Batnobbit Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Var med noen venner og så Macross: Frontier, så jeg tenkte at jeg skulle se den ferdig. Veldig underholdene Sci-fi Anime. Leste sånn 4 kapitler i første Bleach bok på en Manga Cafe, så nå er bok 1-5 bestilt ^^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) HoTD var ikke så ille som man skulle tro, og kan ikke påstå at ecchi elementene fremsto like mye som i andre animes. *host* seikon no qwaser *host* Men var jo alikevel nok til at det var et merkbart aspekt ved animen. Selv skal jeg endelig få sett mushishi. Endret 6. desember 2010 av n4w Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ble nettopp minnet på hvor herlig Great Teacher Onizuka er. Enten du leser eller ser den, gjør det nå! Kanskje tidenes mest absurde, hysterisk morsomme serie. Japansk eller ikke. Så soleklar 9/10 at den nesten overtar favorittplasseringen og 10/10. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Great Teacher Onizuka er en perle av de sjeldne. Historien har den perfekte balansegangen mellom tullete humor og blodig alvor. Jeg ser på GTO som den beste mangaen jeg noen gang har lest. Uten tvil. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg orker ikke å rangere, men for meg svever den æresutnevnelsen mellom Monster, Berserk, Great Teacher Onizuka, Pastel og 20th Centuries Boys. Den fjerde mest fordi jeg liker romansesjangeren så godt, tror jeg. Er ikke på nær så omfattende, kompleks og detaljert som de andre fire "heavy hitters", men Gud hvor absorbert jeg ble likevel. Er likevel Berserk jeg har som 10/10 for øyeblikket. Ga scoren videre til Monster et øyeblikk, men skiftet tilbake igjen. Har litt lyst å gi den til GTO også. Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Great Teacher Onizuka er en perle av de sjeldne. Historien har den perfekte balansegangen mellom tullete humor og blodig alvor. Jeg ser på GTO som den beste mangaen jeg noen gang har lest. Uten tvil. Hvordan er animeen i forhold til mangaen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Great Teacher Onizuka er en perle av de sjeldne. Historien har den perfekte balansegangen mellom tullete humor og blodig alvor. Jeg ser på GTO som den beste mangaen jeg noen gang har lest. Uten tvil. Hvordan er animeen i forhold til mangaen? Animen er veldig god, og var grunnen til jeg plukket opp mangaen også. Dessverre lider animen av et kjent problem innen bransjen, nemlig "tom for materiell så vi avslutter på en egen måte". Slutten i animen er så utrolig skuffendes i forhold til mangaen at det kan ikke forklares i vanlig tekst. Men for all del, animen funker veldig godt. God animasjon og morsomme stemmer. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg foretrekker også mangaen, selv om jeg ikke akkurat ville frarådet å se animen for de som foretrekker dette formatet generelt. Endret 8. desember 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) En stund siden jeg har vert aktiv her... Da har jeg endelig sett ferdig Clannad ~After Story~. Likte denne langt bedre en den første sesongen. Ikke at første sesong var dårlig, jeg fant bare ikke noe med den som skilte den ut fra andre ting jeg har sett før.. After Story derimot var noe helt eget. Det er første gang jeg har sett historien tvinnes over og viser livet etter at "gutten får jenta" konseptet. Ga After story 9/10 og har oppjustert season 1 fra 5/10 til 6/10 Neste serie blir nok Gantz Endret 8. desember 2010 av vesleengen Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Når vi først snakker om serier som stikker dypt, Watashitachi no Shiawase na Jikan på 8 kapitler er en av de beste korte seriene jeg har lest. Å bygge opp den slags følelser på så kort tid, er ganske utrolig. Likevel, det blir for kort til at jeg kan føle meg helt mettet og fortrolig med karakterene. Selv om inntrykket er sterkt der og da, tror jeg nemlig ikke jeg vil huske den særlig lenge. Ender dermed opp med å gi en 8/10. Endret 19. januar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvor skaffer folk seg manga? Dere kjøper vel ikke hver bok??? Dyrt som F... husker Love Hina kosta vel 70kr boka.. 1000kr for en serie jeg fint leser ferdig på 2-3 dager... Regner med det er noe piratebay PDF saker? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er vel scanlation fra dvs mangasider eller via torrent fra Tokyo Tosho, Nyaa, bakabt osv. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Folk laster enten ned eller leser de online. Det aller meste på engelsk. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Har sett på de 10 episodene av Yosuga No Sora som er airet. Lik som Amagami med flere arcs. Likte den ene arcen veldig godt, de andre er jeg ærlig talt litt usikker på hva jeg syntes om. Animen generelt ligger på en rundt 8 hos meg. Begynte også og se Koi Kaze idag som jeg har drøyd lenge. Endret 11. desember 2010 av n4w Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 http://myanimelist.net/forum/?topicid=251613 TL;DR for alle månedlige serier Mangatraders + RSS feed + CDisplay For Jump MangaScans Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Sett de første 25 episodene av Slam Dunk nå. Så langt har den en jordnær og disiplinert presentasjon av et ganske overdrevet sportsplot, og jeg føler at den med god grunn er en klassiker allerede nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Trodde virkelig ikke at du leste Ecchi-serier, Agentspoon. Volleyball-serien er jo nesten bare fanservice jo. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Er ikke akkurat det jeg tenner på med serien, men tvert imot at jeg selv har spilt en del volleyball og synes det er utrolig spennende å se hva de klarer å lage istand for kampene og i forkant av disse. Rivalisering, overmenneskelige prestasjoner og artistisk dybde er det jeg er på jakt etter, og der innfrir Beach Stars (spesielt oppfølgeren) til de grader. Til mitt forsvar får jeg også legge til at det skal godt gjøres å ha en manga om sandvolley uten bikinier... Jeg leser da med glede mangaer med et høyt nivå av ecchi, så lenge det ikke forstyrrer historien og at historien absolutt ikke er seksuell som utgangspunkt. Air Gear vs Kiss x Sis for eksempel. Førstnevnte elsker jeg, sistnevnte vil jeg ikke være i nærheten av. Akkurat nå er jeg egentlig litt inne i en sportsmodus. Leser Prince of Tennis og Beach Stars, samt at jeg ser Slam Dunk og Hajime no Ippo. Alle fire er kjempebra serier. Endret 11. desember 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hehe, greit nok. Jeg leser for øyeblikket 1-2 kapitler dagen, da veien til/fra jobb har blitt betydelige kortere. Så får ikke lest like kjapt som jeg gjorde tidligere. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hadde ikke hørt musikken fra Clannad på en god stund da jeg i en 3 ukersperiode knapt gjorde annet. Satte i dag på "Toki wo Kizamu no Uta" i FLAC kvalitet på høyttalerne..... Å herregud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå