Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Da har jeg begynt på Blood+. 50 episoder. Yum! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Blood+ var relativt bra såvidt jeg husker. Lenge siden jeg har sett den nå men. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Blood+ er bra ja Starten er litt treig da Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Aller fleste 50 episodes anime er det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Greit at starten treig da, så får man god tid på å bli kjent med karakterene. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er sant. Litt usikker hva jeg skal begynne og se. Men får vel begynne på Rainbow snart. Ellers blir vel Spoon sinna. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det kan du tro jeg blir! Neida, selv om det var en av forrige sesongs absolutt beste serier, endte serien opp med 7/10 for min del. Ikke det at dette er følelsen jeg har fått generelt av serien. Første halvdel og vel så det vurderte jeg sterkt å gi en 9/10. På slutten var det likevel 7/10 nivået den lå på en ganske forlenget stund, så i kombinasjon med å vente en uke på hver episode, mistet jeg litt den (meget) gode feelingen. Siste episode rundet bra av dog, og landet en ganske fin 8/10 for den episoden samt hårreisning. Vet det er forvirrende, men ja, serien er definitivt verdt å se!! For andre interesserte anbefaler jeg å se åpningen som en liten smaksprøve. Er en ganske mørk og tidvis rørende serie om en gjeng ungdomsforbrytere som soner tid i et perverst og brutalt fengsel, og blir tatt under vingen til en tidligere bokser, Sakuragi. http://www.youtube.com/watch?v=2QcrraWgb-I Sunlight was the only thing that felt right before I came here But (now) inside it feels like it keeps raining, and every drop is like the tears we couldn't cry - because this time, we were all alone. But this Place gave us something. This home will make us strong. If there's a place inside this world, where hopes and dreams are not yet lost, we'll spend our time against these Walls. We'll fight this fight forever more. There's a place, inside this world, where we must go back to once more. Until the day we find that place, we're not alone. Slenger med den skikkelige oversettelsen av teksten, delvis fordi subberne har gjort en dårlig jobb med å høre etter, og delvis fordi bandet som har laget den ikke er særlig gode i engelsk og kombinerer teksten dårlig med tonefallet. PS: Jeg gir ikke ut 10ere til andre enn den absolutt favoritten min. Derfor har f. eks. Code Geass, som jeg tidligere ga en 10er, blitt nedjustert til 9/10. Med andre ord, en 9/10 ikke bare kan, men vil fortsatt være himmelsk bra. Endret 30. november 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det hørest faktisk rått ut! Rainbow? Den er ikke på bakabt eller animebyt Endret 30. november 2010 av XFXforce Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Anime-Access is your friend. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har sett 53 Episoder av One Piece nå og lasta ned 260, men fra episode 49 fikk den elendige subs, så jeg måtte finne meg en ny torrent Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Begynt og se Kannagi. Liker den så langt. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Bare vent, det er verdt det :-) Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har sett 53 Episoder av One Piece nå og lasta ned 260, men fra episode 49 fikk den elendige subs, så jeg måtte finne meg en ny torrent Last ned alle episodene av Kaizoku-Fansubs. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Halvveis ferdig med Blood+. Ikke akkurat lite blod der heller. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Edit2: Ah, nå vet jeg hvem Kokutou minnet meg om. Mayama fra Honey&Clover. Både i oppførsel og utseendet. Kanskje derfor jeg liker han så godt. og Endret 19. januar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Anime-Access is your friend. Language -> Amerikans flagg Er ikke min venn da Hater dubb Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Begynte på Samurai Champloo i kveld. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke begynte før. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har sett 53 Episoder av One Piece nå og lasta ned 260, men fra episode 49 fikk den elendige subs, så jeg måtte finne meg en ny torrent Last ned alle episodene av Kaizoku-Fansubs. Har lasta ned 50ep av Kaizoku-Fansubs via mirc foreløpigt, resten tar jeg på torrenten. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ikke sikker på om jeg kan linke til dette men.... (Bare å fjerne om jeg ikke kan) Hvorfor laste ned via mirc, når det går så fortere å bare laste ned batch-torrentene her: http://stats.macroblock.net/ ? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Begynt og se Kannagi. Liker den så langt. Den er bra Elsker intro sangen <3 http://www.youtube.com/watch?v=XigZ0RVU26w Begynte på Samurai Champloo i kveld. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke begynte før. Syns denne var kjedelig jeg Ga opp etter 5 episoder og fjernet den fra listen =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå