Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan du tro jeg blir! inv_biggrin.gif Neida, selv om det var en av forrige sesongs absolutt beste serier, endte serien opp med 7/10 for min del. Ikke det at dette er følelsen jeg har fått generelt av serien. Første halvdel og vel så det vurderte jeg sterkt å gi en 9/10. På slutten var det likevel 7/10 nivået den lå på en ganske forlenget stund, så i kombinasjon med å vente en uke på hver episode, mistet jeg litt den (meget) gode feelingen. Siste episode rundet bra av dog, og landet en ganske fin 8/10 for den episoden samt hårreisning. Vet det er forvirrende, men ja, serien er definitivt verdt å se!!

For andre interesserte anbefaler jeg å se åpningen som en liten smaksprøve. Er en ganske mørk og tidvis rørende serie om en gjeng ungdomsforbrytere som soner tid i et perverst og brutalt fengsel, og blir tatt under vingen til en tidligere bokser, Sakuragi.

http://www.youtube.com/watch?v=2QcrraWgb-I

Sunlight was the only thing that felt right before I came here

But (now) inside it feels like it keeps raining, and every drop is like the tears we couldn't cry - because this time, we were all alone.

But this Place gave us something. This home will make us strong.

If there's a place inside this world, where hopes and dreams are not yet lost, we'll spend our time against these Walls.

We'll fight this fight forever more.

There's a place, inside this world, where we must go back to once more.

Until the day we find that place, we're not alone.

Slenger med den skikkelige oversettelsen av teksten, delvis fordi subberne har gjort en dårlig jobb med å høre etter, og delvis fordi bandet som har laget den ikke er særlig gode i engelsk og kombinerer teksten dårlig med tonefallet. harhar.gif

PS: Jeg gir ikke ut 10ere til andre enn den absolutt favoritten min. Derfor har f. eks. Code Geass, som jeg tidligere ga en 10er, blitt nedjustert til 9/10. Med andre ord, en 9/10 ikke bare kan, men vil fortsatt være himmelsk bra.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Har sett 53 Episoder av One Piece nå og lasta ned 260, men fra episode 49 fikk den elendige subs, så jeg måtte finne meg en ny torrent :wallbash:

Last ned alle episodene av Kaizoku-Fansubs.

Har lasta ned 50ep av Kaizoku-Fansubs via mirc foreløpigt, resten tar jeg på torrenten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...