato. Utviklingen hans er helt astronomisk, helt fra han for to år siden ble akseptert av de fleste som den beste redigereren i verden til i dag, når han er enda mer suveren. Er mulig jeg dedikerer en tråd til ham litt senere. ^_^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Akkurat sett ferdig Eureka 7, den var mye bedre enn forventet. Forventet egetnlig ikke noe, men fikk en bra story, characterene reagerte naturlig og hadde en god utvikling. En stund siden jeg ble såpass revet med en serie. Eneste som manglet fra 10 var noen episoder som var dårlige, personlig likte jeg ikke anmiasjonen så særlig + slutten var altfor åpen. En god 9'er. Eureka 7 var en veldig koselig og underholdende mecha/romance. Lenge siden jeg så den sist. Men endte vel opp med en 9/10 i min bok også. Hvis du ikke har sett Tenga Toppen Gurren Lagann enda, anbefaler jeg den sterkt som neste anime du burde se. Meget god historie med fantastiske karakterer og god build. Tenkte jeg skulle annonsere at legenden Nostromo har lagt ut en ny AMV. Er ikke slik at jeg legger ut all den slags, men denne fyren begynner faktisk å nærme seg Hollywood hva kvalitet angår. http://vimeo.com/17476780 Thanks for sharin the luv. Argh, ok da! Hvis jeg skal rangere favorittseriene mine i den sjangeren blir det slik: Clannad > Honey & Clover > NANA > Pastel > Toradora > Ef > Bakemonogatari > Kare Kano > Air > Kimi ni Todoke > Boku wa Imouto ni Kou o Suru (film) > Kanon > 5CM Per Second (film) Alle er fordømt gode, men jeg klarer å plassere de på en hårsbredd. Skal muligens se Youjouhan Shinwa Taikei, Lovely Complex (uvisst), Skip Beat (meget uvisst), Junjou Romantica (like uvisst!) og Kaichou wa Maid Sama (vil vel bare ikke innrømme det ). Må si meg helt 100% enig med rangeringen din. Har dog ikke fått rotet meg til å se NANA. Men skal se den til helgen! Jeg anbefaler deg at du tar en titt på Lovely Complex. Fantastisk underholdene, men kan være litt treg til tider. Litt som Bokura ga Ita hvis du så den. Men uten det samme dramaet. Kaichou wa Maid Sama klarte jeg personlig ikke og like. De dro den ut alt for lenge og det ble ubehagelig og se de samme punchlines bli gjentatt vær episode. *knis* Du skrev Youjouhan. *knis* Yojouhan Shinwa Taikei er rett og slett fantastisk. Tror du kan ha stor glede av den. Junjou Romantica...? Really? Trodde ikke du likte Shounen Ai. *host* Boku wa Imouto ni Koi o Suru *host* *edit* Kimi ni Todoke Sesong 2 Bessatsu Margaret magazine is announcing that anime Kimi ni Todoke is getting a second season. It will start airing the next anime season, that is in January. ANN og MAL følger opp: ANN MAL K-ON Movie, for de som ikke har fått det med seg enda: ANN Moetron MAL Endret 6. januar 2011 av n4w 1 Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Eureka 7 var en veldig koselig og underholdende mecha/romance. Lenge siden jeg så den sist. Men endte vel opp med en 9/10 i min bok også. Hvis du ikke har sett Tenga Toppen Gurren Lagann enda, anbefaler jeg den sterkt som neste anime du burde se. Meget god historie med fantastiske karakterer og god build. Skal se Tengen Toppa Gurren Lagann ikveld da Men hva er rekkefølgen? Antar at serien først, men hva med de to filmene + OVAs? Har noen sett Rahxephon? Leste at den er veldig lik NGE, men siden jeg ikke har sett den ennå så vet ikke jeg om det er bra eller ikke. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Skal se Tengen Toppa Gurren Lagann ikveld da Men hva er rekkefølgen? Antar at serien først, men hva med de to filmene + OVAs? Har noen sett Rahxephon? Leste at den er veldig lik NGE, men siden jeg ikke har sett den ennå så vet ikke jeg om det er bra eller ikke. Serien først, så OVA og deretter Gurren-Hen (film) også Laggan-Hen(film) Selv klarte jeg aldri og like Rahxephon. Men ga den heller aldri en real sjangs, så skal ikke si så mye. Endret 6. januar 2011 av n4w Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Junjou Romantica...? Really?Trodde ikke du likte Shounen Ai. Det hadde jeg ikke fått med meg, men et blikk på plakaten dens burde jo være nok. Da skal jeg IKKE se den nei, til tross for høy rating. Endret 6. januar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Junjou Romantica...? Really?Trodde ikke du likte Shounen Ai. Det hadde jeg ikke fått med meg, men et blikk på plakaten dens burde jo være nok. Da skal jeg IKKE se den nei, til tross for høy rating. Høy rating = fangirls... lots of fangirls. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Og med fangirls menes fjortisjenter i emo-klær med plastkrone i håret som henger på benkene nedenfor Outland på Oslo S til de blir jaget vekk? No thanks Endret 6. januar 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Og med fangirls menes fjortisjenter i emo-klær med plastkrone i håret som henger på benkene nedenfor Outland på Oslo S til de blir jaget vekk? No thanks Jeg ser du har erfaring med fangirls... Endret 6. januar 2011 av n4w Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Og med fangirls menes fjortisjenter i emo-klær med plastkrone i håret som henger på benkene nedenfor Outland på Oslo S til de blir jaget vekk? No thanks Så det er ikke bare jeg som har lagt merke til de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå