Batnobbit Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Den er meget bra. Selv ville jeg sett OVAen. Ettersom at den følger mangaen bedre. Han nevnte skremmende nok den serien også, nå når du nevner det. Nå har jeg iallefall noe og gjøre fram til jul Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Hellsing Ova Ghost in the shell Soul eater Samurai Champloo Samurai 7 Outlaw star Fairy Tail SteamBoy Trigun Cowboy bepop Last exile Ergo proxy Code Geass Black Lagoon Kurozuka Naruto Bleach One Piece Og så er det en god del jeg ikke kommer på Dette var til deg Batnobbit Endret 17. november 2009 av hans2k Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 -lang liste- Og så er det en god del jeg ikke kommer på Bare action? Så kjedelig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Haha, jaja, det ser ut til at det blir mye anime framover Takker foresten for alle forslag Endret 17. november 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ser for øyeblikket på Shuffle igjen. Liker denne ganske godt. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har holder på med en recap av Hajime no Ippo *ler meg ihjel* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fikk serien Berserk for en billig penge så jeg slo til på den. Etter på denne så har jeg tenkt og begynne med Hunter x Hunter Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har holder på med en recap av Hajime no Ippo *ler meg ihjel* Den er fantastisk! :!: Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Så akkurat ferdig Ef ~ Tale of Memories på nytt. Ef ~ Tale Of Memories Plot Den anime dreier seg om to hovedpersoner, Hirono Hiro og Asou Renji. På julaften, møter Hirono Hiro ei jente ved navn Miyamura Miyako som var på jakt etter en tyv som stjal håndveska hennes. Hiro finner senere ut at Miyako også går på samme skole som han, og de starter å henge sammen. Dette gjorde at Hiros barndomsvenn, Shindou Kei, følte seg utelatt. Kei forsøker deretter å konkurrere med Miyako for Hiro sin hengivenhet og kjærlighet. Denne animen forteller også historien om Asou Renji. Renji møter ei jente som heter Shindou Chihiro på en forlatt jernbanestasjon. Han lærer snart at Chihiro er utsatt for en type hukommelsestap, der hennes minne bare varer i 13 timer. Han oppdager at Chihiros drøm er å skrive en roman, men hun har aldri vært i stand til å oppfylle den drømmen pga hennes tilstand. Renji bestemmer seg deretter for å hjelpe henne med oppfylle den drømmen. Genre: comedy, drama, psychological, romance, supernatural Episoder 12 Personlig mening En fantastisk anime. Kan virke forvirrende til tider, men storyen er håndfast og tegningene/animasjonene er fantastiske. En trist anime, men også en veldig glad anime. Anbefales på det sterkeste hvis du liker denne typen anime. Og etter at jeg så den, fant jeg denne AMVen på YT. Verdt å se. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hellsing Ova Ghost in the shell Soul eater Samurai Champloo Samurai 7 Outlaw star Fairy Tail SteamBoy Trigun Cowboy bepop Last exile Ergo proxy Code Geass Black Lagoon Kurozuka Naruto Bleach One Piece Og så er det en god del jeg ikke kommer på Bare action? Så kjedelig. Nja~ Ergo Proxy er ikke akkurat action. Så akkurat ferdig Ef ~ Tale of Memories på nytt. Og etter at jeg så den, fant jeg denne AMVen på YT. Verdt å se. Se filmen hos Youtube Den AMVen var veldig bra!=O Lenge sia jeg har sett serien, så var nok ikke fult så emotional for meg som den kanskje skulle være. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nja~ Ergo Proxy er ikke akkurat action. Det er sant. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Syns Ergo Proxy var pretensiøst selv.. Vanskelig for å være vanskelig liksom, sånn som David Lynch. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ser for øyeblikket Honey and Clover. Fantastisk morsom anime, men syntes at utviklingen i animen er litt treg. Ellers er alt på plass. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ble ferdig med Berserk igår. Begynte med Hunter X Hunter, bare sett en episode til nå. Syntes det var litt forvirrende(delvis siden jeg var veldig trøtt). Skal se noen episoder til før jeg bestemmer meg Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Syns Ergo Proxy var pretensiøst selv.. Vanskelig for å være vanskelig liksom, sånn som David Lynch. 90% av serien er loking..^o) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Death Note er en kjempespennende serie som de fleste elsker Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har ett spørsmål: Hva menes egentlig med OVA? Tenkte det ble litt unødvendig å lage en egen tråd for dette Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 OVA - Original Video Animation. OVA er ofte annerledes fra selve serien. Eller en såkalt spin-off. Animerte filmer (så vidt jeg vet) regnes også som OVA. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 filmer er filmer. OVA er rett til DVD/BD/VHS/LD anime. Disse er ofte basert på populære ting og prøver å være mer fanservice enn tv-serier som må gjøre sitt beste til å nå størst mulig publikum. Mange OVAer går på kino samtidig som de blir utgitt på BD/DVD, men de er ikke filmer for det. Filmer går på kino (eller tv) lenge før de blir sluppet på BD/DVD. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Kan noen anbefale meg en/noen gode animer? Har sett alle jeg vet om nå, men vil gjerne se fler. De jeg har sett: Death Note, Beyblade, Medabots (og Avatar: The Last Airbender, utrolig god selvom den er på engelsk) De jeg holder på med: Naruto, Bleach og Fairy Tail. Det jeg leter etter er en anime som likner på Naruto, Bleach eller Avatar, ikke helt lik, men helst noe i samme kategori. Endret 4. desember 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå