Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Yankee-kun og Megane-chan er moro. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jepp, er det. Så også et par episoder av Slam Dunk. Virker også lovende... Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 HERREGUD! Anbefaler dere ALDRI å kjøpe anime fra Japan, spessielt om det er de som har tekstet serien. Subtitles er HELT feil, med gramatiske feil og alt mulig. I tilegg helt random av og til står det en e-mail i teksten! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Pluss at materialet garantert er piratnedlastet og deretter fansubbet. Liker ikke helt tendensene til Air Gear nå. Blir nesten litt forvirrende slik som i Tenjou Tenge. Kanskje jeg skal la den dvele et år eller to, snn at den får seg et forsprang. Ingen dum ide faktisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg misliker å starte lange uferdige serier, så jeg lar de heller ligge. Likevel klarte jeg å lure meg bort på Magihou Sensei Nagina. Eller hva det nå enn het igjen. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Air Gear? Er det han gutten som går rundt på rulleskøyter? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 "rulleskøyter" ja. Den typen som får deg til å fly gjennom luften. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Haha, ja. Har sett den animen ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Animen er visst mye dårligere enn mangaen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Animen ble ikke engang fullført. Stopper bare helt tilfeldig. Teit og starte på noe for så og droppe hele prosjektet. Hvis de ikke har nok story og gå på, vent til Mangaen er ferdig også lag Anime... Også hørt noen rykter om anime versjonen av Kimi No Iru Machi. Men usikker hva jeg tror om det. Suzuka var jo ikke akkurat en anime suksess. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 De burde ikke kalle anime'n for Air Gear engang. Heller gjøre sånn som i South Park, å hevde at alle gjenkjennbare figurer og gjenstander er helt tilfeldige. Den er nemlig ikke en tiendel så god som mangaen. Er vel mest irritert på Air Gear nå fordi de forlater hovedhistorien helt unødvendig for å utforske fortiden til den ene karakteren. Og dette skal de selvsagt gjøre på dramatisk og abstrakt vis, fordi de har fokusert så mye på Tenjou Tenge rett før. Det er ulempen med å ha flere prosjekt gående, Oh!Great. Men henger meg fortsatt på at AG er blant tidenes beste shounen, bare kanskje slått av One Piece. Mangaen slår for min del i hvert fall Bleach, Naruto, Inuyasha, Fairy Tail osv. ned i støvlene. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Animen var ikke den beste nei.. Holder på å laste den ned på nytt nå, er så lenge siden jeg jeg såg den sist. Husker bare jeg fikk en god følelse av att folka flyger rundt med rulleskøyter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Forresten, driver å overtaler en ung jente til å begynne med Anime. Har sendt henne på lynkurs med "The Girl Who Leapt Through Time" (hvorav det hittil er en "bra film"). Har dere noen tips sånn helt i farten som passer en 14-årig jente, samt nybegynner? Endret 20. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Animen var ikke den beste nei.. Holder på å laste den ned på nytt nå, er så lenge siden jeg jeg såg den sist. Husker bare jeg fikk en god følelse av att folka flyger rundt med rulleskøyter Gjør meg en tjeneste og les mangaen i stedet. Forresten, driver å overtaler en ung jente til å begynne med Anime. Har sendt henne på lynkurs med "The Girl Who Leapt Through Time" (hvorav det hittil er en "bra film"). Har dere noen tips sånn helt i farten som passer en 14-årig jente, samt nybegynner? Angel Beats, Shugo Chara, Ouran High School Host Club, Fruits Basket, Darker than Black. Er litt tragisk hvordan man må ha sett en del anime før man kan bryne seg på de skikkelig gode titlene, men jaja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ikke en bra start Agent, jeg har jo ikke sett en eneste av de! Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Agentspoon, hva mener du med det? Sier du Angel Beats og Darker than Black ikke er skikkelige gode animer? Darker than Black og Angel Beats er to gode serier, men til ei 14 år gammel jente ville jeg anbefalt Angel Beats framfor Darker than Black Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Ikke en bra start Agent, jeg har jo ikke sett en eneste av de! Det kan godt være, men de er likevel dagens mest aktuelle serier for nybegynnere! De fleste av oss startet vel med serier som Dragon Ball, Shin Chan, Ranma 1/2, Sailor Moon, Arale, Yu-Gi-Oh og Pokemon da vi var ganske små. Så gikk det over til de ganske guttete shounen seriene Inuyasha, Bleach, Naruto, Detective Conan og One Piece. Ingen av disse er særlig å anbefale til en jente tror jeg. Heller ikke klassikerne, da de vil føles for gamle. Agentspoon, hva mener du med det? Sier du Angel Beats og Darker than Black ikke er skikkelige gode animer? Darker than Black og Angel Beats er to gode serier, men til ei 14 år gammel jente ville jeg anbefalt Angel Beats framfor Darker than Black Darker than Black er kjempegod og ganske unik til og med. Mange jenter liker den også pga Hei og Yin. Voldsterskelen er ikke for høy for en 14 åring spør du meg, selv om det er litt blod. Hva Angel Beats angår... En nybegynner vil sluke den slik en 10-åring vil sikle etter en grillpølse med ketchup. For viderekommende som har sett hva Key Animation har produsert før denne, vil det ganske enkelt være som å få en grillpølse servert i Gordon Ramsey sin gourmet-restaurant. Vel, noen av oss ser i hvert fall med avsmak på den manipulative, usammenhengende historien som kun ønsker å herse med følelsesregisteret. I forhold til Air, Kanon og Clannad (også Key Animation), mangler den totalt substans. Endret 20. november 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Forresten, driver å overtaler en ung jente til å begynne med Anime. Har sendt henne på lynkurs med "The Girl Who Leapt Through Time" (hvorav det hittil er en "bra film"). Har dere noen tips sånn helt i farten som passer en 14-årig jente, samt nybegynner? Shugo Chara burde være en passende anime for nybegynnere. Ellers ville jeg kunne foreslå Fruits Basket, Honey and Clover (selvom den kan være relativt 'dyp' til tider er det fremdeles en morsom og interessant anime, tror den kan gi henne et godt spark i anime retning). Kan jo alltids utsette henne for Vampire Knight også. Og FMA:B. FMA er vel en av de bedre animene der ute, og vil kanskje falle i smak. Ellers har vi jo alltids Darker than Black. Er jo ikke like voldsom som feks Blood+ eller Elfen Lied. Filmer hun burde ta en titt på, som passer hennes aldersgruppe: Spirited Away, My Neighbour Totoro og Howl's Moving Castle. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nå klarte jo hun å plukke opp Princess Mononoke, så får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå