Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Syns denne var kjedelig jeg Ga opp etter 5 episoder og fjernet den fra listen =P Samurai Champloo er en spesiell serie. Lignende stil som Cowboy Bebop. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ga opp etter 5 episoder? På Samurai Champloo? Serien er jo helt sykt rå Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Anime-Access is your friend. Language -> Amerikans flagg Er ikke min venn da Hater dubb Den er nok ikke dubbet, da det er en veldig ny serie. Flagget handler nok mer om språket på underteksten. Ga opp etter 5 episoder og fjernet den fra listen =P Jeg synes Samurai Champloo var tidvis sjarmerende og grei underholdning. Vil ulikt Slimbda ikke sammenligne den med Cowboy Bebop dog. Klart, det finnes noen paralleller, men sistnevnte holder et helt, helt, helt annet kvalitetsnivå og tilhører de store klassikerne. Det synes jeg ikke Samurai Champloo gjør, selv om den er over gjennomsnittet bra. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kan hende det, er det feil skreve isåfall. Får bare laste ned en episode å se selv Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det jeg tenkte på når jeg nevnte Cowboy bebop, var at de begge to hadde en unik stil gjennom hele showet. Mens Cowboy Bebop kjørte en blues-stil, kjørte Samurai Champloo en hip-hop stil. Greit, den er ikke like god som Cowboy Bebop, men den er gjennomført og tro til sin stil, og det er ikke noen åpenbare feil i serien. Jeg koste meg iallefall. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har skaffet meg Cowboy Bebop for litt siden og tok en titt på første episode, den så mye bedre ut ja Har forresten lest Zero. Litt merkelig story, men kule kampscene og hovedcharactern eier de "slemme" (ihvertfall i begynnelsen) digger det . Bare 70 chapters Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Beach Stars med nytt godt kapittel. Endret 19. januar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Volleyball og bikinidamer? *legge til lista* Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Første serie var ganske normalt lagt opp, med en energisk person som har noen gjennombrudd og teknikker utenom det vanlige. Ble imponert over bruken av artistiske vinkler, samt kraften bak det hele. Oppfølgeren som nettopp startet ble 10 ganger mer eksplosiv, og hvis det fortsetter slik gir jeg den rett og slett en velfortjent 9er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jiises. "fanen" min spiser jo opp serier. Har visst sett Spice and Wolf, Wolf's Rain og har nå begynt på Code Geass. Og liker alle! Jikes. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ah Code Geass, min absolutte favoritt anime! Den er bare så genial! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jepp, den havner faktisk så høyt som på tredjeplass for mitt vedkommende. Eg kjempeglad i den! Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ikke sikker på om jeg kan linke til dette men.... (Bare å fjerne om jeg ikke kan) Hvorfor laste ned via mirc, når det går så fortere å bare laste ned batch-torrentene her: http://stats.macroblock.net/ ? Drev å lasta ned fra mirc fordi jeg ikke fikk full hastighet på torrenten( [K-F]One Piece 1-263 ) jeg lasta ned, men nå har hastigheten på torrent økt en god del. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er Wolf's Rain bra? Har hørt mye om den, men så søkte jeg på AMV på youtube.. Og noen ulver som slesst frista meg ikke så veldig akkurat Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er du tiltrukket av vild natur, vil jeg si den er bra. Så absolutt. En ganske annerledes serie med tanke på den vanlige japanske tematikken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Wolf's Rain er en rimelig sterk historie, med veldig dyp temantikk. Det er ikke en typisk "ulv mot ulv"-serie. Ble overrasket selv over serien når jeg så den. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Skal ta å laste den ned når jeg kommer hjem Har mye anime på lager nå.. Har brukt så lang tid på Hunter X Hunter att animen jeg har lastet ned blir bare mer og mer. DVD'ene jeg kjøpte har helt elendig teksting, etter 30+ episoder begynte de til og med å stave navnene på hovudpersonene feil, og de kan ikke gramatikk i det HELE TATT! Så jeg har sett mindre anime nå enn til vanlig, og jeg liker ikke å holde på med 2 serier på engang, føler jeg ikke får med meg alt av serien på den måten.. Men har bare igjen 10 episoder ca av Hunter X Hunter nå Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Anime-Access is your friend. Language -> Amerikans flagg Er ikke min venn da Hater dubb Den er nok ikke dubbet, da det er en veldig ny serie. Flagget handler nok mer om språket på underteksten. Ga opp etter 5 episoder og fjernet den fra listen =P Jeg synes Samurai Champloo var tidvis sjarmerende og grei underholdning. Vil ulikt Slimbda ikke sammenligne den med Cowboy Bebop dog. Klart, det finnes noen paralleller, men sistnevnte holder et helt, helt, helt annet kvalitetsnivå og tilhører de store klassikerne. Det synes jeg ikke Samurai Champloo gjør, selv om den er over gjennomsnittet bra. Her har det skjedd noe rart i quotinga. Jeg sa ikke det jeg blir sitert for. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Var det ikke Kenichi-san som sa det, og ikke -Zeitgeist-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå